Het is gelukt, ben nu eindelijk de trotse eigenaar van Xbox Live. Heb vanmiddag ook een aantal potjes gedaan via Live met een vriend. Aardig wat achievements binnen gesleept. Als je nog hulp nodig hebt moet je het maar zeggen.
Haha, dit spel is echt de shit Heb nu 515 gamerscore in 2 dagen nog 1 keer op kort uitspelen met mevrouwtje fudgehog en dan weer 50G erbij XD kan iemand me eens helpen met die 5 en 8 win streak?
Hoeveel Race Levels zijn er ? Heb tot nu toe het Strand, Stad, Bos / Park, Bos met Stad op einde, Sneeuwlevel, Avond Sneeuwlevel met die huizen en Fabriek gedaan. Zijn dit ze allemaal of zijn er nog meer levels ?
14 races voor de achievement. Het beste is om een lang potje te starten en dan helemaal doorspelen dan heb je alle races in practice mode en daar kun je ze dan vanaf 7 (tot die had je al gedaan) tot 14 alles gaan halen voor 50 GS
Ff offtopic, Ik las dat de makers van Viva piñata/Viva piñata/conker/kameo/pdz bezig zijn met een nieuw spel. Het zou nog aan het eind van het jaar in de winkels liggen. Het spel is nog niet duidelijk om welk spel het gaat (niet banjo) http://www.xboxonly.nl/nieuws/10399/Rare_werkt_aan_onaangekondigd_spel/
damn, dulle zijn M4dsk1llzz zijn ongelofelijk! Ik kan die pompoen-achievement maar niet krijgen! Voor de rest heb ik alles, btw
Blech, ik wil nooit boosten. Maar... deze game is online (al lang eigenlijk) dood. Dus. Iemand die op deze luie zondag me wilt helpen met 2 achievements ^Bij die moet ik de host zijn. Laatste 2 die ik moet. edit: He wtf, er is iemand online.
Zo, dat spel heb ik lang niet meer gespeeld! Irritant he, die online achievements, vooral met zo'n spel waarbij het hele online gebeuren na een paar maanden dood is. Zou je graag willen helpen (heb die ook nog nodig) maar ik heb geen gold meer
Is met Prey ook zo en iedereen die die game speelt boost de online achievements. Zit ook niks anders op, maar denk dat ik dat wel laat zitten. Heb Viva Pinata I, gewoon lekker tuintje bouwen en verder geen gedonder. Alleen maar 20 GS achievements ook.
Neem dan iemand uit je vriendenlijst die de game heeft. Ik zou anders ook niet weten hoe je die achievements moet halen. 1000/1000 is geen verplichting zoals met Harry Potter he.
Goh... Maar sinds wanneer is 1000/1000 bij welke game dan ook een verplichting? Ik doe dit omdat ik het wil niet omdat het 'moet'.
Als je wilt, ik ga denk binnenkort weer eens Gold aanschaffen, kan je wel PMen als je graag die achievements wilt halen? Kun je mij ook even helpen met die achievements (Dan kun je sowieso de 'Share and share alike' halen, heb nog niet alle challenge events, en dan krijg ik de 'catch the fever')