[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in de PU (dus hoe betrouwbaar het is weet je nooit) dat het eerste stukje ook daadwerkelijk buttonbasshing is. En dat na dat kleine stukje het spel pas echt begint. (gok na dat grote gevecht)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, voor mij niet nodig. Dit is ook het soort game waar een demo nooit echt zal werken.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies, maar ben bang de rest van de game ook niet. Vind het er nog lelijker uitzien dan het eerste deel II. Sommige dingen uit het eerste deel waren geweldig, andere dingen vond ik een ramp.

Wat ik wel mooi vind aan dit deel is dat je nu ook een action mode hebt. Gaat het tenminste allemaal niet zo traag als in het eerste deel. Ik wil gewoon keihard kunnen meppen ipv dat slome gezwiep zoals in het eerste deel. :cool:

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat ze teveel focus gaan leggen op de actie en daarmee de sfeer en diepgang die Dragon Age: Origins had om zeep helpen. Ik hoop dat het niet zo is, want dat spel is toch zeker een van mijn favoriete spellen. Daarom laat ik het spel voorlopig nog even liggen denk ik.
    Maar goed, een demo kan misschien al mijn vooroordeel ontkrachten, laat ik het hopen. :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het ziet er niet bepaald indrukwekkend uit en dat is best apart, want Bioware heeft toch vrij vaak wel prachtig uitziende games. Maar het gaat uiteindelijk het meest om de gameplay, en ik ben wel blij met een aankomende demo, altijd goed.

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Leg eens uit, waarom moet altijd een game perfect zijn met de grafisch?
    Als de gameplay / verhaal, maar goed is dan is het al perfect voor mij, de grafische look zijn maar bij zaken (Hoeft voor mij niet) 360 is al aan de top met grafisch, dus je zult wel meer games lelijk gaan vinden. Tenslotte het gaat uiteindelijk om het gameplay plezier. Maar jij kijkt er anders tegen aan zo te lezen.:+

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Grafisch draagt natuurlijk wel bij aan de beleving, aan of je de wereld tot je kan nemen. De graphics in deel 1 waren echt miserabel en dat doet, imho, toch afbreuk aan de sfeer.
    Het is fantasy en dan wil ik ook fantasy op het scherm...

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zo heel erg was Dragon Age: Origins grafisch gezien toch niet? Ik vond het erg fijn spelen met deze graphics, op enkele zeldzame momenten na heb ik me er nooit aan geërgerd en het heeft voor mij dan ook vrijwel nooit aan de verbeelding afgedaan. Dit spel ziet er grafisch een stuk minder mooi uit, andere art style die me voorlopig nog niet overtuigd heeft. Daarom ben ik ook blij dat er een demo uitkomt om hopelijk mijn ongelijk te bewijzen.

Maar goed, het blijft BioWare, dit spel koop ik hoogstwaarschijnlijk toch wel een keer.:D

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Misschien was het zo slecht de consoles, op de PC zag deel 1 er prima uit hoor. Vooral de karakters zijn prachtig geanimeerd.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Artstyle is belangrijker dan veel polygonen en highres textures, helaas als een game beide niet heeft dan is de belevenis een stuk minder, al kan het verhaal en de gameplay nog zo goed zijn. Overigens zijn die gameplay filmpjes al behoorlijk oud, kunnen nog veranderingen in worden gebracht alhoewel ik dat betwijfel met een game die zo groot is...

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Op de PC waren de omgevingen, hoe klein ook, erg bagger qua uiterlijk. De Deep roads zijn gewoon grauw grijs, zonder enig detail. De buitenstukken ook leeg en statisch en weinig deatils. Er zijn free roam games die 10x betere graphics op het scherm tonen. Bioware heeft gewoon slecht werk afgeleverd met de DA:eek: engine ...

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En toch heb ik me daar geen seconde aan gestoord. Gameplay > Graphics. (al zeggen natuurlijk veel mensen dat maar het blijkt maar al te vaak dat ze het niet menen)

En:

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk al die in game unlocks voor dingen zoals het spelen van een demo of het abonneren op de BioWare nieuwsbrief, maar weet iemand hoe het nou precies zit met de beta van de Facebook game Dragon Age: Legends, deze is al van start gegaan, maar slechts voor een aantal mensen. Wordt deze gesloten beta nog een keer omgezet in een open beta of niet?

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En al lijkt het allemaal heel matig als je het baseert op de gameplay videos tot nu toe, wie weet is de demo wel hardstikke vet. Ik ben er sowieso wel benieuwd naar, demos zijn altijd tof.

15. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    de gesloten beta is onlangs gestart en wekelijks worden er nieuwe mensen toegelaten die zich ervoor ingeschreven hebben op de Bioware site

gisteren hebben ze bekend gemaakt dat er hierna een open beta volgt, maar die quote kan ik zo direct niet terugvinden 8)
    ik vermoed dat de open beta er pas rond de release van DA2 zal zijn

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt voor de info! :)

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Must have geworden na dit bericht:+

Blowjobs in Dragon Age 2

Dragon Age 2 bevat niet alleen gruwelijke bloedige sequences, er zal zelfs een scène zijn waarbij een vrouw gehurkt voor een man zit. Ze zit er overigens niet om zijn veters te strikken. Dit is uitgelekt door Amerika's ESRB, de organisatie die games een rating moeten geven. Ook zullen er same-sex scènes in voorkomen.

"During the course of the game, characters sometimes engage in sexual dialogue (e.g., 'Why is it always about sex with you?' and 'Sailing is like sex. Do it wrong, and it'll make you sick.'). Players can also initiate brief cut-scene sequences in which couples (male-female or same-sex) are shown kissing and embracing one another in a bedroom as the screen fades to black"

Helaas zul je de daadwerkelijk fellatio zelf niet kunnen zien. Op het moment suprème zal de camera wegdraaien en de kamer verlaten.

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Net ingeschreven voor de beta, wellicht maak ik wel een kans. _O_

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom moet dat nou weer in een game? :+

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind het gewoon prettiger voor mijn ogen en ontspanning als het grafisch ook wel lekker zit. Ik ben allang niet meer de grootste graphichoer ofzo, maar het is wel een stukje ontspanning voor je ogen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina