[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha okay, nice. *koopt*

3. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Poeh, heb Pinnacle Station af en daarmee ook m'n Asari Ally. Maar heb nog een shitload aan sidequests die ik nog niet gedaan heb. Die doe ik dan maar om lvl 60 te worden :+

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Level 60 is wel een must als je wilt importeren in Mass Effect 2. ;)

5. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom eigenlijk precies? Je begint toch alleen als lvl 5 en met wat credits?

En ik wil sowieso nog alle achievements in ME1 halen voordat ik aan ME2 begin :)

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Doordat je begint als level 5, wordt het geloof ik mogelijk om het maximaal haalbare level (30) in Mass Effect 2 te worden. (alhoewel dit misschien met alle DLC ook mogelijk is) Je krijgt inderdaad ook extra credits, maar ook extra grondstoffen.

7. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit anders niet dan? :eek:

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat dit wel mogelijk is, mits je alle zij-missies doet. Met DLC zal dit waarschijnlijk makkelijker worden, maar nog makkelijker is het wanneer je een level 60 importeert. Bovendien, zodra je Mass Effect 2 minstens 1 keer hebt uitgespeeld, krijg je een permanente 25% XP-bonus.

Maar het schijnt dus wel mogelijk te zijn. :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het word in 9/10 gevallen zonder DLC een onbegonnen karwei. Ik heb het zelf twee keer geprobeerd op die manier. Meestal kom je net een paar duizend tekort ofzo. Het levelsysteem uit deel I heeft nog altijd mijn voorkeur. In het vervolg kunnen levelen tot level 80/85 zou helemaal cool zijn, of via DLC als je in EA dollars rekent.

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ben erg benieuwd hoe het level systeem in deel 3 zal werken. Maar ik heb goede hoop, aangezien er aangegeven is dat het weer 'meer RPG' zal worden. :thumbs:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hudson schijnt, weet het wel zeker, gezegd te hebben dat Mass Effect 3 weer een echte RPG zou worden. Laat het maar net zo goed zijn als Kotor voor de Kotor fans, dan ben ik allang blij.

Post nummertje 9000. Nog eentje. 8)

12. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    God wat word ik gek van die verzamelmissies :+ Maar ze zijn wel vet! :)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit is wel Mass Effect I en niet II he. ;)

14. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt toch? :+ Ik bedoel die missies dat je met de Mako allemaal dingen gaat verzamelen op planeten etc.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Vandaag weer verder gegaan met Mass Effect. Had het een jaar geleden al eens een uurtje gespeeld, was wel leuk, maar wilde wachten tot ik een plasma had, voordat ik verder ging... :)

Die plasma heb ik nu inmiddels een paar maanden, nieuwe maand, nieuwe game die ik wil uitspelen, dus vanmiddag zoalsgezegd Mass Effect weer opgepakt en verder gespeeld van waar ik was.

Op de Citadel geweest, Specter geworden, en nu ben ik geland op mijn eerste bestemming...

... maar ligt het aan mij, of doe ik iets verkeerd? Is het combat systeem gewoon volkomen ruk, of ben ik gewoon veels te zwak, of heb ik de verkeerde bestemming gekozen, of wat?

Ik koos voor Noveria, ga dat kantoor binnen om wat bewijs te verzamelen, zoals verwacht zijn er wat thugs, en voor je het weet ben je compleet afgeknald omdat je vrijwel geen armor hebt, en geen plekken om fatsoenlijk te schuilen...

... komt nog bij dat de game geen auto-save heeft gedaan al die tijd dat ik op Noveria was, dus nu ben ik weer terug op mijn schip. :F:

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Welke class ben je? Sommige classes zijn namelijk moeilijk te spelen in het begin, anderen, zoals de Soldier, weer een stuk makkelijker.

Ik zou toch even wat informatie opzoeken en oefenen met de controls, want uiteindelijk hoeft deze game met geen enkele class moeilijk te zijn. ;)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Noveria vind ik sowieso een moeilijke planeet om naar toe te gaan als beginner. Ik zou wat planeten verkennen en random missies aannemen die je tegen komt op de Citadel.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het nadeel is dat het einde van die missie daar een beetje bugged kan zijn. Ik zal niks zeggen over het verhaal, maar je kunt telkens weer tegen de vlakte worden geworpen door een van de vijanden. Heel irritant, ben er meerdere keren om dood gegaan. 8)

19. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Noveria vond ik persoonlijk de moeilijkste planeet. Tijdens mijn eerste playthrough ben ik teruggekeerd naar de normandy om eerst een andere planeet af te werken.
    De "boss" op noveria is trouwens een stuk makkelijker als je enkele levels hoger bent en al wat meer en betere vaardigheden hebt

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goddank voor de Soldier op zulke momenten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina