[XOne] Dead Space 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net de game in mijn brievenbus gevonden, NICE!!!! Vanavond dus griezelen ;)

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom niet nu vrij nemen en over 30 minuten griezelen?

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik ben vrij hoor,maar ik zei het al eerder en dat meende ik serieus. Ik vind Dead Space echt games om in het donker te spelen, mijn huiskamer is overdag gewoonweg te licht, zelfs met de lichten uit. En de sfeer is gewoon echt beter als je in de avond of nacht speelt. Je zit er dan echt helemaal in :)

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is helemaal waar. Ik speel ook liever Metro 2033 om 23:00 dan nu om maar een voorbeeld te geven :thumbs:
    Deuren dicht, licht uit, Headset op of de volume van je geluidsapparatuur wat omhoog duwen en spelen maar

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies!!!!!!

Ik ga nu ook de MP doen :)

6. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De schematic heb ik ook al maar je moet eerst naar de store. En laat er nou een store zijn in de ruimte waar al die fijne baby's rondhuppelen.

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Epic deze game, I just found PENG :D

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb alleen de MP gedaan nog en die beviel goed, ik had begrepen dat veel reviews er nogal slechte dingen over te zeggen hadden maar ik kan me er tot nu toe goed mee vermaken. Het is vooral leuk om als mens te spelen en dan als team. Het is niet dat ik het OMFG geweldig vind,maar het is ook zeker weten geen 'afterthought' .

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    welk chapter zit die? (hoef niet te weten waar precies, alleen chapter)

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zat net de gamekings review te kijken en daar zeiden ze dat zodra 1 iemand niet mee werkt de verhoudingen nogal verneukt worden, is dit zo?

Wat ik overigens niet helemaal snap (en dat gaat over het einde van DS1, dus ff in een spoiler) :

Het is inmiddels een jaar geleden dat ik hem uitspeelde maar in mijn geheugen eindigt de game dat isaac in zo'n klein airshipje wegvliegt, en dan denk je dat hij veilig is, maar opeens verschijnt er dan toch een monster achter hem in de airship? Maar in de flashback die je nu bij DS2 te zien krijgt wordt er helemaal niets over verteld.. Heb ik gewoon teveel cliche horrorfilms gezien en het erbij verzonnen of klopt dit en hebben ze dit gewoon genegeerd? Zou wel beetje suf zijn in dat geval...

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    7 dacht ik. :)

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wie of wtf is peng?
    En die pulse rifle heeft wel veel shots nodig om een enemy te killen of doe ik iets fout?

Verder echt een heel erg vet spel!
    Al heb ik wel het idee dat ik er sneller doorheen ga dan deel 1.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zelf denk ik dat het puur een hallucinatie van hem was. Omdat ie zoveel gestoorde shit gezien heeft, dat ie gewoon langzamerhand gek aan het worden is, en dan krijgt hij die hallucinatie/schim van die Necromorph. En volgens mij moet die Necromorph toch zijn vriendin voorstellen?

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Pulse Rifle moet je ff wat upgraden en later krijg je een suit met 15% bonus op de pulse rifle. Vind hem zelf wel heel relax alleen ammo is nu heeeel schaars (chapter 10). Line gun is ook vet maar ammo kom ik nauwelijks tegen en kost 2000credits voor 2 rounds :'-(

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja ammo is inderdaad echt aso duur in de store.
    Probeer alles zoveel mogelijk te vinden...

Welke difficulty speel je? vernam dat hoe hoger de difficulty hoe schaarser ammo word.

Speel zelf de eerste playtrough op normal.

Zal dan maar wat nodes in de pulse rifle proppen.

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmm die hallucinatie is wel goed gevonden ja, zou het goed verklaren, maar hadden ze met de flashback wel wat beter uit moeten werken dan vind ik.. Volgens mij was zijn vriendin wel gewoon een hallicunatie, meer een soort geest dan een echt monster

Wel beetje jammer van al die verschillende suits, ik ben nu bij chapter 3 maar vind het nu al zonde om power nodes eraan te besteden als ik weet dat ik hem later toch inwissel|:-

17. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je behoudt je upgrades als je van suit verwisselt (staat in de beschrijving vermeldt).

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ow dat wist ik niet, heb nix gezegd dan! :)

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    En later krijg je de mogelijkheid om nodes uit wapens/suit te halen en opnieuw in te delen. Kost wel 5000credits.

20. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hetis een hallucinatie van zijn vriendin. Maar daar is ze best verminkt. Daar uit blijkt dus al een beetje dat isaac doordraaid

Deel Deze Pagina