[XOne] Dead Rising 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 11 okt 2010.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Toch maar Case Zero gehaald en net mijn eerste run voltooid. Helaas niet iedereen kunnen redden, vooral omdat ik op het begin de hele tijd maar ging kloten. Hoe dan ook, zal toch nog twee runs maken denk ik voor alle achievements. Erg vermakelijk en zeker die 400 punten waard, maar begon me nu al te stressen qua tijd.

    Hoe is dat in de Dead Rising 2? Vond Dead Rising echt geniaal, maar al snel weggedaan omdat ik zowat meteen alles mistte en ik me alleen maar aan het stressen was + saven was zo kut. Heb nu toch wel zin in Dead Rising 2 gekregen, al kan ik opzich eerst ook even weer Dead Rising 1 goedkoop kopen en opnieuw proberen.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb van een aantal wapens bij mijn combo cads de kaarten staan als scratch kaarten.

    [​IMG]

    Ik heb nog niet de achievement voor alle combo kaarten, ik heb ook nog niet de hidden combo weapon gemaakt. Ik heb nu 59 kaarten, moet ik nu voor die achievement die laatste nog maken (hidden) of moet ik alle scratch kaarten ook nog omzetten naar kaarten waar je X2 PP mee krijgt. Zou wel kut zijn aangezien ik twee kaarten komen uit de missie "tape it or die" die ik overigens wel al heb gehaald.

    Weet iemand het antwoord? Thanks!
     
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Je moet ze vinden.
    Secret combo kaarten waren ook nodig. Kreeg beide achievements toen ik de laatste secret oppakte.

    Moet zelf nog alles maken. :+
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Klote dan moet ik de game nog een keer doorspelen :) om die tape it or die missie te kunnen doen. Stom dat ik die combo kaarten niet heb gekregen ook al heb ik die mensen wel netjes gered in mijn eerste playthrough! Vaag hoor :mad:.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je hebt toch die dingen ingeleverd en de kaart gekregen? Ik vroeg het nog zo :mad:. Ik zou het in iedergeval tot het laatste moment uitstellen, tot je zeker weet dat je alle kaarten hebt :9
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb die combo kaart van slijptol en borden gekregen na het inleveren bij de eerste ontmoeting. Echter de twee kaarten die je automatisch zou krijgen naar het brengen van de vier survivors naar de safe room brengt, wat we ook gedaan hebben. Die heb ik niet gekregen? Raar toch?
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Aarg, ik krijg de achievement voor elk Novelty weapon niet. Ik heb alles genoteerd en die stomme Funny Painting zou mij die achievement moeten geven.

    Heb gelijk geen zin meer om voor de Melee te gaan. Daar moet ik er nog maar 3. :mad:
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vanmiddag eerste run afgemaakt, meteen overtime gedaan. Ging toch wel erg easy en veel tijd buiten de missies gehad, dacht dat het niet zou lukken en zat al te stressen. Had momenten dat ik hem weg wou doen maar hij is toch wel erg tof. Nu bezig met een tweede run, beetje kloten, achievements halen en nu iedereen proberen te redden in plaats van missies (eerste run 29 mensen kunnen redden). Je neemt alles mee toch, behalve je kills?
     
  9. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand Case West (DLC) al geprobeerd voor 800 points?
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Yep, tevens al uitgespeeld.
    DLC is niet erg lang (denk zo'n twee uurtjes), maar zit wel rek in als je voor de achievements gaat. Zo kun je de PP plaatjes zoeken om te fotograferen (bekend uit deel 1), survivors redden (dit keer hoeven ze niet met je mee te lopen, hetgeen ideaal is, ze zijn simpelweg meteen gered) en camera's kapot maken.

    Verder is de DLC qua verhaal zeker interessant aangezien het een direct vervolg is op het einde van Dead Rising 2. Gameplay is bekende kost, maar de samenwerking tussen beide karakters (tevens online in co-op te spelen) doet het erg goed.
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Kolere! Wat een frustratie met TIR online zeg! Ik moet nog 1 spelletje winnen (Ball Buster) en krijg het maar niet voor elkaar. Ik ben al vier uur bezig met reconnecten, lobbies uitgegooid worden, mensen die quitten als ik voorsta en noem maar op. Voor de miljoenste keer, goede SP games hebben GEEN halfbakken multiplayer nodig. Vervolgens komen die minigames ook zo random als de ziekte, waardoor er geen touw aan vast te knopen is wanneer er nou wat komt. Als ze nu gewoon al die 9 minigames in 1 show hadden gedaan, wist je tenminste waar je aan toe was.

    Zucht! :b:
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze komen altijd in een vaste volgorde waarbij het eerste spelletje 2 verschillende kan zijn ( zomboni en ramsterball), daarna kan je aan de hand van de 2e al zien wat de 3e wordt etc.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Duidelijk! Ik blijf het wel gewoon proberen, er zit niets anders op. Het is alleen jammer dat de MP technisch zo remmelig en ongelukkig in elkaar zit. Wie er heeft bedacht dat het leuk is om constant die filmpjes te laten zien voor het starten van een match mogen ze van mij gelijk ontslaan! \o/
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.974
    Leuk Bevonden:
    3.318
    [gt]709080[/gt]
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik probeerde coop te doen online. maar klopt het dat die bug er nog in zit dat als er gesaved wordt de andere speler uit de game wordt gekickt? of doen we iets fout
     
  16. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Save dan beiden op een Memory Card of op een USB, dan zou je geen problemen meer moeten hebben!
    Dan vlieg je er tenminste niet meer uit als je saved.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    thanks zal het proberen, klinkt wel omslachtig though..
     
  18. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Klopt het slaat ook nergens op. Dat ze er ook niks aan hebben. =(
    Bij de Dead Rising 2 arcade games is het ook Memory of USB.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    maar dus beide, de host en de joiner?
     
  20. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Beiden! Maakt niet uit of de ene USB heeft en de andere Memory. Zolang het maar 1 van die 2 is.

    Komt allemaal omdat de HDD te langzaam het aan het saven is. Denkt het dat het geen connectie meer heeft.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011

Deel Deze Pagina