Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb PES al maanden niet meer aangeraakt, wat jammer dat 2011 weer niet de magie heeft die de oude delen wel hadden / hebben.

    In het begin was ik nog wel te spreken, maar na steeds weer dezelfde irritatie puntjes die je tegenkomt, wordt het spel steeds minder leuk.

    Ben benieuwd naar 2012, maar ik denk niet dat ik ooit nog zo'n gevoel bij PES krijg zoals in 'the good old days'.
     
  2. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    is toch wel voor de xbox he:p
    dankjewel!
     
  3. ASH0492

    ASH0492 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zoiets op de XBOX zetten dn?
    En zo ja, kan iemand mij het dan uitleggen?
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Check even de startpost. :)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594


    Welke patch is dat nou?

    Ik heb btw gisteren weer eventjes gespeeld! Toch verder met mijn Master League.. Sta nu 12e.
    En over 2 weken komt Daymos V3 uit heb ik gehoord!
     
  6. ASH0492

    ASH0492 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah dankje.
    Wist niet dat het kon, nu kan ik met mijn favoriete team Schalke spelen
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, heb ik ook. Ik heb het echter ook met FIFA. Een beetje voetbalspel-moe misschien.
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga FIFA maar eens proberen, want uit PES haal ik 0,0 plezier op dit moment :'-(
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    De laatste keer dat ik echt dat 'PES-gevoel' had, was met WC2010.
    FIFA11 vind ik qua gameplay en AI eigenlijk weer een stap terug, helaas.
     
  10. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ook, want ik wil graag weten of het een beetje soepel loopt want met die demo is het egt houterig8):{
     
  11. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is deze vraag al 473x gesteld en is er ook 473x gezegt dat het spel veel beter loopt dan de demo en na de Patch nog meer is verbeterd...
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik vrees ook dat wel dat komt door een overmoedig nostalgisch gevoel hoor.
    Ik heb laatst weer PES5 gespeeld op de Xbox, en ZO fantastisch als ik altijd dacht na PES6 is die ook niet.
    PES2011 vind ik nog steeds een heerlijk spel!
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Online blijft deze game vermakelijk. Helaas heb ik momenteel geen Gold meer en moet ik het doen met de Master League, waar ik al zo'n 15 keer op rij heb gewonnen op Top Player niveau. En dan wordt het wat saai en beginnen er toch wel dingetjes je te irriteren.

    - De animaties, vooral in de replay, ze beginnen me steeds meer te ergeren. Ze kloppen gewoon niet.
    - Wanneer er twee spelers zijn waar je naar kan passen, er eentje buitenspel staat en je met de juiste kracht en snelheid passt naar degene die niet buitenspel staat, gaat ie ALTIJD naar degene die buitenspel staat.
    - Als je naar iemand passt en de bal wordt van richting veranderd ofzo waardoor degene die de pass zou moeten krijgen er amper meer bij kan, kost het de grootste moeite om naar een andere speler te switchen. En als dat wel lukt, dan moet je er volledig vrij heen lopen wat resulteert in een soort zigzag loop.
    - De loopacties van de backs. Ze gaan vaak gewoon compleet door het midden, er valt ook gewoon niets tegen te doen. Buitenspelers blijven te vaak stilstaan als ze diep moeten staan en gaan diep als er geen ruimte voor is.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Welk team speel je dan Shin?
    Ik doe ook Master League op Top Niveau, zit in de Premiership maar vaak genoeg wordt ik gewoon met 3-0 weggetikt _O_
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax. Heb niemand gekocht voor m'n eerste seizoen(kan amper spelers halen die van vergelijkbare kwaliteit zijn 8)). In de Eredivisie zelf is het nog wel begrijpelijk dat ik amper tegenstand krijg, maar ook in de Europa League gaat het allemaal wel erg simpel. Ik hou sowieso altijd de nul om de een of andere reden, scoren is wel iets moeilijker maar win toch altijd wel. Toch jammer. Misschien idd maar met een klein clubje starten, helaas ken ik geen kleinere clubs verder die ik sympathiseer dus zou niet weten welke.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Gloryhunter :+


    Download anders een OF, en start met een Championship club. Swansea ofzo, of Cardiff. Als je dan promoveert krijg je het vanzelf zwaar :p.
     
  17. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Of begin met je favoriete team in 2de klasse en met de standaard pes spelers(Guttierez enz) en leg jezelf regels op qau transfers en je zal zien dat het een stuk moeilijker word. Ik begin zo en mijn doel is de treble halen. Je bent zo vertrokken voor een paar seizoenen.
     
  18. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al een jupiler league en een topklasse gemaakt?


    En hoe zit het met de stadions? Zijn alle eredivisiestsdions al gemaakt? Of welke wel?
     
  19. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    MENSEN lees toch eens terug of gebruik de zoekfunctie eens die is er niet voor niets!!!!

    De Jupiler League OF is al geruime tijd.. (zie mijn signature)
    Topklasse is er nog niet, maar dit is ook erg moeilijk te maken aangezien je geen 3e divisie hebt in de ML.

    Over de stadions. in de Jupiler League OF zitten enkele nederlandse stadions (philips stadion,Euroborg,AZ Stadion) voor zover die beetje na gebouwt konden worden, ook zitten hier enkele Jupiler League stadions in (De Geusselt,Het Kasteel,De Braek,Polman Stadion)
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    In de locale shop staat een Xbox met PES2011, hij is vrijwel altijd bezet. Gisteravond zat er een gast in z'n eentje Be a Pro te spelen, hij was met Angola wereldkampioen geworden en speelde bij Barcelona.

    Het zag er veel beter uit dan FIFA, heel uitgebreid, echt te veel features. Ook geniaal dat je wedstrijden kan doorspoelen als je niet speelt.

    Het enige negatieve dat ik zag is het realisme in de transfermarkt, hij zat in het jaar 2015 en dit was voor zover ik me herinner de selectie van Barca:

    Julio Cesar

    Maicon, Juan, Terry, Bale
    Totti, Iniesta, Seedorf, Sneijder, Virtual Pro
    Torres, Bendtner, Walcott.

    Alle spelers waren ongeveer in de 30 jaar:lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina