Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vraag me af of de ergonomie wel fijn is.. die jap zit daar flink onhandig met zijn duimen op de sticks(pads??)

2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja maar dat is met alle playstation controllers het geval...

3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zwaar onder de indruk. Nu haal helemaal geen 3DS meer. Alleen al Uncharted is voor mij een systemseller.

4. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Eens, maar nu heb je ook niet echt grips (niet dat je dat wilt op een handheld maar zou de ergonomie wel verbeteren)

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het probleem met deze generatie portables, zowel de 3DS als de PSP2, is dat de batterijduur er nou niet echt op vooruit gegaan is. Dat is wel iets waar ze wat meer op hadden mogen focussen. Het is niet voor niks een portable. Dan heb ik liever wat minder goede graphics en 10 uur batterijduur ipv 5, wat waarschijnlijk in optimale omstandigheden is (dus in realiteit in extreme gevallen zelfs maar 2-3 uur is).

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja maar is daar veel aan te doen? We willen zoveel pracht en praal, wireless multiplayer etc. Kijk eens naar de Smartphones vandaag de dag, die gaan ook niet zo hele lang mee als je continu het scherm aan hebt staan en een programma draait. Het probleem is gewoon dat er op het moment geen betere accu's te krijgen zijn.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nou, daar zeg je het dus al. In plaats van je volledig te focussen op de supernextgenturbo GPU kan je ook een iets minder GPU erin gooien en wat research doen naar betere accu-oplossingen. Win-win situatie.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hmm nee, want in dat scenario zit er geen supernextgenturbo GPU in... dus win-lose

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Non 3G het is. :p Als ze het optioneel maken zal ik het ook wel niet echt missen.
    Hoop ik. :+

10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ziet er gelikt uit hoor!

Maar dat nog niemand klaagt over dat menu! Die lelijke rondjes doen het echt niet voor mij.

Of het is iets heel anders en zit ik gewoon fout :+.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    monsterspecs! Maar goed mijn psp ligt praktisch ongebruikt in de kast, mijn DS al lang verkocht. Gewoon niet aan mij besteed.....

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht wel even met een nieuwe handheld.

Al moet ik zeggen dit is wel echt zo'n hebbe ding!

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Met de 3DS en z'n belachelijk hoge prijs in de EU kan het misschien zelfs wel zo zijn dat deze net zo of zelfs minder is in prijs...ach wie hou ik voor de gek het ding zal wel rond de 300 euro worden. Ook kijk ik er niet naar uit om games te spelen die ik al voor de PS3 heb, wacht wel een aantal jaar en kijk of de NGP/PSP2 is aangeslagen en een mooi prijsje en een paar leuke games heeft. Wat betreft de technishe vooruitgang is dit apparaat natuurlijk een goede zaak.

14. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er tof uit!
    Ben benieuwd wanneer die uit komt!

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vind het wel enigzins jammer dat ze het design van de eerste PSP gehouden hebben, ik zelf vond de PSP GO's design best nice eigenlijk. Maar toch ziet ie er nog wel cool uit. Ik had het niet verwacht ,maar dit is zéér indrukwekkend. Uncharted schijnt ook een spin-off te zijn, geen remake, heel nice. Want ik hoef ook geen fucking remakes op het ding. Dat vind ik zo jammer aan 3DS tot nu toe, al die remakes.

Waarom niet gelijk een gloedjenieuwe Zelda en Stafox?

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, de games zien er echt belachelijk goed uit!!! _O_ Uncharted, Killzone, LBP, Resistance en WipeOut alleen al, zijn reden genoeg voor mij om de NGP te halen! Tot nu toe echt een lijst aan indrukwekkende games en gewoon zoveel toffe features. Dit ding moet ik hebben.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De vraag is wel, wil je een FPS zoals Killzone op een klein scherm spelen? En leuk al die bekende games, maar ik zou graag ook gloednieuwe shit zien. Een RPG bijvoorbeeld, maar het is absoluut heel indrukwekkend wat het dingetje kan.

18. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dat het juist supergelikt er uitziet op zo'n schermpje omdat het zo klein is.
    Je zit er dan wel weer met je neus bovenop.

Weet alleen nog goed dat ik de eerste psp uit japan importeerde, er eigenlijk veel te weinig mee deed en hem na een maand of 2 weer verkocht.
    Hoop dat ik mezelf deze keer kan inhouden.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Direct feed versie van de 'sizzle reel'

[yt]oUqD8zJJCZ0[/yt]

En screencaps:

[​IMG][/I]

20. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wel niet, Medal Of Honor was op PSP zelfs tof. Ook al had je maar 1 stick. Dus nu gaat het gewoon beter. Nieuwe titels zou inderdaad terecht zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina