Grafisch sowieso geen wondertje zo te zien, gewoon normaal. Geen idee over de gameplay, hopelijk een demo nog tegen die tijd.
Ik vind het er anders behoorlijk goed uitzien, doet me wel een klein beetje aan Medal of Honor denken. Sowieso een game die ik zal en moet halen.
Verhalen van mensen die de beta hebben gespeeld zijn niet zo goed voor zo ver ik las. Denk dat het verstandig is om er een demotje tegenaan te gooien.
Het is van de makers van Frontlines fuel of war. Opzich niks mis mee maar veel mensen vonden dat spel zwaar klote.
Het lijkt me verstandig om idd een demo uit te brengen. Niet alleen om je game te polishen, te verbeteren etc, maar de demo kan je ook publiciteit geven. Dat heeft deze game opzicht wel nodig.
Wat ook wel leuk is , is dat de game ook system link heeft . Dus mocht XBL down zijn , kun je de game als nog spelen .
Zou erg leuk als hij hogere scores neerzet dan de call of duty's. Is er al iets bekend over de speelduur van de singleplayer.
Uhm... Bijna iedere game die een MP/co-op mode heeft, heeft toch ook wel de optie voor system link... Dus het is geen luxe ofzo.
Nou , dat zeg je wel . Maar EA games hebben vaak geen system link optie . Anyway als je bij de marketplace kijkt onder Homefront , dan kun je zien dat de game system link heeft . Dit werkt trouwens ook met andere games .
De vice president van core games van thq heeft al laten weten dat deel 2 grote europese invloeden heeft dus wie weet is nederland wel bezet dan bron: gamekings interview met hem. http://www.gamekings.tv/videos/roadtrip-boris-en-dennis-in-new-york-part-2/
Ziet er alweer een stukje beter uit dan bij vorige trailers. Echt zin deze game. Zo te zien kan er ook een hoop kapot in de game.
Ja, ik heb nog steeds de stille hoop op een sleeper hit die COD eens even laat zien hoe je een fatsoenlijke shooter / MP game op de markt brengt anno 2011.