Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nog maar net begonnen met MLO (beter laat dan nooit). Ik heb wel 2 vragen. Klopt het dat er binnenkort een reset komt waardoor iedereen weer van begin af aan moet starten? En ik heb bij optie's teamontwerp gekopieerd van mijn favoriet team maar ik hoor online geen supporterchants(mp:cool:. Noghtans is dit offline wel goed en staat er als ik wil kopieren dat de chants mee gekopieerd worden. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
     
  2. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van het mannetje vast zitten had ik ook met de DEMO, is duidelijk een bug. In het hele spel is het eruit. Heel vervelende bug want de demo heb ik daardoor bijna niet gespeeld.
     
  3. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de OF van tuur hetzelfde als die van daymos alleen dan ipv de Npower championship de jupiler league? Dus ook de shirts van sevilla, hercules en palermo enzo?
     
  4. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Té moelijke vragen. Vraag 2 kan je wel nee op zeggen. Die reset weet alleen Konami, alleen zou ik zeggen dat die reset er allang had moeten zijn, dus dat stemt me niet positief.
     
  6. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt!
    omdat als ik de hele 0000001 map wil uploaden de laptop crasht.

    Wat ik het gedaan is dus alle losse bestanden 1 voor 1 (ja 1 voor 1 ja) geupload heb dus je moet gewoon het zip bestandje openen. de losse file's op je usb zetten en die overzetten naar je HDD van je Xbox in het bestand van PES2011 waar ook de andere file's in staan zoals Uniform.245 bijv.
     
  7. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik MLO speel, speel ik soms tegen spelers met Ronaldo, Messi, Essien en Puyol (+veel andere talenten) in hun team. Ik snap niet hoe ze die gasten hebben kunnen betalen..

    Ik speel online, en krijg soms maar 250k, en soms 50k na een wedstrijd. Simpele rekensom betekent het dat ik bij 10 miljoen voor bv Ronaldo 40 wedstrijden moet spelen en maar hopen rond de 250k te ontvangen per wedstrijd.

    Doe ik iets verkeerd, of zijn er simpele weg geen andere oplossingen om geld te genereren dan spelen spelen spelen?

    Thanks :)
     
  8. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn mensen die cheaten/gecheat hebben. MLO is wat dat betreft, in mijn ogen, uitgelopen op een grote mislukking. In het begin had ik er nog wel aardigheid in, nu speel ik PES alleen maar offline.
     
  9. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Add mij dan ff dan spelen we een match zoals het hoort ;-)

    Weet jij hoe ik vrijgekochte spelers kan gebruiken? Of verplaatsen?
     
  10. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment heb ik ff geen Gold-abonnement. Een 48uurs trial is het laatste wat ik heb gehad. Moet ff op de centjes letten, maar binnenkort heb ik wel weer Gold. Doen we dan ff een pot. :thumbs:

    Wat betreft jouw vraag: Hoe bedoel je 'vrijgekochte' en 'verplaatsen'? Gokje: Spelers die je koopt kan je gewoon opstellen, spelers van team naar team verplaatsen kan je bij 'edit mode' doen.
     
  11. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep! Plus Schalke 04 en Borussia Dortmund!! \o/
     
  12. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met het PEs 'geld' spelerspakketten gekocht. Zo zit er bijvoorbeeld Makaay bij, die ik graag naar Klassiek NL wil verplaatsen. Weet alleen niet hoe..
     
  13. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik begijp niet wat er leuk is aan cheaten. Zo help je heel het concept van de mlo naar de vaantjes. Noghtans zit het goed in elkaar vind ik. Al treft konami natuurlijk de grootste schuld. Zij moesten bij de eerste klachten over het cheaten direct een patch of wijziging uitbrengen die het onmogeljkheid moet maken om te cheaten. Typisch konami om dit zo te laten =(
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Uuhm, kan dat niet gewoon in 'edit mode'? Ik heb weer Gold trouwens en volgens mij had jij mij al eens toegevoegd...doen we binnenkort wel een partij'tje.

    Van mij mag die patch nog steeds wel komen. Beter te laat dan niet.



    Dan nog een vraag: Ik zette de speelsnelheid van PES vanmiddag even op +1. Resultaat: het spel hapert, ik kan moeilijk spelers selecteren en de spelers reageren vaak niet (haperen). Is dit een bekend probleem, hebben anderen er ook last van? Wel jammer, want speelsnelheid + 1 lijkt verder wel lekker te spelen.
     
  15. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat er iemand ook mijn probleem heeft. DOnt get me wrong, het is echt klote. Ik heb exact hetzelfde dus. Heeft iets te maken met je tv geloof ik, want ik heb al het andere al geprobeerd. Ben nu gewend met 0 te spelen :)

    Enne.. die match komt er wel :) Ben vandaaag online.
     
  16. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel nog leuk om te spelen? en zit er veel verschil tussen de demo en de volledige versie?
    en loopt het veel soepeler dan in de demo?
     
  17. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het spel speelt beter dan de demo. Dat was al zo bij de release, maar later is het verder verbeterd dankzij een patch.
     
  19. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een Option File kan downloaden?
    met PL en Bundesliga enzo...
     
  20. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat zoiets als Google, dat is een site als je daar even 5min tijd insteekt kom je bijna overal achter of vind je bijna alles.
    Maar ik heb het alvast voor je gedaan.

    http://www.megaupload.com/?d=6GRXB1KY

    Deze Patch bevat:
    All Bundesliga teams (Kits, Logos, alignments, numbers, Stats PSD on all computers including
    Bayern Munich and Werder Bremen to be competent partner and assigned stages) and the two remaining teams create fake Partizan Belgrade and Bursaspor, for a more complete Champions League.
    Accessories, faces, line-ups, for all leagues, and all national teams

    Premier League 100% correct names, emblems and kits
    Corrected Italian and Spanish unlicensed team names, emblems and kits.
    90% national team kits - some Asian teams Do not Have bespoke shirt logos
    National Corrected player names
    Corrected player names hidden
    National Team Classic Corrected player names (except Argentina)
    Removed duplicate players from national teams
    Corrected names and logos competition
    Created stadiums - Including Stamford Bridge, St James' Park and Stadio Olimpico di Torino
    Assigned stadiums to teams for realistic ML & BAL


    Graag gedaan!
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina