1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Mario Topic

Discussie in 'Games' gestart door Natasja27, 23 jan 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik vind saven maar een beetje lame bij Super Mario Bros, dat haalt de fun er ook een beetje uit naar mijn mening, waar heb je dan je levens voor als je kan saven? :+.
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je no way in een middag heel Mario uit kan spelen. 8 werelden, met elk min. 5/6 levels (de meeste ong. 10) en waarvan sommige nog best lastig zijn. Dat zou betekenen dat je het nooit Mario uit kan spelen. Dat zou eigenlijk ook wel suf zijn, heb je het spel in een middag of een paar uurtjes uitgespeeld.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had het over de oude Mario, de eerste Super Mario Bros die kan je zomaar uitspelen namelijk, daarom zeg ik dat het saven voor dat spel best lame zou zijn :+.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    [yt]2oAl94bC5Cs[/yt]

    :D
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha oke! Ja ik dacht al, echt niet dat je Super Mario 3 zomaar kan uitspelen.
    Ik kan me Mario 1 niet echt meer herinneren, maar dat was toch met die kasteeltjes, dat je in zo'n vlaggenmast moest springen? Daar kon je inderdaad heel goed 'cheaten' door in die buizen naar volgende werelden te gaan. :)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    In Super Mario Bros 3 kan dat ook, hoor. Met de fluitjes.
     
  7. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zo weer even galaxy 2 spelen
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Klopt inderdaad, je kan best wat levels overslaan..., maar ik heb Super Mario Bros 3 ook best vaak uitgespeeld in 1 keer though op de NES(moest dat zelfs niet toen? :+).
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand hier ook zo'n mooie topic van maken zoals bij de SNES?Mij lukt het niet echt.
     
  10. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    ben vanaf vandaag bezig met galaxy 1.Is ook leuk.Had hem vandaag binnen gehad.
     
  11. Boris P

    Boris P Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    had galaxy 1 vrij snel uitgespeeld en 118 sterren, laaste 2 lukte maar niet, toen aan me neefje gegeven, maar dat is ook al een aardige tijd terug. nu heeft hij het gesloopt door allemaal krassen te maken op die cd :p ach ja, is nie anders.

    ik vond super mario 64 voor de nintendo 64 toch de beste, dit was mijn eerste (mario) spel en de herinneringen zijn er nog steeds, speel het eigenlijk nooit meer, maar was toch de nummer 1 voor mij. ben nooit verder als 60 sterren ofzo gekomen, misschien zelfs nog minder :confused: was jaren terug toen ik het voor het laatst speelde...
     
  12. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet zo met Mario 64.Waarom weet ik niet.Dan vind ik galaxy 1 en 2 nog beter.Ik ben zo ver nog niet met Galaxy.

    Super Mario World is voor mij nog steeds de leukste.:)

    Ben nu ook bezig met Super Mario Bros.3.Die is ook wel leuk.
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Mijn favo mario spel is Super Mario 64.

    Wat een (r)evolutie voor videogames is die game geweest zeg! een en al klasse!
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Haal die r gerust tussen de haakjes vandaan, want het was zeker een revolutie.
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij de game mania kun je cd krasvrij laten maken voor € 5, in het geval van mario galaxy wel de moeite lijkt mij!
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zou ook zeggen Super Mario 64. Spel kwam volgens mij uit in 1996 toen ik 12 jaar oud was. Ik speelde het voor het eerst in het winkelcentrum en ik werd echt compleet weg geblazen. Het was de eerste keer dat ik een spel speelde met een 3D omgeving. Sindsdien check ik wel alle Mario´s, maar het brengt nooit meer het gevoel terug van toen.
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb bijna alle Mariospellen gespeeld die er zijn, alleen die van de Wii niet omdat ik die niet heb. Vind bijna alles wel leuk, de kartserie, party en ook de adventures. Maar de laatste tijd gamede ik eigenlijk nooit meer. Toen kreeg ik twee maanden terug voor mijn verjaardag ineens de DS-game Mario & Luigi Inside Bowser Story. Heb het inmiddels uitgespeeld, maar vind het wel een hele gave game. Leuk dat er weer zoiets origineels op de markt is gekomen. Deze game is met geen andere Mario-game te vergelijken, echt iets nieuws zeg maar.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Met Partners in Time? ;)
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, laat ik die dan net ook niet gespeeld hebben.. :+
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de new super mario bros op de ds gehaald nu is mijn vraag waar en wanneer je de game kan saven.

    Ben er al achter gekomen dat je niet kan saven wanneer je wilt maar kan iemand me zeggen wanner je wel kan saven.
     

Deel Deze Pagina