DE Decerto Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GillesD12, 10 jan 2011.

1. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zou kunnen doen is een quotum voor wapens in een match.
    Minimaal 1 m16 ofzo. Kan me herinnere dat ze dat ooit op AR ook deden.

Al had ik zelf nooit echt een probleem met de m16. Op Cod4 kon ik elke map spelen met m16 en deed ik dat vaak ook. MW2 ook wel met famas en deze Cod heb ik toch echt te weinig gespeeld. Alleen eerste week daarna gestopt vanwege school/vriendin/vrienden/werk/sporten en uitgaan :9

Laatst bewerkt: 12 jan 2011
  2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ik twijfel of de M16 meer gebruikt gaat worden op LAN, hij zal wel een stuk sterker worden denk ik en vooral 1Bum worden, maar mensen stappen niet snel over als ze al een half jaar met de Ak47 spelen :p Daarnaast zal die ook een stuk sterker zijn. Online vinden ze dat die quotum niet toepasbaar is iig, zou et raar vinden om dan af te wijken voor LAN.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    AK47 is zeker fijner als de Commando, maar op mappen zoals WMD, Radiation en nog een aantal ^wat grotere^ mappen is de commando toch een stuk fijner. Schieten met die AK47 zonder grip op afstand is niet altijd even makkelijk, vooral niet als je tegen een M16/Galil/Enfield/Commando staat te knallen.

Close range, of medium range dan prefer ik zeker de AK47, Long range alleen niet, voor mappen zoals WMD pak ik dan tot nu toe altijd de Galil, of bij level 44 de Commando.

4. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt denk omdat het online niet goed controleerbaar is.
    Op lan staat er een ref bij :9

Als iedereen ak47 speeld is het natuurlijk niks aan :9 dus dan zou dit een oplossing kunnen zijn. Maar het is maar een idee. En dat was zover ik weet toen een keer bij ARGaming lan gedaan en daar werkte het prima :p dat was geloof ik iets van max 2 P90 max 2 M16 en de rest was volgens mij vrij.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    P90 op MW2 ownde echt dik hard:p Red dot erop, en als perks marathon pro, ninja pro en lightweight:p echt lekkere class :D

6. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi

7. Vandal

Vandal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik lees ook genoeg op decerto over mensen die een quotum willen van max. 1 AK74u in plaats van het bannen ervan. Hoorde dat hij generved zou zijn in een van Treyark's laatste patches, is er toevallig een gesprek gaande bij de Rules Council van DE over het mogelijk weer toelaten ervan?? Zelf al lang niet meer met het wapen gespeeld dus ik heb eigenlijk geen idee of hij nog OP is.

8. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    niet toelaten, nog altijd zwaar OP

9. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Over die Italiaanse section zei ik al in het begin, fock off. Maar toen kreeg ik een waarschuwing YESSSSS

10. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Je zei et waarschijnlijk niet al te lief he ;) en nee geen discussie gaande over de AK74.

11. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het best lief±P hahah, Gilles gaan jullie meedoen met CSL pay2play ? Of denk je dat het weer een noiZ fiasco wordt?

12. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Wie is jullie? Ik heb geen team :p Word geen Noiz Fiasco iig want die heeft er niks mee te maken.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, de nieuwe maps binnenkort van CoD BO, hoe gaan jullie daar eigenlijk mee om? ik bedoel in de zin van, hoe bepaal je of zo'n map nou goed genoeg is voor bepaalde gametypes? en welke niet?

14. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Die zullen heus niet gebruikt word want niet iedereen heeft een hardeschijf in zijn Xbox 360.

15. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Kans is er wel dat ze gebruikt worden.

16. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel mooi zijn want de map-packs zien er dit keer wel verzorgd uit in ieder geval beter als die van mw2 :p

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    inderdaad en map packs kan toch gewoon in decerto.... alleen als een ander team die maps niet heeft, moeten die maps gewoon niet gedaan worden in een clanmatch. Dat kan gewoon afgesproken tussen de teams toch.

Maar unikzz, hoe beoordelen jullie mappen? welke wel en niet goed zijn voor bepaalde spel types? ( gewoon nieuwschierig )

18. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat de rule council daar over gaat, die zijn ook bezig met de V3 rules dusja we zullen zien

19. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Daar zit ik in he ;) En we testen de map gewoon intensief om te kijken of het een eerlijke/leuk map is en of het de moeite waard is om een map toe te voegen uit een map pack. Als de map wel te doen is, maar niet echt super is zullen we bij een mappack map sneller kiezen hem niet te gebruiken.

20. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    i know, wat zijn nou de v3 rules, wil ik wel is mee scrimmen..

Deel Deze Pagina