Ik wist niet dat er ook nep 360 hardware is, dan weet ik nu bijna wel zeker dat jullie gelijk hebben. Want vorig jaar had ik hier bij In-ear headphones gehaald van Dr.Dre, alleen was de prijs krankzinnig goedkoop. Ik mailde de winkel toen en vroeg hoe dit ingodsnaam mogelijk is, en toen was hun verklaring dat ze heel close waren met hun leverancier en daarom zulke spotprijzen konden doen.
En later toen ik een ander mailtje stuurde onder een andere naam en hun confonteerde ermee dat dit wel nep moet zijn, gaven ze toe dat bepaalde onderdelen van de In-ears niet legitiem waren. Terwijl ze eerst tegen mij verkondigden dat alles echt was. Fucking nepperds. Nee dan weet ik genoeg...no buy hier. Ik bel Bart Smit te Groningen wel even op, als zij het ding voor 50 hebben liggen, dan ga ik het gelijk halen!!! Op budgetgaming bij de comments stond dat BS hoofddorp het sowieso heeft..maar ja, das niet om de hoek
Verdikke...2 Bart smits in Groningen, en geen heeft de oude 250GB HDD meer, alleen voor de Slim. En wel een 60GB HDD voor de oude 360,maar die is gewoon 60 euro, ja dag.
Laatst bewerkt: 28 jan 2011