[XOne] Dead Space 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  2. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb verschillende revieuws gelezen. Maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid. Is de game zijn geld meer dan waard? Alvast bedankt!

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja

trouwens in die ultra-hardcore mode, saved de game wel automatisch met checkpoints? if so dan valt het wel mee

Laatst bewerkt: 29 jan 2011
  5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Top game van de maand. Ja dus.

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16

Nee, als je dood gaat ga je naar je laatste save point, niet checkpoint

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dus je moet de game sowieso in 3 sits uitspelen

hmm vond dit net ook.. hehe shit

Laatst bewerkt: 29 jan 2011
  8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game ook vet als je het eerste deel nooit gespeeld hebt?
    Ik weet dus echt 0 van het verhaal af..

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Er is een "Previously on Dead Space" filmpje om je geheugen op te frissen / deel 1 uit te leggen. :)\

Maar gewoon deel 1 spelen is leuker natuurlijk :+

10. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet die hand cannon.

Bang bang bang :+

11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Heb hem zojuist binnengekregen en zit nu in chapter 4, en hij is weer heerlijk zoals deel 1! _O_

Heb deel 1 op de PC gespeeld en die had last van mouse lag enzo, dus ondanks dat m'n nieuwe PC deze game zo zou kunnen maxen heb ik toch de xbox versie gehaald. Desondanks, ziet de game er nog steeds prachtig uit.

Moet wel toegeven dat ik tot nu toe nog niet zo erg ben geschrokken zoals sommige keren in deel 1, kan misschien met de setting te maken hebben. Deel 1 deed me zo vaak denken aan films als Event Horizon en de Alien films waar ik vroeger best bang voor was haha. Dus vindt het wel fijn dat ik nu gewoon lekker door een winkelcentrum etc mag lopen! :9

Vindt het ook vet om te zien dat je nu niet alleen bent, en dat je middenin de infectie zit.

Heb nu 2 uurtjes erop zitten en zit dus in het begin van chapter 4 op survival, ik check wel alles enzo want wil zolang mogelijk genieten. :+
    Dat kind in de wasdroger! :eek:

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    tot je bij de stalkers komt..

13. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    AAAAAH DIT SPEL IS FUCKING ENG

Chapter 10... :'-( Schrok me de tyfus xD

14. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Stalkers zijn inderdaad vrij pittig, maar als je gewoon ergens gaat staan waar ze je niet in de rug of van de zijkanten kunnen pakken, is het makkelijk om ze te slowen met stasis en de rest volgt vanzelf. Hun 'spikes' met kinesis gebruiken is trouwens ook vrij effectief.

Moest wel lachen, want toen ik tegen ze moest leek het net alsof ik tegen raptors aan het vechten was, de geluiden, de bewegingen etc. Vervolgens popt de achievement 'Clever girls.. ' Jurassic park ftw! :9

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hahaha ja dat met JP had ik ook.. ja ik bedoel niet zozeer dat ze moeilijk zijn.. maar dan ben je aan het concentreren op 1 en dan beukt de andere je in je rug dan schrik ik me steeds de pleuris

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game sinds vorige week vrijdag al, maar nu pas echt aan toegekomen om te gaan spelen. Al die tijd gewoon geen zin erin gehad. Maar ik geniet me nu al wild.

En ik ben al een paar keer geschrokken om dingen waar je eigenlijk helemaal niet van hoeft te schrikken,maar ze brengen het zo onverwacht dat je je echt de pleuris schrikt.

In chapter 1 al..bij een stukje dat er stoom uit een pijp of plafond komt, zoiets. Nou daar schrok ik me echt kapot...LMAO!!!!!

Hoe zit het met het oppakken van glas met telekenesis? In previews werd dit verteld en ook een vriend zei laatst dat het gewoon kon, maar elk raam wat ik tot nu toe mol versplintert gelijk en ik kan geen scherven meer oppakken. Ik heb nu ook die Refurbished Plasma Cutter, dus heb er nu twee. Nou kan ik bij de upgrade bench ook gewoon beide Cutters upgraden? Want ik check het net, en het lijkt er wel op...beetje apart, twee Cutters.

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  17. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Uitgespeeld. En damn die laatste 3 chapters zijn inteeeeeeeeeeeense :eek: Wordt leuk op Zealot / Hardcore...

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game binnen!! En ik zit amper op 15min en begin het al benauwd te krijgen :+ Dit is gewoon een game die moet ik echt niet alleen gaan spelen anders duurt het eeuwen voordat ik er door kom :emo:

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben vandaag ook begonnen met DS2, op survivalist difficulty. Pas in chapter 2, maar het gaat nog wel tot nu toe. Wel al één keer problemen met mijn ammo gehad, maar door het kapot trappen van necromorphs vind je al snel "staken", waarmee andere morphs tegen de muur kunt spiezen.

Erg spannende game en mooi!

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Succes met je ammo in de latere levels :+

tipje: probeer veel melee te gebruiken tot er echt meerdere enemy,s op het scherm zijn en je niet anders kan.

Deel Deze Pagina