Ik snap niet dat ze dit niet even oplossen door een update. Probleem is toch al vrij lang bekend.. Mijn savegame in inmiddels namelijk ook goed verneukt.
Lekker is dat dan, maar ik denk helaas ook dat je er niet rekening mee hoeft te houden dat ze het nog updaten. Ze hebben, net als bij alle andere ontwikkelaars, hun plicht betreft DLC en wat updates gedaan. Die gaan echt niet nog even een bugje fixen. Ik denk dus dat we dat wel kunnen vergeten.
Ik heb ook een vraagje tussendoor. Ik en een een vriend zoeken nog een leuke coop game en nu is de Borderlands GOTY editie uitgekomen. Mijn vraag is dus hoeveel uur speel tijd je terug krijgt voor €40,- De normale campaign zijn we al doorgelopen en allebei in de levels 30.
Je hebt het gewone spel al? Dan moet je nooit die GOTY editie kopen. En al helemaal niet voor die dure prijs. Al die Borderlands DLC kun je beter los kopen en dan natuurlijk nog in de aanbieding.
Ik heb de orginele disc doorverkocht. Ik zou hem dus kunnen lenen en voor 3200 punten de expansion kopen, maar ik heb dan liever voor een 10tje meer de disc etc, gok ik.
Koop hem gewoon van zavvi dan. http://www.zavvi.com/games/platforms/xbox-360/borderlands-game-of-the-year-edition/10240125.html Net iets boven de 20 euro.
Gemist op budgetgaming.nl, maar goed dat ik er nog even over begin dus! Iemand nog een indicatie over de speeluren?
Same here. Echt een heerlijke game, maar wel eentje die je maar bij 1 char houd. Het is niet zoals Fallout of Oblivion dat je meerdere soorten chars wilt. Vraagjes: Kan ik na de verhaallijn nog wel verder gaan??? Wat is de levelcap in het originele spel, 30??? Kan ik ergens, middels een lijstje, een antwoord krijgen in welke volgorde ik de DLC moet afwerken, zonder dat ik eentje instap die nog veel te hoog is 1, 2, 3 4? zou wel handig zijn.
de vijanden in de DLC schalen mee toch. Ik heb ze in volgorde van uitkomen gespeeld en op Moxxi na heb ik het nergens echt moeilijk gehad
Het is best nog ingewikkeld maar zal het proberen uit te leggen. Er zijn twee playtroughs, PT1 zul je ongeveer afmaken op lvl 35-37 tenzij je heel veel zit te kutten. Dan kun je PT2 doen wat in feite gewoon hetzelfde is alleen alles is moeilijker en de loot is beter, vooral meer "elite" mobs (Badasses) zul je tegenkomen. Dan houd het op en zul je ergens tegen het einde wel 50 worden, wat de max -was- van het standaard spel. De max level met laatste patch maar zonder DLC is nu 58, met de Knoxx DLC is de max 69. Als ik jouw een beetje ken vind je het niet erg als het een beetje te makkelijk word dus zou ik Zombie Island gaan spelen zodra je PT2 hebt afgerond, het is echt enkel verhaal, maar wel superveel sfeer en best hilarisch. Knoxx na Zombie Island en dan ClapTrap Revolution, let wel op dat Claptrap revo pas fatsoenlijk omhoog scaled als je Crawmerax hebt verslagen, wat alleen best nog ff lastig kan zijn.. Moxxi scaled met alles dus die kun je vanaf lvl 10 als spelen, wat ik overigens ook wel zou doen want je krijgt er 2 extra skilllpoints bij en die bank is ff een partij handig dus. Je kunt ook voor Moxxi was andere games joinen maar zorg wel dat je eerst de missie voor de 3 kleine Arenas doet voordat je aan die grote begint want het telt pas als je die missie daadwerkelijk hebt. Succes man
Bedankt, hou het eens in de gaten. Zit niet echt te wachten om heel origineel Borderlands weer te doen, maar zie wel even hoe leuk het is.
Heb je de GOTY? Ik heb anders, voor de mensen met interesse, wel een website waar die heel goedkoop te krijgen is. Gewoon een adres hier in Nederland, met standaard betalingsmogelijkheden.