Ben benieuwd morgen naar de nieuwe maps. helaas kan ik ze pas laat in de avond downloade. moet gvd heel de dag naar duitsland
Ze zijn goed, weet niet hoe het met spawns zitten etc, maar het zijn best leuke maps misschien ook wel voor decerto. Maar dat ligt aan verschillende factoren, spawns etcetc
Decerto is nou eenmaal CoD Het gaat hier iig niet over hoe we vandaag weer een mooie claymore kill hadden op Jungle.
Ik hoef niet alles te lezen wat mensen online hebben gedaan, zoals een claymore kill ofzo.. Dan kan ik ook wel naar een GB forum, en dit gaat ook over TEAMS etc en competatief gaming dus waarom zouden we geen nieuwe topic aanmaken, dan kom je hier toch lekker niet?
Ik had een tijd geleden een filmpje geupload, deze: Maar als ik hem terug bekijk op de game zelf houden ze zich allemaal vast aan zipline's . Heeft iemand trouwens een lijst met de teams want ik zoek namelijk een Nederlands team want het team met Crystar, Empz en QlimaX is gestopt.
Gast ik kijk in dit topic voor wat info over Decerto. Alleen in de startpost staat daar iets over en voor de rest gaat het alleen over BO. Daar heb je zelfs een apart forum voor...
Naast Team Reflex en Fariko zijn er niet zoveel NL teams eigenlijk. ken alleen CnC Aantal NL spelers: Kurrupt, Apache, nightfox, NeoNz, loco, oHEFx
Voor de rest gaat het alleen over BO? DE = BO... Ze praten over de nieuwe map pack, of die eventueel worden toegevoegd aan de DE v3 regels. Beter lezen, minder zeiken (al helemaal als je er niet zoveel vanaf weet). Thanks.
Waar slaat dat nou op? @GForce, Decerto heeft wel andere delen voor games, maar die zijn vrijwel inactief en eigenlijk iedereen komt er voor CoD/BO.
In 10 jaar dat is bijna net zoveel als jou per dag....Nuff said?? Eindelijk wat info waar ik iets aan heb.