[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die embed van GB is niet bepaald gebruiksvriendelijk, dat ding zit vol met variabelen waardoor het niet echt een kwestie is van [noparse][Giant]123[/Giant][/noparse]. Ik kan wel even kijken of het goed te krijgen is maar ik denk dat het nog steeds redelijk in de ontwikkelingsfase zit. Zou je even in kunnen loggen op GB (Dulle) om daar te kijken of ze het op de simpele manier posten, dus met [noparse][Giant]123[/Giant][/noparse], of dat er een langere code tussen de tags staat?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waar wil je dat ik kijk?
    Als je iig een filmpje wilt posten in de comments of op het forum moet je gewoon de volledige embed code invoeren zoals die van Matrix op de vorige pagina, of een directe link naar het filmpje.

[SPOILER1][​IMG]
    [​IMG][/SPOILER1]

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Was ik al bang voor. Het is op zich wel een toffe site en de filmpjes zijn van een goede kwaliteit, zowel qua inhoud als qua visuals, maar het is (zoals het er nu naar uit ziet) lastig te implementeren en werkt heel anders dan bijvoorbeeld de embed van youtube. Aangezien er ook nog altijd regelmatig leden zijn die dat laatste niet onder de knie krijgen lijkt het me beter als we even wachten ermee totdat GB komt met een simpelere manier, zoals de meeste andere sites.

Edit:// Ik heb nu 3 verschillende embeds geprobeerd en allemaal geven ze problemen.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bummer. =(

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind dat ze op 420chan wel fijne code hebben voor de spoiler. Hier is de spoiler zo groot. Heel de schermbreedte, dat slaat nergens op. En die van 420chan kan ook gewoon in een tekstregel. De tekst die je als spoiler wilt (is wel alleen fijn voor een kleine spoiler) wordt gewoon vervangen door de tekst spoiler en als je er met je pijltje over gaat, zie je de echte tekst:

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het huidige nieuwe idee dan toch net wat subtieler. Ook al is die zo breed, hij valt nauwelijks op. Daarnaast vind ik klikken een groot voordeel hebben boven "hover over".

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Hover over vind ik persoonlijk 10x niks, geef mij die nieuwe dan maar. Zie daar ook geen probleem in.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat een verrassing dat Xbazar Marktplaats, eens doornemen. Wel netjes dat er werk in de Bazaar is gestoken, toch wel een van de drukste gedeelte op XBW.

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Fiasco heeft 't al gezien, maar we hebben een nieuw systeem/toevoeging gelanceerd voor het ruilen, kopen en verkopen van games! Ik ben er erg blijk mee, denk dat het interessant is voor iedereen die hier games ruilt en koopt/verkoopt.

Perfect te integreren in de huidige verkoop/ruilthreads, met flink wat nieuwe features voor het delen op sociale media, zoeken op locatie, etc.

Neem effe een kijkje!

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=154188

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Vet! Mooi systeem hoor! \o/

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Marktplaats pagina ziet er goed uit xbw! Weer een waardevolle toevoeging aan mijn favo fora :D

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ziet er goed uit! :) Moet nu wel verplicht een vraagprijs invullen. Daar gaat mijn tactiek om die geheim te houden. :+ (meestal omdat ik zelf geen idee heb wat ik ervoor kan vragen :p)

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Bij sommige games staat het volgende:

This item only ships to:

Netherlands

€2.30

Zijn dit de verzendkosten die bovenop de prijs van een game komen of iets anders?

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    \o/

http://tapatalk.com/

Kan dit nu wel geinstalleerd worden? :)

16. Tyrant