[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Edit:// Nu is die wel groen als het goed is.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bij mij wel

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jup nu is ie groen :).

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Een request voor de frontpage:

Is het mogelijk om net als op youtube, gametrailers, of elke andere site waar video's op staan, de player een knop te geven waar je kan kiezen tussen resoluties? Want ik vind dat dit kleine venstertje met deze kleine resolutie echt af doet aan de spellen. Zo komt het helemaal niet goed over. En als je dan gewoon kan kiezen tussen resoluties, net als op youtube, of tussen SD en HD net als op GT, dan blijven de mensen met minder internet ook gelukkig.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Paar dingetjes:

Ik weet niet of IGN de embedtags weer eens heeft veranderd of dat ik stomweg ben vergeten hoe het moet. :+
    Misschien dat daar even naar gekeken kan worden? En dan natuurlijk met een breedte van 640 px. :9

En een tijd terug is de mogelijkheid om Gamespot te embedden weggehaald. Kan die misschien weer terug komen?
    True het wordt niet veel gebruikt, maar hetzelfde kun je van Vimeo zeggen en die is er ook nog steeds (en de reden dat GS nooit werd gebruikt kwam gewoon doordat het niet werkte. :p)

En nu ik toch bezig ben; kan de Spoiler niet wat mooier gemaakt worden? :+ Stiekem is dat soms de reden waarom ik geen spoiler wil gebruiken. Die grote gele balk is veel te opvallend.

VS

(net zoals de 'Klik hier om de afbeelding te vergroten' lelijk is. O-) Ik vind zo een kleine knop als hierboven veel subtieler en beter staan)

edit: Ach, waarom ook niet. Nog een poging om Giantbomb te erkennen en ons de mogelijkheid geven om filmpjes te embedden. :p Ik begin de site al vaker tegen te komen op XBW, met 100% van de tijd links naar filmpjes.
    http://www.giantbomb.com/quick-look-call-of-duty-black-ops-first-strike-map-pack/17-3745/

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Helemaal mee eens :b:

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    IGN doet het nog wel:
    [IGN]halokills_mnt_043010&object=14276699[/IGN]
    Alleen zie ik zo 1 2 3 even niet waarom hij het bij jouw vid niet doet.

Edit:// De embed is inderdaad veranderd, ik zal er even naar kijken.
    Edit:// Zo te zien moet je nu HTML toestaan en dat zie ik niet zo zitten.

Het embedden van Gamespot is nog steeds aardig verrot en niet al te soepel. Het is wel toe te voegen maar als ik de fora zo lees dan zijn er nog steeds veel problemen mee.

De spoilertag vind ik zelf ook niet geweldig en bij mij is het ook de reden dat ik hem zo weinig mogelijk in mijn threads zet :+ Jouw optie is imo inderdaad wat rustiger en minder opvallend.

Giantbomb vind ik trouwens nog altijd te onbekend en wordt zelden hier gebruikt en dat is niet alleen omdat er geen tags voor zijn.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar als er tags voor waren zou ie vaker gebruikt worden. :cool:
    Giantbomb is inmiddels toch echt een van de bekendste gamingsites. ;) Juist door hun Quick Looks. Dat het jou niks zegt wilt niet zeggen dat het andere mensen niks zegt. :+

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat heb ik je allemaal al eens eerder zien zeggen en we weten hoe dat uiteindelijk is verlopen :+ Maar ik wacht wel even af dan wat de rest er over heeft te zeggen <3

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, waar ging dat toen over? :+ Zolang het maar niet over IGN of Gamespot gaat want die waren uiteindelijk een bitch om te embedden. :p
    edit: Ik weet dat ik zoiets al eerder over Giantbomb heb gezegd en ik weet inderdaad hoe dat is verlopen. Geen embed. :mad:

Ach, je moet het maar zo zien; Vimeo wordt bijna nooit gebruikt en is niet eens een gaming site. En die heeft wel een embedfunctie. Waarom die dan wel en een echte gamingsite dan niet?
    Verdorie, zelfs Viddler kun je embedden. Zullen maar 2 personen op XBW zijn die dat weten, maar toch kan het. Het is niet zo alsof het extra resources van XBW kost?

Maar ik wacht rustig af. :cool:

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het zou wel tof zijn als er een universele

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nog steeds rustig aan het wachten hoor :+, maar om even terug te komen op die spoilertag. Kán het veranderd worden? En dan ben ik nu niet druk aan het zetten om het NU te doen, maar ik vraag me af of het uberhaupt mogelijk is. Want ik ben nu een topic in elkaar aan het gooien waar ik spoilertags zal moeten gebruiken en ik irriteer me er weer aan.
    Wil dus weten of ik hoop mag hebben op mooiere of dat het toch niet kan. :p

ik weet iig dat er geen V4 voor nodig is. ;)

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Is mogelijk.

[spoiler1]test 1 2 3[/spoiler1]

i.v.m.

test 1 2 3

Ik wacht uiteraard nog wel de mening af van de rest van de crew, zelf vind ik dit wel een stuk netter staan btw.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sure. Daarom zei ik ook dat ik er niet druk oid achter wil zetten. Was even benieuwd.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het lelijker.

//edit

Zie nu pas dat het om die gele balk daarboven ging, dan vind ik het wel beter ja.

Kan er niet gewoon een knop komen zonder die 'balk' daaronder?
    Dus gewoon:

"Show Spoiler" en verder niks bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt: 4 feb 2011
  16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die "balk" is de afscheiding om de spoiler heen. Als je deze niet hebt en je klikt op de spoiler dan gaat het direct over in het eventuele vervolg van de post en dat oogt wat onoverzichtelijk/onduidelijk.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    De nieuwe spoiler is toegevoegd, zowel in het forum als in de replybox. Alleen staat hij wel onder [SPOILER1] i.p.v.
    , ondanks dat de oude spoiler code is verwijderd, dus daar moeten we nog even naar kijken en anders blijven er 2 opties, dat is op zich ook geen punt.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [SPOILER1]Woohoo. Much better! \o/[/SPOILER1]

edit: Moet je hier kijken:
    Oh, wait... dat kan niet! :+

Zie je nou wel dat er ook andere mensen zijn die GB kennen én het nuttig vinden. :cool:

Laatst bewerkt: 5 feb 2011
  19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Giantbomb, ik had er serieus nog nooit van gehoord.

Hun codes lijken niet erg gebruiksvriendelijk:
    Maar is deze site nou echt zo populair dan?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Onder de gamerts wel. Vooral door hun Quick Looks. Informatief en vaak grappig. (voor geschreven nieuws hoef je niet naar de site)
    Hun podcasts staan op iTunes volgens mij ook meestal in de top 10 van meest beluisterde podcasts.

Bestaat trouwens pas sinds 2008, maar dat zegt niks over hoe populair ze nu zijn.
    Nee, het heeft nog niet de naamsbekendheid van een IGN of Gamespot, maar dat komt nog wel. Steeds meer mensen (en uitgevers/developers) beginnen de site te ontdekken.
    Hell, als het met Paypal kon had ik vorig jaar betaald voor de jaarlijkse subscription. :cool: Dat wilt wat zeggen. Ik haal meer plezier per jaar uit die site dan alle games bij elkaar opgeteld.

Ik zie Zifnap bv ook vaker naar de site linken. Dus dat is sowieso al 1 persoon extra die het op XBW plaatst! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina