Hallo, Is er nog plaats voor een 88 RM. Ik heb mijn huidige club verlaten omdat ik mijzelf een beetje buitengesloten voelde. Ik speelde met Ierse en Engelse gozers. Ze waren wel te verstaan enzo maar het voelde niet echt lekker om daarmee te spelen. Ik kan ook rechts buiten spelen maar dan is mijn pro 87. Groeten, Soufyan.
Alpine is nu online. Ik doe met Sander zombies, dus ik doe niet mee. Je mag van mij een proefperiode spelen, stuur nog maar even een PM naar Alpine.
Ik heb een pm gestuurd naar Alpine. Kan je vanmiddag spelen na de wedstrijd Nac-Ajax ? Trouwens mijn gamertag is Soufyannn.
FC Rillion heeft op 31 Januari haar grootste overwinning geboekt. Uit tegen Zoopy werd het maarliefst 8-1 voor FC Rillion. Eerst leek het er somber uit te zien nadat Cassanovic in elkaar werd getrapt maar gelukkig kon hij de wedstrijd hervatten. Paar minuten later liep FC Rillion tegen een onterechte rode kaart aan toen Helguson gewoon de bal speelden. FC Rillion moest door deze dwaling van de scheidsrechter met 10 man door met nog ruim 70 minuten te spelen. Wraak had FC Rillion en dat betaalde uit dat we na de rode kaart in de 1e helft met 5-0 voor stonden. Na rust maakte FC Rillion er 3 en scoorde de tegenstander nog de eretreffer. Doelpuntenmakers : Mesnaldo 6x Kut Speler 1x Cassanovic 1x Getuigen : Alpine2009 Paribus
Ik kom straks ook online. Zijn jullie er dan nog? Dan kunnen we vanavond nog een eindsprint doen, de competitie duurd nog 18 uur.
We hebben het goed gedaan vandaag. Volgens mij maar 1 wedstrijd verloren van de 15 ofzo? Voor de rest alles gewonnen en 1 gelijk. Overwinningen waren iig ruim, 0-3, 0-4, 8-1 Heb flink gewerkt aan mijn aantal assists, qua goals liep het vandaag wat minder bij mij.
Vandaag is de nieuwe competitie weer begonnen. Zullen we vanavond alvast een lekker beginnetje maken. Ik wil nu toch wel eens in de 1e divisie eindigen!
Wat mij betreft vanmiddag! Ik zit nog steeds met een flinke verkoudheid en keelpijn thuis, maar kan wel gamen. Vanaf morgen ga ik weer werken wss dus dan ben ik weer minder vaak online.
Gisteravond hebben we volgens mij de meeste pech ooit gehad. Hopen dat het vandaag beter gaat, want anders wordt het mij te oneerlijk. Heeft er iemand zin op op goal te gaan staan?
Ik weet niet of jullie deze al kennen, maar het zijn handige tips (filmpjes) over hoe je het beste een vrije trap kunt nemen. http://www.fifa11tips.com/tutorials/free-kick-tutorial/