1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kun je je halverwege zo'n zip line op kowloon expres laten vallen of moet je de rit uitzitten?

    als dat laatste het geval is gaat iedereen daar natuurlijk claymores onder plaatsen :+
     
  2. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik weet het niet man. We zullen het zien. Maar nu weet ik wel waar ik m'n claymores plaats :D
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Paar keer op Kowloon gespeeld en is zeer mooi \o/

    Een groot vrachtvliegtuig die over je heen gaat en het lijkt net Chinatown :+

    De andere maps nog niet gespeeld.

    Edit : Hier nog een postje van de developer over de First-Strike Map Rotation

    I am getting some good questions on the topic of how the playlists work with First Strike. It is frankly too long to explain well in 140 characters on Twitter.

    If you own First Strike you will be joined in a Lobby with others who own First-Strike (or start one). The DLC maps are set at priority slightly above the non First Strike maps. This means they will come up in rotation more frequently. Use your ability to map vote for, or against, any map. If you have First Strike, you will see a secondary tab in your Choose Map screen during Private Matches, Combat Training, System Link and related areas of the game where you can explicitly pick which map to play.

    If you don't own First Strike, you will be joined in a Lobby with others who don't own First Strike (or start one). In this regard, it's similar to Modern Warfare 2.

    We try not to kick you out of a lobby if you don't have First Strike, but some exceptions are unavoidable. For example, If you join on a Friend who is playing in a non First Strike map, but who owns First Strike, when the game ends and you return to the lobby you will be kicked if the lobby votes for a First Strike map.

    If you are playing in a Party with folks who don't have DLC, we will tell you. You can then play as though you don't have it. Alternatively, you remove players from your party who don't have it as you've been able to do in the past.

    We have the option of a First Strike only playlist, which you won't be able to join if you don't have First Strike. We have not yet exercised this option, but are considering adding it on Friday at the start of Double XP weekend based on feedback from the community over the next 48 or 72 hours or so. I am preparing as though we will do a First Strike moshpit on Friday when Double XP starts. It's currently getting translated into the many languages the game supports. It's easy to remove (or keep) depending on feedback.

    First Strike comes out "around" 2:00am PST on Feb 1.

    I say "around" because it takes time to get it out to all the content/cache servers. I can't give you a specific time because it really depends on Microsoft and how fast they cache and populate the download servers. It's not coming any earlier, or later, for any other time zones. Google "time zone conversion" and convert the above to your local time zone.
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hahaha ja, hoe irritant. Nog niet eens over nagedacht
     
  5. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterke maps hoor, Stadium en Kowloon zijn erg goed in elkaar gezet. Discovery vind ik wat aan de grote kant, beetje als Crysis. Berlin Wall pas één keer gespeeld.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe makkelijk gaan die ijsbruggen in Discovery kapot?

    En zijn die auto turrets in Berlin Wall ook te slopen?
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Door er op te schieten gaan de ijsbruggen kapot, maar ze komen niet meer terug.
    En volgensmij kun je die niet kapot maken, want zelfs als je er onder gaat staan word je erdoor doodgeschoten.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zijn ze wel te flashen? Of moet je daar gewoon niet komen.

    En wat als je Ghost of Jammer gebruikt?
     
  9. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer fixen ze nou eindelijk eens die 'door de muur heen auto aim zodat je eigenlijk al weet dat daar iemand zit' en die spawnpoints? Echt beschamende fouten door Treyarch her en der. In geen enkele COD was spawnkillen mogelijk maar hier wel. Gebeurt te vaak dat je 10 keer achter elkaar op dezelfde plek spawnt en doodgeschoten wordt:F:
     
  10. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zie hem niet stan hoor op marketplace:confused:?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Als je 10 keer achter elkaar dood gaat doe je toch echt zelf iets fout :+

    Maar die auto-aim mogen ze inderdaad wel zo aanpassen dat je geen mensen door de muur heen kunt 'tracken'
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Je moet bij de cod:bo afdeling wel bij extra en dan op show all drukken;)
     
  13. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste keer speelde ik Kowloon, meteen twee keer honden ;). Mijn KD is van 2.54 meteen naar 2.59 gegaan :D.
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Berlin Wall is wel grappig, ik ging het rode gebied in en werd doodgeschoten door de turrets :+
     
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de nieuwe mappacks van cod ?
    Zit er ook een kleine map bij zoals nuketown ?
     
  16. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Stadium is even groot als Firing Range.
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx.
     
  18. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut kut kut, ik klikte gewoon op black ops mappack op het begin scherm en las niet goed wat ik aan downloaden was. Nub he ik de (de) versie gekocht:mad: ik weet het, dom dom dom. Is er misschien een manier om je geld terug te krijgen?|:-

    daar gaat mijn 17 euro :mad:
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn jullie tot nu toe tevreden over de mappack?
    Zit te twijfelen of ik het zal halen, aangezien Black Ops gewoon erg tegenvalt.
     
  20. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij Nederlanders moeten dus de EN versie downloaden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina