[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hebben jullie geen bungie.net? Het wordt nu elke week gevraagd.

2. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    O ja, ik dacht dat ik me xbox weer moest opstarten..
    Maar bedankt!
    Is voor mij niet haalbaar deze, vind 77 potjes wel wat veel :9
    Verder ben ik lekker bezig met bully laatste dagen.

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heb gedaan is deze link http://www.bungie.net/stats/reach/globalchallenges.aspx gebookmarked en bovenin mijn scherm gezet. Dan kijk ik elke middag/avond dat ik thuis ben meteen de Challenges van die dag en bepaal ik of ik de moeite doe om er een paar te halen. De lijst wordt elke dag een aantal minuten na 12:00 geüpdatet. Werkt erg handig.:thumbs:

Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Net even weer erin gedaan, paar potjes team dubbels was tof, daarna team snipers...50-14 verloren. Op pinnacle(slechtste map in Halo OOIT) Spawntraps constant en het clippen met hun hoofden achter die railings, oja niet te vergeten alleen maar headshots. Mensen die deze game nu nog vaak spelen zijn gewoonweg té goed, mensen zijn alleen maar met parties aan het zoeken en daar maak je gewoon geen kans tegen, althans ik niet. Direct er weer uit gegooid,en dan heb ik het nog niet eens over die abilities en de bloom, met Reach is Halo dood.

Ruil de game wel in...

50-14

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah jammer dat ik die weekly challenge nu pas zie, had hem makkelijk kunnen halen.

edit: oke, makkelijk is een verkeerd woord, maar voor 11k had ik toch wel even mijn best kunnen doen. ;)

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Andere game modes spelen misschien een optie? Over het algemeen is men echt niet goed op Halo: Reach online, maar dit hangt compleet van de game mode af. Zo verlies ik in Infection en Griffball vaak knalhard, maar sta ik bij Rumble Pit en Team SWAT vrijwel altijd ergens bovenaan. :)

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik speel graag Swat, Doubles, TDM en Snipers, en uit ervaring zitten hier al snel de betere spelers en kom je vaak parties tegen, en de noobs hangen rond bij BTB/Invasion etc. Die modes vind ik alleen vrij weinig aan door de vele tegenstanders, voertuigen en de lange afstanden die ik moet lopen. Rumble pit heeft teveel mensen, moet minstens met 2 worden verminderd, dikke chaos.

Bungie hoeft maar 1 patch uit te brengen dat de bloom verwijderd of verbeterd, zoals het nu is win je gewoonweg té vaak met het spammen van je wapen, en shit zoals armor lock en jetpacks moet er per direct uit.
    /rage :+

8. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie moeten allemaal MLG gaan spelen. :) DMR start en geen armor lock! Ook de wapen plaatsingen zijn anders en beter (waardoor dus ook eerlijker).

9. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Is geen plaats voor mensen zonder een team, de hele houding van die spelers is ook om te spugen zodra je het geringste maar fout doet...

11. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan faalt dat team gewoon

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    In de MLG playlist, althans in Halo 3 was het zo(Reach bijna niet gedaan) had je vaker van zulke teams dan niet.

13. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze gaan zeiken ga ik meestal lopen betrayen, vind het altijd grappig als ze boos worden.
    Helemaal als ze me dan terug betrayen en ik er dan 1 kan booten xD

14. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MLG is heel competitief en werkt met callouts. Je moet gewoon kijken naar oranje pijltjes (wie wordt er beschoten?) en die helpen. Ook je verstand gebruiken en niet blind rushen. Altijd met z'n 2en op pad!

En inderdaad je bent de lul als je in je eentje speelt. :p

15. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen schieten gewoon voor de grap, dan krijg je ook pijltjes :p
    Beetje lullig als je daar dan heen sprint en er is niemand xD

16. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn geel. :)

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

Arme Joel :lol:

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, geweldig! Ook echt super vet gemaakt, ik ga ze zeker downloaden. Ik vraag me ook af hoe ze bij die laatste die man canon zo sterk hebben gemaakt!

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat met reach het een social playlist is, en in h3 ranked. Ook al betekende ranks vrij weinig, de meeste 50's wilde wel normaal communiceren en speelde voor de win, terwijl lagere ranks veel al wilde ratiohoeren en + gaan. Is een generalisering, dus is niet bij iedereen zo, maar met reach krijg je al die spelers door elkaar was soms erg frustrerend is helaas. En meestal spelers die iets gaan zeggen over jou die iets fout doen, zijn meestal slechter dan jou (heb ik gemerkt) dus moet je maar weinig van aantrekken. Een goede speler zal gewoon uitleggen als je iets fout doet, noobs schreeuwen.

Laatst bewerkt: 4 feb 2011
  20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat Griffball weg is, ben benieuwd wat er voor in de plaats komt

Deel Deze Pagina