The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    lol wat is dat nou weer? Een mod voor oblivion of zo/

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Het lijkt me heerlijk als je door een besneeuwd dennenwoud loopt en opeens het gebrul van een reusachtige draak hoort en hem hoog over de bomen ziet vliegen. Echter zit je nog op een laag level en ipv de draak aan te vallen je als een gek te gaan verstoppen om niet afgeslacht te worden.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja, dit word een game met beleid. Ik hoop dat dit in een aantal gevallen op Fallout 3 lijkt. Liever heb ik natuurlijk een Oblivion achtige kloon, als het op de moeilijkheid aankomt, maar dat ben ik maar.

Ik heb maar besloten dit systeem te accepteren en het kan ook best leuk zijn. Neem een game als Borderlands, daar heb ik inmiddels ook al best wat uren ingestoken.

Ik denk dat ik met Skyrim best wel zal moeten weten. Persoonlijk hoop ik wel vanaf de zuidgrens van Skyrim een stad als Bruma te kunnen zien liggen. In sommige gevallen kon je in Oblivion ook zover kijken. _O_

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wat is er zo anders aan dit systeem dan als aan Oblivion? Ik speelde nooit RPG's, totdat Oblivion kwam, dat is een van de leukste games die ik ooit gespeeld heb! Daarna vaak gezocht naar andere leuke games in het genre, maar nooit iets kunnen vinden wat in de buurt kwam. Daarom verwacht ik veel van deze titel, maar hoop dus wel dat hij in de lijn van Oblivion komt te liggen.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    No offense, maar wat jij in Oblivion zoekt is ook gelijk de game's grootste minpunt. Iedereen wil alleen nog maar oblivion, wat in feite een erg newbie-vriendelijke RPG is voor dit genre. Gevaar is dan dat de opvolger(s) daarin doorhellen en we straks een soort van gekunstelde adventure krijgen, ipv een free roam RPG met lotsa stuff, stats, etc...

Fingers crossed...

6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Jij weet niet wat ik leuk vond in Oblivion en ik heb ook nog geen antwoord op mn vraag.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Bij dit systeem kan je niet meteen de hele wereld door, in potentie dan. Je moet zorgen dat je voor bepaalde plekken een bepaald level hebt. Alleen dungeons, grotten enzo, die blijven gelijk aan je level. Dat laatste maakt het een stuk lastiger als je niet weet wat je moet doen. Als ze een soortgelijk systeem hanteren als in Fallout 3, liefst Two Worlds I, dan vind ik het wel best. ;)

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat we absoluut nog niet zeker kunnen zijn hoe de moeilijkheid zal uitpakken. Wanneer ik bijvoorbeeld zie hoe ze stealth sterker hebben gemaakt zou het goed kunnen dat dit misschien nog wel eens de makkelijkste TES game ooit kan worden.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Op basis van Stealth alleen? Met alle respect, die class was in Oblivion de lastigste om mee te spelen, maar dat hoeft Skyrim nog niet meteen de makkelijkste TES te maken. ;)

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, dat heeft idd niks te maken met wat ik aan Oblivion het leukst vond en wat ik in andere RPG's niet kon vinden. Het was gewoon de sfeer, het verhaal, de leefwereld, de vrijheid, en het systeem van levelen, de wapens en upgrades, ik kan het niet uitleggen, maar ik vond het van begin af aan een geweldige game die ik binnenkort denk ik gewoon weer ga spelen, en bij andere RPG's heb ik dat nooit teruggevonden.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben weer veel Oblivion aan het spelen, en kwam dit tegen toen ik één van de Blades aansprak na de Main Quest uitgespeeld te hebben:

Daar heb ik toen even Google op doorzocht en kwam dit interessante topic tegen: http://forums.uesp.net/viewtopic.php?f=35&t=19896

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
  13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er is toch al bevestigd dat je een Dragonborn speelt? Lijkt mij wel dan! :eek:

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gast, zo ingewikkeld zijn m'n posts ook weer niet. Wat ik zeg is dat het moeilijk is om de moeilijkheidsgraad in te schatten momenteel. Waar dit op gebaseerd is maakt in principe niet veel uit. Ik heb een flink aantal uren aan spelervaring nodig voordat ik kan inschatten hoe moeilijk een game is. Bij Oblivion had ik ook niet meteen door dat het easy was.

Wat de gedachtegoed achter de Stealth tweaks zijn zou ook de basis kunnen zijn van andere elementen. Echter is dit geen garantie en durf ik niet te oordelen.

Yellows natte droom komt eindelijk uit! Ik hoop maar dat ie z'n onderbroekje kan schoonhouden. :+

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    En daarbij kon je Oblivion ook zowel moeilijk als makkelijk maken door je manier van spelen en het instellen van de moeilijkheidsgraad.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Dat zou pas vet zijn. In TES 6 misschien koning worden op basis van het idee dat je van Tiber Septim zou kunnen afstammen. Ik droom al jaren van het idee koning te kunnen worden in een TES game. Fuck Fable!!! :9

17. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ja, eindelijk Oblivion uitgespeeld, na een onderbreking van 3 jaar, (en afwezigheid van mijn game disc) eindelijk de game uitgespeeld. Echt een toffe game, ben ook bij alle guilds leader, en SI en KOTN uitgespeeld, en toch is er nog voldoende te doen!! Fantastisch !!

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Mensen zoals ik hebben niet voor niets minstens 1000 uur in deze game gestoken.

Weet je wat ook zo raar is: Heb nu al minstens twee mensen gehad die mij via google ofzo vonden als de Oblivion Goeroe. Compleet met foto. 8) Iemand zit te fucken. 8)

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Heb hem deze week op 1000/1000 uitgespeeld, heb zelf het gevoel dat ik nu op 75% zit ofzo, maar dungeons zijn gewoon veels te saai dus heb ook de behoefte niet de rest te verkennen..

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Je moet SI nog dus? Ik zou die wel even doen. Vergeet niet op tijd te saven als je de keuze tussen Mania en Dementia moet maken. Het word je wel duidelijk als je de DLC speelt. ;)

Wel een aanrader om in elk geval te doen voor de achievements en wat wapens. Je bent er wel enkele tientallen uren zoet mee als je alles doet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina