Uit deze post merk ik dus op dat je niet veel van DE af weet. Ik snap dus niet waarom je van die posts maakt waar je de indrukt wekt dat je er wel veel vanaf weet.
jullie zijn net wijve .... stop met bitche op elkaar man. Heb het in deze thread gewoon met betrekking tot Decerto, vragen erover of ideeen of dergelijke. En geen OMFG had gistere tering vette kill, schoot een claimor kapot en gewoon 3 mensen dood shit....... Dus ook voor jou Se7eN..... post die filmpjes in een andere thread ofzo... en btw triple kill is toch niet zo'n big deal of wel?
waarom banned decerto niet gewoon gelijk alle wapens, perks en attachments? jezus zeg mag je nu ineens ook geen dual mag en extended mag meer hoelang gaat t nog duren voor dat het pistol only word? maar dan natuurlijk niet de python want die is dan ook weer te over powerd gvd zeg slaat echt nergens meer op imo... wat was hier de reden weer voor om extended en dual mags te bannen ?
Als dat jouw manier van vragen stellen is Typisch een antwoord van een noob (no offense). De DE regels gaan erom dat ze zo competitief mogelijk zijn, dus niet wat de community wilt. Dual mag / extended mag promoten pray = geen skill. Laat het duidelijk zijn, je hoeft niet perse DE te spelen. Maar alle toernooien zijn met DE regels, dat zal wel een reden hebben?
Ik kan het wel begrijpen dat ze dat weg willen hebben.. Alhoewel ik zelf dan weer beetje moet gaan expirimenteren wat mij het beste ligt Maarja als dat alles is Verder zullen we wat minder 3/4+ pieces zien, das opzich wel jammer.. Ook zijn wapens als de M16/Galil hierdoor relatief weer betere keuzes, hopelijk gaan we dit ook zien (vooral meer gebruik van M16)
Niet antwoord van een noob, gewoon mijn zicht erop. snap dat het zo competief mogelijk moet zijn maar toch
Competitief hoeft niet altijd te betekenen dat ale opties weggehaald moeten worden. Dan kun je net zo goed vaste klasses voorschrijven met een vaste loadout zoals bij MLG Halo
Halen ze alle opties weg? Nee. Ze halen de opties weg die unskilled zijn. Als dat alles is, gebeurt dat ook. Snap je punt niet echt?