Over hardcore mode unlockable!!! Zoals de link al zegt SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus alleen lezen wanneer je het al uit hebt. http://www.vg247.com/2011/01/29/dead-space-2-hardcore-mode-unlockable-captured-amazing/
Ik heb verschillende revieuws gelezen. Maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid. Is de game zijn geld meer dan waard? Alvast bedankt!
ja trouwens in die ultra-hardcore mode, saved de game wel automatisch met checkpoints? if so dan valt het wel mee
Is deze game ook vet als je het eerste deel nooit gespeeld hebt? Ik weet dus echt 0 van het verhaal af..
Er is een "Previously on Dead Space" filmpje om je geheugen op te frissen / deel 1 uit te leggen. \ Maar gewoon deel 1 spelen is leuker natuurlijk
Heb hem zojuist binnengekregen en zit nu in chapter 4, en hij is weer heerlijk zoals deel 1! Heb deel 1 op de PC gespeeld en die had last van mouse lag enzo, dus ondanks dat m'n nieuwe PC deze game zo zou kunnen maxen heb ik toch de xbox versie gehaald. Desondanks, ziet de game er nog steeds prachtig uit. Moet wel toegeven dat ik tot nu toe nog niet zo erg ben geschrokken zoals sommige keren in deel 1, kan misschien met de setting te maken hebben. Deel 1 deed me zo vaak denken aan films als Event Horizon en de Alien films waar ik vroeger best bang voor was haha. Dus vindt het wel fijn dat ik nu gewoon lekker door een winkelcentrum etc mag lopen! Vindt het ook vet om te zien dat je nu niet alleen bent, en dat je middenin de infectie zit. Heb nu 2 uurtjes erop zitten en zit dus in het begin van chapter 4 op survival, ik check wel alles enzo want wil zolang mogelijk genieten. Spoiler Dat kind in de wasdroger!
Stalkers zijn inderdaad vrij pittig, maar als je gewoon ergens gaat staan waar ze je niet in de rug of van de zijkanten kunnen pakken, is het makkelijk om ze te slowen met stasis en de rest volgt vanzelf. Hun 'spikes' met kinesis gebruiken is trouwens ook vrij effectief. Moest wel lachen, want toen ik tegen ze moest leek het net alsof ik tegen raptors aan het vechten was, de geluiden, de bewegingen etc. Vervolgens popt de achievement 'Clever girls.. ' Jurassic park ftw!
hahaha ja dat met JP had ik ook.. ja ik bedoel niet zozeer dat ze moeilijk zijn.. maar dan ben je aan het concentreren op 1 en dan beukt de andere je in je rug dan schrik ik me steeds de pleuris
Ik heb de game sinds vorige week vrijdag al, maar nu pas echt aan toegekomen om te gaan spelen. Al die tijd gewoon geen zin erin gehad. Maar ik geniet me nu al wild. En ik ben al een paar keer geschrokken om dingen waar je eigenlijk helemaal niet van hoeft te schrikken,maar ze brengen het zo onverwacht dat je je echt de pleuris schrikt. Spoiler In chapter 1 al..bij een stukje dat er stoom uit een pijp of plafond komt, zoiets. Nou daar schrok ik me echt kapot...LMAO!!!!! Hoe zit het met het oppakken van glas met telekenesis? In previews werd dit verteld en ook een vriend zei laatst dat het gewoon kon, maar elk raam wat ik tot nu toe mol versplintert gelijk en ik kan geen scherven meer oppakken. Ik heb nu ook die Refurbished Plasma Cutter, dus heb er nu twee. Nou kan ik bij de upgrade bench ook gewoon beide Cutters upgraden? Want ik check het net, en het lijkt er wel op...beetje apart, twee Cutters.
Uitgespeeld. En damn die laatste 3 chapters zijn inteeeeeeeeeeeense Wordt leuk op Zealot / Hardcore...
Heb de game binnen!! En ik zit amper op 15min en begin het al benauwd te krijgen Dit is gewoon een game die moet ik echt niet alleen gaan spelen anders duurt het eeuwen voordat ik er door kom
Ik ben vandaag ook begonnen met DS2, op survivalist difficulty. Pas in chapter 2, maar het gaat nog wel tot nu toe. Wel al één keer problemen met mijn ammo gehad, maar door het kapot trappen van necromorphs vind je al snel "staken", waarmee andere morphs tegen de muur kunt spiezen. Erg spannende game en mooi!
Succes met je ammo in de latere levels tipje: probeer veel melee te gebruiken tot er echt meerdere enemy,s op het scherm zijn en je niet anders kan.