1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Je hebt nu toch al wel een talentspecc gekozen mag ik hopen?
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Als hij mana problemen heeft raad ik hem mage armor aan. What's wrong with that. :emo: Scheelt enorm.

    Maar improved scorch wil ook wel helpen ja. ;)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jazeker, voor levelen Feral natuurlijk. Ik doelde meer op de roll die ik ga spelen, mocht ik ooit met deze char mee willen doen aan het eindspel. ;) Tank, Healer of DPS. Healer schijnt wat generfed te zijn bij Druids.
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dat is dus symptoombestrijding in plaats van de wortel van het probleem aan te pakken: Rotation. Uiteindelijk wil je als mage immers een zo hoog mogelijke dps halen.
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Een mage zonder mana zal minder dmg doen. De regen van het critten is bij lange na niet evenveel als de regen die je krijgt van mage armor.

    Maargoed, laat de patch maar snel komen. :)
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet er ook aan geloven en voor 35 euro wow/burning crusade/Cataclysm gekocht :+

    Ik weet meteen die laatste is een zonde maar ik kreeg het aangeboden in de winkel! En als ik die later er los bij koop ben ik vele malen duurder uit.

    Iemand nog tips met welke class je moet beginnen?! Het is echt jaren geleden dat ik deze game heb aangeraakt :eek:
     
  7. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    De classes die je tof vind uitproberen tot lvl 20 en dan de class kiezen die je het leukst vind. Elke class heeft zijn voor - en nadelen! Levelen is tegenwoordig best easy geworden dus denk niet dat het veel uitmaakt welke class sneller levelt dan de ander!

    Edit: Als je iig paar classes uitprobeerd, heb je gelijk een idee over het spel, zie je al verschillende werelden en weet je wat later je mede - en tegenstanders kunnen!
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou voor DPS gaan. Zou eerlijk gezegd niet willen raiden met jou als healer lol \o/
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    of als tank 8) jk
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Of als dps. 8)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat zijn we weer aardig. :mad:
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gestopt voor de uitbreiding Burning Crusade en had al 2 lvl 60 chars, 1 night elf rogue en 1 paladin. Mijn account is gebanned wegens het overtreden van de regels zag ik vandaag? Iemand heeft mijn account gehackt en vervolgens misbruikt voor eigen doeleinden. Dus ik moest onder dwang opnieuw beginnen. Ik ben nu begonnen met een Blood elf mage. Ken hele blood elf nog niet :+
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    M'n hele PVP set compleet. Nu duurt het moeilijk lang voordat ik alles kan replacen met Vicious... wat ik waarschijnlijk niet eens red dit seizoen :+
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Wauw!

    Vanavond m'n fire spec getest in de raid. Bij alle 6 bosses de meeste dmg gedaan. Me likes. :cool:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als het gaat om de wat sneller levelende classes, dan vind ik Hunter best wel saai. Druid is echt zoveel toffer. :9

    Moet toegeven dat de quest serie in Western Plaguelands helemaal niet onaardig is. Krijgen de liefhebbers van DK's tenminste nog een stukje verhaal daar. ;)
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Druid lijkt mij dus echt niks :+ Weet niet misschien moet ik het ooit maar eens proberen...het lijkt me niet zo'n hele sterkte class...
     
  17. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    WPL is zeker mooi opnieuw gemaakt, ben er gelukkig net uit met me warrior. blijft toch wel een *** plek.

    jammer voor de DK's dat ze in Eastern terecht komen ^^.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb hem ook nog lang niet uitgespeeld tot 80-85, maar kan wel zeggen dat ik het een heerlijke class vind om te spelen.

    Misschien vind jij het niks, maar zou het op zijn minst proberen totdat je enkele ''forms'' hebt en daar dan nog even mee doorgaat. Ik zie dat wel als een stukje voordeel, want mounts heb je niet echt nodig. Je bent je eigen mount. ;)
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik meen nog wel dat in het begin je een cheetah form had die je tot 40% sneller liet gaan. Ideale Gold savior! Maar verder vind ik zo'n mount ook zeker wel wat hebben hoor :eek: Maar hoe zit dat met de skills? En je hebt wel Leather...wel een groot voordeel
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Skills zijn tijdens het levelen erg handig heb ik ervaren. In de verschillende forms vind ik vooral de ''cat'' form erg snel gaan. Je raast door de levels heen moet ik zeggen. Tegenwoordig is dat met alle classes wel zo, maar een Feral Druid is een van de snellere classes om te levelen. De skills bieden daar een goede mogelijkheid in. Ik zeg nogmaals dat ik dit puur uit eigen ervaring heb ervaren. Als healer, mocht je 80-85 hebben gehaald, schijnt de boel wel een beetje generfed te zijn. Mijn Guildmaster is een Druid. Ze healde altijd tijdens guild raids, maar ze heeft een beetje afstand genomen vanwege die nerfs. Hoe het met tanken of dps zit kan ik niet zeggen.

    Ik geloof echter wel dat er hier wel iemand rondloopt die jouw en mijn post kan ondersteunen. Met de informatie die je zoekt uiterraard. ;)
     

Deel Deze Pagina