1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Als ik geld wil verdienen niet. Speel dan met mijn bronzen team tegen andere bronzen teams. Hij zoekt automatisch op ongeveer hetzelfde niveau team. Dus krijg je heel vaak bronzen teams tegen je.

    Ik heb Alle spelers Chemistry 11, 100 chemistry, veel snelheid en een kopsterke spits. Dus dan win je makkelijk. Die spelers die ik heb kunnen nog aardig voetballen hoor. Je moet gewoon de goede spelers hebben. Geen normale bronzen spelers die kunnen er niks van.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Mag ik vragen welke spits je hebt en welke league?
     
  3. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Niang uit de Noorse competitie. Is 9 chemistry omdat de rest allemaal noors is. Wel zelfde competitie.



    Skjelvik Niang Knudtzon


    Brix Nisja Odegaard Sorensen


    Rambek Cb (naam kwijt) Norbye

    Udjus

    Verder heb ik ook nog veel zilveren spelers erbij uit de noorse competitie. Olsen Lm is echt goed. Tettey voor op Cm. En nog paar goede CB's

    Is echt een heel fijn team als je weet hoe je moet spelen. Bij kwalitatief sterke tegenstander gewoon terugtrekken en wachten op je kans om te counteren. Ben je zelf sterker dan moet je gewoon het spel verleggen van links naar rechts en andersom. Zo komt bijna altijd je RF/ Rm LF/LM helemaal vrij aan de zijkant, voorzet geven en goal.

    Ik heb ook een spaans team gehad, Dat wat ook een vet team. Maar was wel goud. 80-80-78 ofzo. LLorente in de spits ( Heel lang en sterk) Navas op RF ( super snel en goede voorzet) Crusat op LF , niet te hoog 76 maar wel snel en behendig. Diego capel LM snel en hele goede voorzet.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dit is mijn team op dit moment, ik ben nog altijd wel een beetje aan het kijken hoe ik het beste met dit team kan spelen

    [​IMG]
     
  5. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt echt een ziekelijk team, maar zou je niet eens alle spelers goede formatie en positie geven? Als ik zie wat voor spelers je hebt denk ik toch dat je wel wat coins over hebt voor wat position en formation kaartjes. Gegarandeerd dat dat beter speelt.

    Ook misschien Navas verkopen en dan Pedro IF kopen en op LW zetten en messi op RW dan.
     
  6. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel FUT nu een week ongeveer, speel met Ligue 1 team in 4-3-3:

    Bastos----Briand------Hazard

    Gourcuff--Kallstrom--Gonzalez

    Sissokho-Ciani-Diawara--Fanni

    ---------Mandanda----------

    Wordt alleen gek van de contracts de hele tijd, wat ik doe:

    Ik verleng contract van mijn duurdere spelers Bastos, Gourcuff en Hazard en verkoop de andere spelers met 0 contract en koop een nieuwe. Ga nu vaak voor spelers met +10 contract. Probeer ook een goedkope Lopez op te pikken voor de ST positie. Heb Bastos voor 1000 gekocht en Gourcuff voor 700, zie ze best vaak voor het 3 dubbele verkocht worden.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wHmmmz leuk team. tip je kan contracten van 28 plus wrdstrijdeb voor gouden spelers makkelijk scoren voor 250. Doe bij search goud, contract en buy now price max 250. Ga naar de pagina rond het uur en pik ze op. er staa tniet altijd wat op maar ga dan gewoon even snel wat paginas terug en dan et weer heen. Ververst die namelijk en staan er nieuwe op. Goed te doen zo en zo kan je sparen voor duurdere spelers. Vooral op woensdagavond zijn er veel te vinden. team of the week is dan uit. worden dan veel pakjes gekocht en mensen zettendan contracten er laag op zodat ze er meer aan over houde dan wannneer zr ze discarden maar toch er snel weer vanaf zijn zodat ze ruimte hebben en pkjes kunnn kopen.

    succes en misschien een keer een potje?
     
  8. iamAchmedd

    iamAchmedd Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de in-game stats van Andy Caroll van Liverpool?

    Wil hem graag hebben, want heb nu naast me IF Franse team ;

    -------IF Mandanda-------
    Sagna-IF Kaboul-Gallas-Evra
    --Fellaini---Essien---David Silva---
    --Valencia---Zigic---Bale--

    Is echt goed vind ik, mis alleen nog een echt goede 433 spits.
     
  9. iamAchmedd

    iamAchmedd Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    bedankt
     
  11. iamAchmedd

    iamAchmedd Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
  12. adrianmutu

    adrianmutu Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0

    Koop Lisandro in de spits, Briand kan eventueel rechtsbuiten, speelt die heerlijk en is een beer. Of koop IF Gomis ook een beest voor in de ST.
    Centraal moet je IF Sakho, Chris of IF Lovren hebben. Middenveld, zou ik IF Mavuba halen, als je geld hebt ;)
     
  13. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik coins heb doe ik dat inderdaad maar ben niet van plan geld er aan uit te geven dus bouw het langzaam op. Heb Chris op de bank die wissel ik af met Ciani maar Ciani kopt echt bijna elke corner binnen ;)
     
  14. Dylan-DG

    Dylan-DG Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand hulp bieden?
    heb net heel mn team verkocht: 160.000 in de pocket.
    Nu moet ik nog een heel team gaan kopen 18 speler (reserve niet) en 1 manager?
    hoe kan ik dit geld het best spenderen met welke spelers en de prijs er ook bij aub?
     
  15. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag ricky van wolfswinkel gekocht als spits voor mijn zilveren elftal heb in dat team alleen spelers uit de eredivisie
     
  16. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen nog een spits zoeken en nog ongeveer 30-40k overhebben : Cavani IF, even serieus, 4 potjes online gespeeld net en hij heeft gewoon 9 goals gemaakt en 4 assists gegeven. Hij is redelijk snel, sterk aan de bal voor zo'n klein mannetje, finishing 92 als ik het me goed herinner en een shot power van 97 :D
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha...op papier wel,maar helaas speelt het(tegen jou) echt kut,de simpelste passjes kwamen niet aan,jij speelde me zoek...hahaha...komt niet zo heel vaak meer voor,zo af en toe nog wel eens,maar ik wil uiteraard eerdaags wel een revanche natuurlijk.Barclay team speelde lekkerder,al moet ik zeggen dat ik erna toch weer aardig speelde en tot de finale kwam(die ik uiteraard weer na penalty's verloor)
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2011
  18. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht er iemand een x een potje willen spelen add me

    Donfatos


    ik heb een serie a team, ligue 1 team en een eredivisie team!!!
     
  19. iamAchmedd

    iamAchmedd Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd Fatos.
     
  20. MCPieta

    MCPieta Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha foktop man, waarom maak je dat BPL team niet weer dan? Ja sowieso revanche hoor vind het cool.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina