Meh moet het nog maar zien. Vind Halo 1 sowieso de tofste van de serie en heb hem veel gespeeld, maar waarom zou ik daar een remake van willen? En MS kennende willen ze er waarschijnlijk ook nog de volle prijs voor vangen, nee bedankt.
Meer negatieve reacties dan ik had verwacht. Mja, dan ga ik wel in mijn eentje gehyped zijn. Leuke manier om het tienjarig jubileum te vieren. Voor de PS3 komen er remakes van Tomb Raider. Anniversary, Legend en Underworld.
Dulle, echt, ga es ff weg met dit topic ofzo, volstrekt doelloos tot nu toe. Dacht dat het ook was aangekondigd nu, nee, niet dus. Anders kan ik nu ook nog wel 100 andere topics over waar geruchten rondgaan.
Is het nodig dat Halo CE een remake krijgt? Nee. Voegt het iets toe aan het Halo universum? Nee. Is het nodig? Nee. Van mij hoeft het echt niet.....maar zou de game zeker kopen als ie echt uitkomt! Het enige wat het toevoegt zou betere graphics zijn...voor de rest is er niets mis/te verbeteren met Halo CE zoals ie nu is IMO. Ik heb liever een nieuwe Halo (MET Chief!! We hebben nu alweer genoeg Halootjes gehad zonder!) dan een remake..... Ik heb Halo CE nog steeds hier in de kast staan (1 van die games die ik never nooit zal verkopen) en speelt nog steeds heerlijk.
Ja lach maar, maak je dan ook even een topic voor Alan Wake 2, Saint's Row 3 (oh, die is al bevestigd, you lucky!), offeehh.. MGS4 voor de 360? Die laatste is dan wat overdreven, maar je snapt m'n punt toch wel. En ik ben gewoon teleurgesteld, want nu dacht ik door je topic dat ie officieel was aangekondigd.
Daarom heb ik bovenaan ook gelijk gezet dat het nog niet officieel was. Het zou pas echt evil zijn als ik dat niet had gedaan. Ik snap je punt ergens wel, maar aan de andere kant... een forum hoeft (van mij, maar ik ben geen mod) niet zo stijfjes te zijn waar alles en alle topics té strak gecontroleerd worden. Als men wilt discussiëren over Alan Wake 2, be my guest. Moet kunnen. imo. Mij zal je niet horen klagen als iemand vroeg een topic aanmaakt, zolang de game maar een kans heeft om uit te komen he! En er is al een topic voor MGS. (niet van mij)
Hmm fine, laat die pasgeopende topic van PES 2012 of Fifa 12 (welke was t van de 2? ) dan ook maar staan. Zet het voortaan maar ff in je topictitel, om misverstanden te voorkomen.
Denk dat er hoogstens een HD versie uitkomt, maar een remake die helemaal vanaf de grond af aan opnieuw is gebouwd? Denk het niet.
Omg, als dit gerucht een echt project wordt, dan verheug ik me meer op deze remake dan op Skyrim Terwijl Skyrim alles is wat ik in een game wil. (hoop ik dan)
Innovatie lijkt een beetje stil te staan deze dagen. ik vond het een toffe game , maar een 1 op 1 remake van deze game zal de game alsnog oud doen aanvoelen.
Als ik modpowers had en dat dus ook kon weghalen zou ik het doen. Maar aangezien ik dat niet kan, en geen zin heb om constant PM's rond te sturen houd ik de topictitels zo simpel mogelijk. Ach, het is gewoon een game om een jubileum te vieren. Zie niet wat daar zo erg aan is of wat dat met innovatie heeft te maken? Ze zijn ook nog bezig met andere projecten die uiteraard wat frisser zullen aanvoelen. Als ze straks met een geheel nieuwe Halo game icm Kinect komen gaan jullie zeker weer huilen dat het te anders is?
Als ik zie dat Ghost Trick, een enorm innovatieve game op de DS, in 10 weken maar 100.000 keer verkoopt snap ik de developers wel.
Nee hoor dat niet , ik heb halo 1 veel gespeeld online in de tijd van de xbox1 maar ben de serie daarnaa een beetje kwijt geraakt , het doet me niks meer. Is leuk zo'n remake , voor de fans maar dan wel als XBLA neem ik aan.