OMG teveel energie, dus nog even algemene feedback op de match
Sonic spreekt!
-------------------------------------------------
+ communicatie, die was echt goed in dit potje, iedereen luisterde naar elkaar, er waren nauwelijks misverstanden en alles verliep gewoon fijn
+ strategie, deze werd eigenlijk tot wave 22 goed uitgevoerd!
+ alley campen, ging goed tot wave 21 ofzo
+ crawler maken, vaak kan ik mij erover opwinden dat er gewoon geen crawler wordt gemaakt of dat er retarded wordt gereageerd als ik erom vraag, in deze match niet, crawlers genoeg, super!
+ er werd veel rekening met elkaar gehouden
+ er was een goede sfeer
Aangezien ik altijd kritisch ben, toch ook de minpunten
-----------------------------------------------------------------
- verdeling van het geld was niet helemaal goed verlopen, kon gewoon beter
- random weaponbox, ik wacht 15 minuten als jullie wat wapens kopen, als ik vervolgens even wat wil halen hoor ik dat we alweer naar de alley moeten enzo, iedereen dient gewoon evenveel ruimte te hebben en iedereen heeft maar geduld te hebben!
- we vielen in wave 23 ofzo, waarom het mis ging? ik weet nog dat Yordi down ging, ik wilde hem reviven, tja toen werd ik gedownd en gekild... Of ik door moest lopen of niet? Tja dat is discutabel, hier moet je ook wat geluk hebben enzo
- monkey boms, jongens gebruik ze nou als ze echt nodig zijn, gebruik ze niet slechts om veel geld te verzamelen, het is rustig in de alley en er wordt een monkey gegooit en ik mag er niet op schieten (wat ik ook braaf niet doe), dat is wel :{, 1 wave later is de monkey bom nodig.. MAAR IS HIJ ER NIET!
International Management diploma is binnen, de BMW is dichterbij, morgen een hard gekookt ei, ik ben blij\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
DOE MIJ DIE MAAR
Klik om te vergroten...