[XOne] Dead Space 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geniet ook met volle teugen van deze game... Echt weer een meesterwerk _O_

2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dit kan niet, misschien dat je vriend zich vergiste met een ander object dat erop leek maar glas oppakken is niet mogelijk.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hij zegt nu dat je heel snel moet zijn, zodra je het raam kapot schiet moet je gelijk met telekenesis het glas oppakken....mja, betwijfel het. Morgen maar eens proberen.

Wat me opviel gisteren is dat ik aan het spelen was en ik ging saven en ineens zag ik dat ik al in chapter 2 was, niks van gezien of gemerkt of puur over heen gekeken maar het gaat echt allemaal in één stuk door nu. Eigenlijk wel heel tof, zo zit je er echt in. Maar zo kun je ook het idee krijgen dat de game korter is dan deel 1.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb em nu ook uitgespeeld. de latere chapters vond ik beetje tegenvallen. veeeels te weinig ammo en werd het maar een stasis en run game. de rest idd een meesterwerk

5. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook uitgespeeld. Ik kan niet wachten op de nieuwe missie dlc!

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Yeah ik heb net de Collectors Guide binnengekregen, dus als iemand ook maar iets hoeft te weten over de game of unlockables, feel free to ask :D

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    krijg je na het uitspelen geen extra items? 10 powernodes ofzo als bij deel 1

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Je kan New Game+ beginnen, dan hou je al je items en upgrades uit je vorige playthrough en je kan nieuwe schematics vinden voor betere suits. En je krijgt sowieso een suit als je het hebt uitgespeeld. :)

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja dat weet ik, maar deel 1 kreeg je een shitload aan power nodes. nu niet dus.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb sinds kort deeltje 1 maar uit de kast gehaald. Ik was ooit tot chapter 3 gekomen (Ruim een jaar geleden), dus ik was maar weer opnieuw begonnen. Ik ben nu net bij chapter 5 aangekomen na 2,5 uur spelen.

Omdat ik echt geniet van deze game (Hoewel vaak voorspelbaar, helaas) ben ik benieuwd of deeltje 2 ook zo leuk is of misschien zelfs beter. Al denk ik natuurlijk wel dat de vernieuwing er een beetje af is.

11. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gevoelsmatig zeg ik een goeie sequel, met mooiere graphics. Mis alleen wel een beetje de rode draad, het voelt als een rollercoaster met momenten dat ik geen idee had im welk level ik nu zat.. ben afgelopen weekend aan de 2e playthrough begonnen... vind de spreekwoordelijke knipoog naar het eerste deel in het eindfilmpje trouwens geweldig. Ik lag in een deuk.... what!? =,-D maar ik dwaal nu wel erg af..

Net zo leuk? Ja ik vind van wel en ja het vernieuwende is een stuk minder het is nu meer voortbedurend op een goeie manier :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vandaag binnen gekregen van gamehubs en hij stelt niet teleur. Graphics zijn geweldig, audio zo mogelijk nog beter en de gameplay ouderwets lekker.

Ik gebruik nu stasis en kinesis al veel meer dan in deel 1, volgens mij is dat ook de bedoeling in deel 2.

De gore is soms wel zo extreem dat ik er eerder om moet lachen dan dat het eng/spannend is. Bijvoorbeeld als je op die kinderlijke necromorphs staat te stampen om extra loot te krijgen. Enorm over the top maar wel vermakelijk.

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  13. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Gister binnen gekregen en vandaag ff tot Chapter 3 gespeeld en ik moet zeggen dat hij me tot nu toe nog wel wat teleur stelt.

Het gaat wel erg snel en het is veel meer op actie gericht dan op horror, iets wat me erg tegenstaat. Ook ben ik binnen het uur in Chapter 3 aangekomen terwijl in deel 1 dit mij iets van tweeënhalf uur duurde :confused:.

Iets wat me nog opvalt is dat het me moeilijker lijkt. Ik speel op Survivalist maar twee of drie slagen van een tegenstander en ik ben dood, nou vind ik moeilijk niet bepaald een minpunt maar bij dit spel is het hoogstens irritant omdat er geregeld vele vijanden op je af komen.

Tot nu toe heel erg gematigd positief want het is voor de rest nog wel een heel vet spel maar tot nu toe ietwat teleurstellend na het briljante eerste deel.

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    niet het spel de schuld geven van je onbekwaamheid. heb het prima gedaan op survivalist

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En vergeet niet je statis en kinesis zoveel mogelijk te gebruiken

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Deel 2 moet het meer van de jump scares hebben als de echte horror sfeer... tot chapter 10. Geniaal, terug maar de plek waar het allemaal begon. Iedereen die deel 1 heeft gespeeld weet dan meteen wat ik bedoel. Ik ben nu nog redelijk aan het begin van chapter 10 en ben al minuten lang geen monster tegen het lijf gelopen. The suspense is killing me... seriously. Vooral in je hoofd spookt het dan, met continue die achtergrond geluiden. Zou er wat echter die volgende deur zitten?

Chapter 10 is zoals een goede horror game moet zijn. Meer graag hiervan in deel 3.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb geen idee waar jij het over hebt, het is alles behalve jump scares. vooral het begin juist niet. het gaat verder dan de standaard scares die je in movies/games tegenkomt.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vind je? Ik vind juist dat dit deel daar meer op leunt als het eerste deel. Het is verder niet erg, maar je kunt maar zo vaak schrikken van monster locker.

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al binnen van gamehubs, ik wacht al een poosje :F:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb hem eergister binnen gekregen van gamehubs (pre-order)

Deel Deze Pagina