Nee, dat vind ik niet. Ik vind niet meer=beter, check de MedalofHonor thread maar. Ik ben fervent voor MoH en tegen cr*p BlackOps, dus ik ben me zeker bewust van dat meer=niet-altijd-beter
Maar neemt niet weg dat ook devs/publishers brood op de plank moeten zien. Zon'n Crysis 1 was natuurlijk absurd, en dat wist men zelf ook. Een game maken waarvan met tevoren al WIST/ZEGT dat geeneen gamer uberhaupt de pc/specs had om deze in maxsettings te draaien ... tsja leuk experiment maar massa's gamers bereik je er niet mee, alleen de hardcore gamers die geld noch moeite spaart om duizenden euro's er tegenaan te gooien. Dus met Crysis 2 doet men dat anders en gaat men uit van o.a. console specs.
Imho staat dat LOS van de gameplay ... dat tegenwoordig alles op COD moet lijken vind ik absurd, maar ook Crysis 2 doet daar (een beetje veel?) aan mee. Dus dat vind ik, net als jij, erg jammer ... Maar ja, de massa wil nu eenmaal graag 10 kills per minuut maken, en dan moet je niet aankomen met OFP op consoles of zo
(alhoewel ik stiekum uitkijk naar RedRiver, da's weer een ander verhaal)
Klik om te vergroten...