[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het was niet alleen Mark Wahlberg. Het is gewoon een ontiegelijke smekfilm. Alleen de tieten van Sofia Vergara waren de moeite waard.
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heb exact hetzelfde. Heb toe der tijd de vlaamse in de bios gezien en vond het echt een top film. Ik begrijp ook niet dat er een nederlandse remake van is gemaakt. Het ergste vind ik nod dat iedereen vol lof schrijft over de nederlandse regiseur (regiseuse?) alsof het haar script/idee is.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Marky Mark! \o/
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Predators

    Verrassend goede film! Heb echt genoten. Ik vind het fijn dat er ook nog actiefilms worden gebruikt zonder humor. Dat gebeurt echt veel te weinig. Ik vind het goed dat de film een vrij laag tempo heeft en dat er eigenlijk niet zo heel veel gebeurt. De actie is super, het verhaal vind ik goed, visueel is het erg sterk en de mix aan personages, hoe cliché ook, is eigenlijk best te pruimen. Ik vind het jammer dat Laurence Fishburne zo'n korte rol heeft, van mij had ie veel langer mee mogen gaan! Ik heb overigens geen problemen met Adrian Brody als de lead role, vond hem als soldaat overtuigend. Goede actiefilm! 8/10

    [​IMG]
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vond je? Ik vind predator 1 en 2 geweldig ( met name 1 ofc , maar 2 is ook prima te pruimen) , maar Predators vond ik echt heel matig. Werd eigenlijk nooit erg spannend, alles was super cliché en overall vond ik die hele film gewoon erg teleurstellend. Het was het voor mij in ieder geval echt niet.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, wat een hoge cijfer zeg. Ik vond Brody ''The Nose'' echt niet aan te zien als de ''bikkel'' van de film. Alles zag je mijlenver al aankomen, de excuusneger, de dombo, de filmfiller en ga zo door.

    5/10
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat jij en Dyonko zeggen klopt allemaal, en toch vond ik het een goede film. Heel goede entertainment en mooi vormgegeven. Daarnaast heb ik Brody helemaal niet als bikkel gezien, maar als een mercanary die 'gewoon' zijn eigen ding doet. Dat hoeven toch helemaal geen bikkels te zijn? Predator is een classic, maar óók daar erger ik me aan Arnie. En deel 2 is gewoon 'meh'. De film is vrij serieus en dat staat me aan.
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond Predators ook fucking nice hoor. Heb em ook een hoog cijfer gegeven ;) Got you back Jack.
     
  9. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Zojuist Stone gekeken.
    Aparte film. Net op de momenten dat je denkt nou ga ik hem afzetten gebeurt er toch weer iets waardoor je verder wilt kijken. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden....
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    New Kids Turbo

    In de bios gezien. WTF geniaal.

    Bitch Slap

    Op Film 1 gekeken. WTF geniaal
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wow, nu ga ik die zeker kijken. Je hebt me overtuigd;)!


    Takers
    Net gezien. Aardige actie film, niet heel veel speciaals. Verhaal is te vergelijken met dat van The Town (qua overvallen enzo), maar dit leunt meer op de actie en gevechten. Verhaal was maar magertjes maar kon er mee door om een saaie maandag avond door te komen.

    6,5
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bij zulke fiilms hoef je niet meer te weten
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan er niet veel meer van maken. :D


     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar ze willen wel gerespecteerd worden voor hun kwaliteiten als actrices :+
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    *mompelt iets over 2 grote kwaliteiten bij de dames*

    :+
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Due Date
    Als je Galifianakis ziet weet je al wat voor soort film het is en wat voor soort rol hij gaat spelen en dat klopt ook weer in deze film. De onhandige half stoned zijnde gast die alles opfucked en dan Downey die de tegenhanger is en wordt meegesleept in de fuck ups. Best een ok film al had ik er meer van verwacht, meer a la The Hangover die echt funny was. Maar helaas komt de film daar niet bij in de buurt al is ie bij vlagen wel best grappig :thumbs: Verwacht er niet teveel van en dan is het een best leuke film :thumbs:
    6,9/10
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Layer Cake

    [​IMG]

    Toch een vrij bekende film (ik kende hem niet in ieder geval), met in de hoofdrol Daniel Craig. Wordt ook wel gezien als een van Daniel's belangrijkste aanlopen naar James Bond..en deze film is echt awesome. Hij is een succesvolle cocainedealer en wilt uit de business stappen, maar krijgt van zijn baas nog een laatste opdracht. Hoe dat allemaal in elkaar zit moet je maar checken, maar de geniale acteurs (Craig ofcourse en o.a. Michael Gambon, Perkamentus in de laatste Harry Potter delen) en vooral ook de muziek maken de film zo goed. Sommige quotes zijn ook echt geniaal. Ik raad deze film iedereen aan die ook maar van een drugsgerelateerde film houdt. Verder is Craig gewoon echt een zie-ke-lijke baas.

    ''You're born, you take shit. You get out in the world, you take more shit. You climb a little higher, you take less shit. Till one day you're up in the rarefied atmosphere and you've forgotten what shit even looks like. Welcome to the layer cake son.''

    9/10
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Niet echt onbekend.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Voor Reckuuza is alles minder bekend dan Transformers onbekend. :+
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Dude just gtfo, ik kende hem nog niet. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina