Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren de game toch wat uren gespeeld. Eerste indruk: Leuk & verslavend. Ik zeg expres niet geweldig, omdat er toch wat foutjes in de game zitten. Zeker die makkelijk beter konden.

Ik rij met een controller (Sims rij ik liever met een stuur) en heb full assistance aanstaan. Dit heeft inderdaad te maken dat het makkelijk uit de bocht vliegen. Dan is het nog even wennen, maar dan rijdt het best wel lekker. Ik maak weinig botsingen of vlieg uit de bocht.

De sfeer is wel geweldig, ik heb echt het gevoel dat ik door Spanje aan het rijden ben. Grafisch is het helaas niet zo geweldig, maar dat had ik wel verwacht. Met zoveel gasten zo meteen online en als dan hele gedetailleerde textures constant geladen moeten worden, dat zorgt waarschijnlijk voor wat lag.

Het verhaal is natuurlijk simpel, maar wel leuk in elkaar gezet. Beter dan de meeste racegames wat helemaal nergens op slaat. Ook de mogelijkheden om huizen te kopen, kleren te kopen en plastische chirurgie te ondergaan is erg leuk. Je krijgt daardoor toch een eigen identiteit en zeker online is dat erg belangrijk. Ik heb al 60 gasten gezien met zo'n starter en dat is toch wel vervelend.

Helaas kan ik waarschijnlijk pas weer zondag spelen, vanavond uit eten en morgen ga ik een paar dagen weg (Moet nog inpakken). Maar ik kan eigenlijk niet wachten.

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Maar waar ik nu heel benieuwd naar ben. Zuigt de besturing nu wel enorm of niet? Of is het alleen maar een kwestie van een paar uur wennen? Als het echt ruk is zet ik hem direct weer te koop namelijk als ik hem binnen heb.

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Kwestie van wennen, zeggen er heel veel. En het is ook zo, het duurde bij mij 15 minuten ofzo maar nu is het super.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat is overdreven, het is niet kut. Alleen je moet het niet te moeilijk zetten (Je hebt 3 opties), want zeker als het natte wegen zijn, glij je bij de minste stuurfout helemaal weg.

Misschien kunnen sommige zeggen dat er dan geen uitdaging in zit, maar dat vind ik wel. Daarnaast is de insteek arcade en dan vind ik wel dat het simpel moet zijn qua besturing (Dus klein beetje remmen of alleen gas loslaten en bocht nemen).

Je moet ook licenses halen en wordt de besturing altijd op gemiddeld gezet. Dan heb je wel wat lastigere opdrachten, maar als je dat door hebt, gaat het best simpel eigenlijk.

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind hardcore eigenlijk juist wel fijn rijden! Je kunt tenminste de auto nog eens laten uitbreken.

6. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    iemand al politie geweest? je kan dus politie zijn en dan moet je iemand van online achtervolgen :p een maatje van me is het al geweest.
    blijkbaar word je gebeld door de politie met de vraag of je hun wilt helpen 8)

7. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat nog niet, wel moest ik gister hasj, weed, lachgas, poppers, paddo's, GHB, XTC en crack van Hawaï naar Ibiza smokkelen.

Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat is wel een hele leuk optie! Hoop dat het voor offline ook gaat werken, op een gegeven moment wordt het toch minder druk.

9. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

Wat bedoel jij met je krijgt die auto's??

Heb 2 a 3 wrakken gevonden,.. maar ik heb die auto's niet gekregen!?
    Of waar komen die tevoorschijn dan?

10. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Je moet dezelfde 10x vinden.
    Er zijn totaal 60 wrakken voor 6 auto's

11. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    duidelijk, bedankt!

Moet je altijd naar een huis heen om van auto te wisselen?
    kon geen andere optie vinden...

op de oude TDU server schijnen nog voor de release van TDU2 6000 mensen per dag actief te zijn...

iemand een car list waaruit je kunt lezen welke auto's je kunt gebruiken voor de championships??
    (Dus dat erbij staat B4 of C3 of A2)

Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mensen let even op. Tijdens het spelen kan je uitgedaagd worden door sommige characters, om te racen voor hun auto. Dat is natuurlijk heel erg leuk maar deze auto's dragen vreselijke kleuren of lelijke stickers en je kunt ze dus niet verkopen of aanpassen. Super stom! :mad: Ik zit nu met een roze Ford :mad:

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Net gehaald en ben echt teleurgesteld. Ik vind het he-le-maal niks. Kutzooi 60 euro door de wc gespoeld. Mijne gaat in ieder geval de verkoop in :mad:

14. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Van deze game kan ik in feite 3 misschien wel beter spellen halen? (bijv Forza 3, Top Spin 3 en Super Street Fighter 4)

15. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

is dat pink slips rijden?
    dus je kunt je eigen auto ook kwijtraken?

roze ford :D

Iemand die al een auto als dlc gekocht heeft van marketplace??
    Krijg je die in je garage erbij? of moet je die ingame ook weer kopen?

16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Lol, roze Ford.

Las daar al klachten over, mensen zeiden dat je 'm wel kunt inruilen als je een nieuwe auto koopt, dus misschien dat eens proberen.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nee dat werkt helaas niet :mad: Al je auto's komen dan in beeld, behalve de gewonnen (lelijke) auto's :+

Ik ben nu bijna level 10. Twee huizen, vier auto's en nu aan het sparen. Bijna 300,000 dollars :cool:

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik wil ook aan de slag :p

Wat doe je nou het meeste aan rijden? Om geld te verdienen? Online of offline races? Of dat FORM of zoiets?

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Wat je het meeste doet? Elk weggetje verkennen. :+

20. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    whoehoee bijna na hawai :9 4 baans snelweg daar :D en die map is nog groter dan ibiza

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina