1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu een Blood elf mage lvl 12, arcane spec :+ Kreeg al meteen een pet?! Sinds wanneer is dat dan? Vond ik zelf natuurlijk wel erg tof! meteen een bait voor de aanval :+
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Kek, 1e keer Cho'gall, 1shot 8)
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mana issues? Not, AMIRIGHT!?

    :+
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
  5. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet frost? Dan krijg je namelijk al een pet op lvl 10!
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Pardon, frost inderdaad!! :+
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met een omzet van 800 miljoen per jaar inderdaad, maar er komen natuurlijk nog loonkosten en dergelijke bij.

    Tsja, wat zou jij anders zien dan als ik vragen mag? Gewoon nieuwsgierig. :confused:
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    ALLES zit bij de 200M in. Dus ook loonkosten. Als je die site mag geloven althans.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan hebben ze wel een krankzinnige winst als ik het zo bekijk.
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteravond met wat guildies Lost City of Tol'Vir Achievement run gedaan. Naar zeggen is de Headed South achievement de lastigste van allemaal. Na een poging of 8 ging hij neer. Je moet 3 debuffs hebben voor de achievement en for some reason had ik er maar 2! Beetje jammer... Maar gelukkig boden ze gelijk aan om het van de week nog een keer te doen met me. :)
     
  13. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het eerst sinds tijden me maar weer eens gewaagd aan World of Warcraft. Ben helemaal opnieuw begonnen, en ik vind toch wel leuk dat de gebieden wat zijn veranderd. Voorheen kwam ik met mijn alts nooit voorbij lvl 30 omdat ik het dan al wel weer heb gezien. Ik denk dat met de veranderde gebieden ik wat minder snel verveeld zal raken.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je kunt em ook 1 voor 1 doen. Het duurde een uur bij ons om iedereen em tegelijk te laten krijgen, wat eigenlijk gewoon stom is :p

    Voor 1 persoon is het erg makkelijk, al duurt het lang omdat die boss naar 35% oid moet met dat schild erop :F
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan duurt het dus 5 dagen. :+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik speel ook veel met alts en ik heb het eerlijk gezegd bij level 20 al bekeken. Teveel geleveld in het verleden, voor Cata. Druid is de enige boven de level 40 zelfs. Persoonlijk vind ik dat een heerlijke class om mee te spelen. Voor de rest zijn alleen een paar begin gebieden echt leuk qua quests, maar na een tijdje ken je dat ook wel uit je hoofd. Moet wel zeggen dat Western Plaguelands nu wel leuk gedaan is. Zit een leuke chain tussen, als je ook met DK's gespeeld hebt. Op die manier snap je er meer van. ;)
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu met een lvl 22 Tauren Paladin! Vind het erg tof gedaan alles! Nieuwe quest, alles word nu ook meer gebruikt. Vroeger stond het er maar en liep je er 9 van de 10 keer langs heen. Gisteravond vloog de tijd ook! Beetje jammer vond ik zelf want wou nog scrubs kijken :+
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Holy crap. Mijn guild begint in eens uit elkaar te vallen ofzo. Moet je ook niet roepen dat mensen geen zin meer in raiden hebben. Is ook wel zo. Laatste raid was weken geleden en driemaal raden welke.

    Zodra mijn RL kennis een nieuwe guild heeft gevonden vertrek ik ook.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke server zit je op dan?

    En hoe komt het dat ik laag level players zie met bad-ass armor met een soort van hele lichte gele tekst?! Heirloom hoorde ik ofzo? Is dat wat nieuws?

    En iemand tips voor een build met een holy paladin?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Runetotem Alliance.

    Die Heirlooms zaten al heel lang in LK content. Je kunt die kopen tegen Justice Points. Ze zijn alleen dusdanig duur geworden dat je beter eerst wat gear voor je main kunt kopen. De Heirlooms geven je een bonus in XP tijdens levelen en betere stats voor je nieuw char. Kan 20% schelen en met Cata Heirlooms erbij zelfs 25 of meer als je guild level 20 is.
     

Deel Deze Pagina