Oeh, asterix. Ook té vaak gespeeld. Alleen dan op de Gameboy, dus helaas offtopic. Was er ook best goed in. Ok, sorry. Carry on met de Super Nintendo.
Je had ook nog deze Asterix op de SNES, die kon je met twee spelers doen en was al iets mooier: [yt]n503ZwkGVrs[/yt]
De beste console ooit gemaakt! Er waren echt zo belachelijk veel goede games op de SNES. Heb ook echt zoveel op dat ding gespeeld. Vooral MarioKart en Zelda.
Ben ik helemaal met je eens.Is ook mijn favoriete console.Ik koop er ook nog af en toe spelletjes voor die ik nog wil hebben.
Ik speel alle SNES games die ik wil op de Wii, dus i dont need it. Nu alleen nog die SNES controller voor de Wii en het is praktisch gezien een SNES.
Ja! Ik had Asterix ook op de Gameboy. Dat muziekje ook Heb hem alleen nooit uitgespeeld, want hij was echt te moeilijk. Volgens mij heb ik ergens mijn gameboy nog liggen, vanmiddag even zoeken Dan mag je nog wel even flink sparen, of heb je al 7000 punten?
Ze kosten wel wat, maar anders kan je altijd nog dit aanschaffen voor 2 tientjes: Kan je zowel de NES als de SNES controller mee aansluiten. En prijzig? Wat is prijzig voor een Collectors Item? Die 5 tientjes dat ze kosten op ebay is gewoon een normale prijs voor zo'n controller, hoor.
Ah, dacht dat ze rond de 70 waren. 50 euro is inderdaad gewoon de prijs van een controller. Waar kun je zo'n apparaatje aanschaffen? Dat vind ik dan wel weer leuk, aangezien ik mijn NES ook nog steeds heb.
Kopen jullie nog wel eens spellen via Marktplaats ofzo? Ik af en toe wel.Want ik ben nog steeds op zoek naar bepaalde spellen. Alleen als ze compleet zijn zijn ze soms best nog wel duur?
Ebay is vele malen beter dan Marktplaats. En natuurlijk zijn ze duur als ze compleet en in goede staat zijn. Dat is toch logisch?
Ligt eraan wat voor spellen je zoekt Als je op zoek bent naar Mario games op marktplaats, die zijn inderdaad nog best duur. Maar dat krijg je natuurlijk als ze in de winkel standaard 50 euro zijn, dan kun je ze gewoon verkopen voor rond de 30 euro. Welke spellen zoek je dan?
Oh ik zoek o.a. Dragon:Bruce Lee Story(dat vechtspelletje) Bomberman 1 Bubsy Home Alone 1 En nog een paar