Dat gevoel had ik nou net ook! Ben bang dat ze alles nu een beetje gaan herhalen. Steeds maar weer van die simpele missies. Zag net in de promo van S14 dat die oude 'casanova' weer terug komt. Meh...
Ep 13 was sweet Was idd een passend einde voor de show geweest (alhoewel ik dan wss naar een Chuck ontwenningskliniek zou moeten ) Benieuwd wat ze er verder van bakken.
Hmmm, de ratings van deze episode zijn niet goed (waarschijnlijk 1.7/1.8 ); de kans op s05 wordt dus steeds kleiner.
Waarom nou weer zo reageren? Als je Chuck niks vind, blijf dan lekker weg van dingen die met Chuck te maken hebben.
Echt he. Het zou mij echt niks boeien als er nog een seizoen wordt gemaakt van een serie die ik niet leuk vind.
Ik heb Chuck voor zo'n tweeënhalf jaar zitten volgen om de serie alleen verder in de diepte zien vallen, en sinds het einde van seizoen twee staat de serie telkens op het punt om gecanceld te worden, als het dan ook uiteindelijk gebeurd (en terecht) heb ik er geen enkele moeite mee om te zeggen dat ik blij ben om bij dat feestje aanwezig te mogen zijn.
Dat vind ik nou ook weer een beetje egoïstisch . Er zijn zat series waarvan ik het niet ERG vind als ze stoppen, maar waarom zou ik een feestje vieren? Het is niet alsof je het moet kijken toch?
Nah, ik snap wel dat er een verschil is tussen een serie die je uberhaupt nooit hebt gevolgd of niks aan vind, en een serie die je in begin erg cool vond, maar vervolgens steeds minder leuk bent gaan vinden en veel dingen je begon op te vallen of jammer vond. Als je dan stopt met kijken en hoort dat er geen seizoenen meer gemaakt worden is dat wel een soort bevestiging naar jezelf van: hehe, hebben ze het nou zelf ook eindelijk door. Maargoed, niet op mij van toepassing tot dusver, heb seizoen 1 nog niet af gekeken, maar vind het voor nu nog steeds erg vet.
(Grom van Casey) Ik erger me echt rot aan (spoiler van seizoen Spoiler Chuck die dan weer stom met een ander meisje gaat of zonodig spion moet worden; SARAH moet je mee gaan, sukkel. Zegt ook steeds dat ie een gewoon leven wil met haar en als het kan wil ie ineens per se spion worden. moest ik even kwijt
(Always, always be in whatever you're wearing right now) [yt]z0owjNn0Ths[/yt] Kijken voor het slapen gaan en je kunt mooi dromen.
Vandaag weer een leuke nieuwe gekeken . Ik heb wel een beetje het gevoel dat ze 'geen slechteriken' meer hebben, en daarom maar gewoon talloze 'nutteloze' missie's gaan uitzenden.
Iemand al de nieuwe gezien? Ik wel, het ging over Valentijnsdag. Sarah haar 'verassing' Leuke einde ook, vette cliffhanger...
Jup net gekeken en erg leuke aflevering Vind de serie echt weer de goede kant op gaan op deze manier. Hoop wel dat dit het laatste seizoen is maar kan er in ieder geval zeker nog van genieten.