leuke binnenkomer al die posts hier... Maar bij welk level krijg je ongeveer die Space apen ? gister bij level 11 nog steeds niks en toen down omdat je niet met deathmachine kan reviven (wist ik veel)
die aapjes krijg je door die phd plopper en heb ook al ontdekt waarom je perks worden 'gejat'. er loopt een timer bij die space monkeys en als je ze niet snel genoeg achter elkaar killt, verdwijnen je perks. je moet dus echt rushen en ieder een andere kant op om die aapjes te mollen of je bent je perks kwijt. Wel echt een toffe map, maar iemand nog tips om in level 8 al pack-a-punch te doen? of moet ik gewoon teammaten de deuren open laten maken en dan zelf sparen voor de pack-a-punch?
Wij kregen gisteren pas de eerste keer apen op level 16 . Geen idee wanneer deze komen. Soms heel snel en soms bijna nooit! Ik had hem gisteren gehaald door zelf geen deuren te openen. En in level 5 had ik mijn pistols geupdate. Hier heb ik een match report van onze run van gisteren tot level 21 gekomen met vier man. http://blog.legit.nl/?p=263 Let niet op de site, hij is nog niet af
Nou apen rennen naar de machine waarvan je een perk hebt gekocht. Zodra deze bij de machine zijn slopen ze deze en als ze dat lukt, dan ben je die perk kwijt. Zodra alle machines kapot zijn dan komen ze achter de spelers aan. Zodra die apen bij een machine staan dan heb je een x aantal seconden de tijd om ze te stoppen. Je ziet dan ook die icoontjes (als je de perk hebt van de betreffende machine) groter en kleiner worden. Je hebt dus wel maar een beperkte tijd / timer.
Dus als iedereen bij 1 machine gaat staan kan je ze niet kwijtraken? Maar wie vanmiddag rond 4 uur zombies?
Inderdaad, iedereen naar een machine lopen waar iemand een perk van heeft gekocht. Machines waar niemand iets heeft gekocht vallen ze niet aan. Dus zo snel mogelijk naar die machines en apen afleggen .
Wow, heerlijk potje gehad met EagleScream, Wouterblack, Cr33D PaRaNoiD en mij zelf. We zijn tot ronde 25 gekomen. In het begin ging het goed en was ook zeker gezellig. Jammer dat het na ronde 22 slecht ging en iedereen down ging enz. Ook jammer was dat Wouter ook heel vervelend begon te doen. Uiteindelijk waren ik en EagleScream nog over en hebben het tot ong. 2min na ronde 25 volgehouden. Volgende keer meer geluk. :b: Ik vond EagleScream ook zeker wel het beste en communiceerde ook het best.
KAP MET DAT GEJANK HIER! Organiseer gewoon Zombie-Parties, anders niets. Wil je zeuren op elkaar, wissel MSN-adressen uit. Klaar.
Dit topic gaat gewoon dicht als mensen hier door blijven gaan, dat dring schijnbaar niet echt door. Beter koop jij gewoon punten bij de MediaMarkt. Dan kunnen we knallen op de nieuwe maps. Tjah, beter een te late reactie dan niet Of was het nou ... geen reactie?
Gaming4Life .. Ascension is trouwens wel schijt groot zeg. Je denkt ergens veilig te staan totdat er ineens hordes op je af komen. Die Lunar gevallen zijn wel leuk.