de sp kan best leuk zijn. er komen nog 2 modes ernaast, en 1tje is telkens stukjes uit de sp opnieuw doen voor high scores. de demo is 1 van deze levels. en de coop is een soort horde mode online. er is geen versus gameplay
Dat klinkt goed, ik heb Gears of War 2 lang gespeeld voor de horde mode. Sowieso ben ik de laatste jaren meer iemand geworden die graag samenwerkt tegen een computer dan dat ik versus speel. Met uitzondering van Worms!... Door jouw reactie is Bulletstorm toch weer wat hoger op mijn must-have lijstje gekomen =)
Voor mij is dit een no-go. Ik was zo enthousiast. Maar het is na een tijdje gewoon saai. Echt jammer, maarja. Misschien als hij goedkoper word nog een keer kopen.
Zo dan! Ik heb me net een vet filmpje gezien op de ipod touch via Destructoid.com!!! Echt een must-see! Zo moet je de demo dus spelen lol. Als mensen dit zien ben je verkocht! Kan iemand hem hier posten, want ik weet niet hoe ik dat kan doen zo... Alvast bedankt!
Woot! 14k plus gehaald! Dit kan ook wel eens de eerste game worden waar ik alle achievements wíl halen!
Ik denk persoonlijk dat dit spel snel gaat vervelen, maar toch voor de mensen die wel enthousiast over dit spel zijn; hier een filmpje met wat beelden van wapens en online modes.
Dat dacht ik eerst ook, maar de demo heb ik al tig keer gedaan inmiddels. Perfecte game voor mij! Je pakt em steeds weer op om weer wat nieuws te proberen. Thx voor het filmpje!
Hmm, deze pak ik wel als die in de aanbieding is (bij zavvi of zo). Net 10 minuten geprobeerd en toen werd ik hem al zat. Heeft een hoge ''The Club'' gehalte. Misschien wordt ik wel te oud of zo . . .
Ik heb nu 18k. Mijn doel is om in de demo nog 20k te halen. Ik heb wel een run die het zou moeten kunnen, maar altijd gaan er wel 1 of 2 dingetjes fout
Mijn beste run tot nu toe: 7730 Moet nog veel oefenen zie ik. Ik vind het echt geweldig, echt cool. Wel even op: 720p zetten.