FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Liverpool tegen Barcelona? :eek:

    Ik kom over 5 minuutjes online :).
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat, ik durf wel hoor.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Black Ops verkocht en FIFA 11 weer gekocht.. can't resist the temptation.
    Jammer dat ik nu geen leaderboard reset kan doen, want ik heb eigenlijjk geen zin om weer gelijk op hoog niveau te beginnen.

    Maarja als ik hem dus binnen heb, wil ik wel weer is tegen Daz spelen. (of gewoon even Siemenn afmaken? :cool:) :+

    Hoe is het nou ondertussen met FIFA clubs, nog steeds klote?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Weer tegen mij? Je hebt nog nooit met me gespeeld haha. Maar ja, dat is cool. Clubs gaat, soms hebben er spelers opeens 4-5 seconden lag. Dat is echt niet speelbaar. Maar over het algemeen gaat het wel 'mwha aardig'. In 10 was het beter though.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wel met FIFA 10/9 volgens mij! :+
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jaren geleden. :+
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Die Nilmar 'rank 4 van NL'.. is ook een pussy van de bovenste plank.
    Ik kwam hem tegen bij ranked match, ik wou ajax kiezen maar hij wou Roma, ik wou dat niet en heb geen alternatief van 5 sterren behalve Real Madrid. Hij wou dat niet en ging naar Spanje. Ik wou geen Real - Spanje dus ging weer naar Ajax, vervolgens ging hij naar Udinese. Ajax - Udi wou ik weer niet dus ging ik de volgende reeks langs die hij allemaal weigerde: HSV,Dortmund,Bayern Munchen, Aston Villa, FC Porto. Bij Porto leavde hij.

    1 minuut later kom ik hem weer tegen, ik kies Ajax, hij Spanje. Vervolgens kiest hij Roma (82-80-80) Ik koos toen achtereenvolgens: Aston Villa, Chelsea, ManCity, ManUtd, Tottenham, AC Milan en Nederland (82-81-76) Bij Nederland hapte hij na lang twijfelen toe, vervolgens leavde hij alsnog bij het shirt keizen.

    Echt sad dat sommige ventjes alleen tegen teams spelen die 2 sterren lager zijn.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alleen Aston Villa, Chelsea, ManCity, ManUtd, Tottenham, AC Milan en Nederland is dan ook gelijk aan AS Roma, IMO. Dus opzich snap ik deze nog wel :+. Maarja, die rankwhores zijn sowieso allemaal triest.

    Sorry, mijn weekendje 360 is weer bijna over. Vanavond kan ik nog, maar voor de rest geen zekerheid hiero :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Roma is 82-80-80. Cijfermatig in ieder geval beter dan Villa/NL/Tottenham/Milan

    Wilt er iemand nu een potje spelen?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zijn allemaal 'redelijke' spelers, zonder échte kwaliteiten. Qua statistieken zijn ze gelijk, maar vind qua spel Holland, Tottenham én Milan beter.

    Verdediging van Oranje is bagger, rest is geniaal goed.
    Tottenham heeft hele sterke (letterlijk ;)) verdediging en technisch middenveld. Als je veel via de flanken voetbalt is Crouch ook nog eens een topspits.
    Milan is gewoon 5-ster team, alleen verdediging en keeper is balle. Middenveld en aanval zijn geniaal.
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ternet een zeer rare bug meegemaakt,
    Ik speel samen met mijn vriend een potje,in de 10de minuut word zijn beeld plots zwart en ik kan gewoon door spelen.
    Ik maak een goal en plots word zijn beeld weer normaal en hij mag aftrappen,het rare van de zaak is dat er bij hem gewoon komt te staat dat het nog 0-0 is en bij mij zegt hij dat het 1-0 is :p
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
  13. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn opstelling/formatie die ik heb gesaved ook kan gebruiken in live?
    Gewoon offline games heb ik standaard mijn aangepaste opstelling erin staan,bij live moet ik alles weer gaan veranderen.
     
  14. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan helaas niet

    Echt jonge bij 1vs1 is de geluksfactor enorm. De tegenstanders krijgt vaak al afvallende ballen en alle vrij trappen mee. De keeper van de tegenstanders heeft vaak vet veel onmogelijk ballen, terwijl mijn keeper vooral opvalt in het maken van blunders. Ook komen mijn pasen gewoon niet aan, zoals ik het bedoel. Ook het kappen en draaien gaat veels te langzaam. Ik heb niet echt lag maar het klopt gewoon niet. Offline komen de ballen wel aan. Ik vind online 1 tegen 1 echt verschikkelijk slecht in deze fifa.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En Chelsea vanwege Torres & Drogba in de spits 8).
     
  16. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Echt he. Chelsea wordt gewoon nog sterker dan het al was. Nu is het gewoon niet leuk meer.

    Wanneer kunnen we de transferupdate verwachten btw?
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Denk aan het eind van volgende week. Meestal zijn ze niet zo snel. Chelsea wordt echt te ziek gewoon. Dat is niet leuk meer.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Las op het FIFA forum volgens mij rond de 20ste. Zou wel jammer zijn als het echt zo laat wordt
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sowieso dat ik met Chelsea en Liverpool ga spelen. _O_
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Chelsea, Liverpool, Real Madrid, AC Milan, Aston Villa _O_.

    Chelsea: Torres en Drogba
    Liverpool: Suárez en Caroll
    Real Madrid: Adebayor met Ronaldo en Di Maria
    AC Milan: Emanuelson met Van Bommel op middenveld en Cassano ervoor (dribbelen is heilig met die man)
    Aston Villa: Agbonlahor en Bent voorin :cool:

    Caroll zal trouwens nog wel een update krijgen, hij is nu 74 maar is wel goed.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina