1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    burst van 5 ongeveer werkt prima, ik vind het gerichter dan m16 of galil dan.
    niet vol indrukken, kan wel van dichtbij, dat zijn ze ook super snel dood.
    oefen anders gewoon bij combat training en schiet op de muur en begin heel sloom, en schiet steeds iets sneller, en kijk dan hoe snel je kan schieten zonder teveel te sprayen
     
  2. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    800 MS Points.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Flack Jacket pro en tactical mask pro eindelijk gehaald _O_ wat een geweldige combinatie. Loop nu lekker door napalm heen en als iemand mij flasht gebeurt er helemaal niets :D!
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal je nu wel weer bijna level50 zijn :)
     
  5. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ga je tenminste ook niet meer dood als de napalm door gebouwen heen gaat, dat vind ik zo lame...
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    haha klopt :p Ik ga gewoon niet meer prestigen voorlopig, wat een bitch om die perk pro te hebben.
     
  7. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik ook ga stoppen met prestigen. Ben nu 6e prestige, en zie eerlijk gezegd weinig nut meer in het prestigen. Ja, je speelt nieuwe plaatjes vrij, maar thats's it. Geloof het wel. Je hebt inderdaad veel meer voordeel als je gewoon alle wapen tot je beschikking hebt, en alle perks pro hebt gemaakt.
     
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik ben 1x prestige ingegaan toen had ik al door dat het nutteloos was :9
     
  9. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben op dit moment bijna 10. Die paar prestiges doe ik er nog wel bij. Hoop binnen 10 dagen speeltijd de laatste prestige behaald te hebben.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het kan aan mij liggen hoor maar de First Strike map-pack hadden ze beter CAMP-HARD map-pack kunnen noemen. Damn 8)

    Kowloon = iedereen bij de neonverlichting.
    Discovery = iedereen in de berg met een sniper.
    Berlin Wall = iedereen in de huizen tot iemand een poging waagt om "over te steken"

    De enige echte vette map met constante actie is Stadium.
    Voor de rest lijkt het wel of ze ineens gigantische balance issues hebben gehad want ik schiet met m'n M14, M16 en Galil geen kont meer raak. Krijg constant hit-markers maar dood gaan? Niet echt.
     
  11. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja napalm is ook extreem slecht geworden
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die 4 nieuwe maps (speel geen zombie) nog een beetje wreed?

    Vind het een beetje erg veel geld, als ik twee cod map packs haal dan kan ik net zo goed een nieuwe game zoals Homefront kopen...
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat ligt zeker niet aan jou. Het is alsof iedereen ineens alleen nog maar camped met ghost + silencer.

    van t weekend even met een vriend gespeeld die de maps niet heeft en ik merkte een duidelijk verschil in speelstijl met de 'harde kern' die de maps wel hebben gekocht. Er word gewoon nog lekker rondgesjeest en gerushed.

    Gooi de maps maar eens weg, wedden dat je een verschil merkt in hoeveelheid campers/ghost+ silencers
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees het al, voor het eerst in me leven die map pack wel lekker voorbij gaan.
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat is inderdaad zo, ik verbaas me nu enorm aan de hoeveelheid mensen met ghost en silencer.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Net potje TDM op Firing Range. Knives only gedaan. 27-8 :D heb hem in mijn fileshare staan. Nu nog een goede capture card :D.
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Waar slaan die contracts op? Ik gebruikte ze nooit, omdat je zo weinig krijgt, maar deed er vanavond een keer eentje, Famas master, 4 headshots binnen 40m, 300codpoints, leek me wel haalbaar, dat was het dus ook, in Barebones Pure 4 headshots gehaald, maar progress staat op 0/4 (0%) |:-

    Waar slaat dat op? Speel op PS3. Moest wel erg wennen aan die controller, maar gaat beter nu en voor het eerst dat ik na een tijdje spelen van COD online een k/d van 1.00 of hoger heb, haha \o/
     
  18. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer nu is met de ak47 ipv de galil weet iemand ook welke attachments ik hier beste bij kan nemen??
    Heb nu de red dot sight en suppressor.
    Twijfel alleen nog welke beter is de galil of ak47.

    Wie kan me helpen!
     
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen dual mag
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    of alleen silencer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina