Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Maar daar verdien je alleen XP mee toch? Of ook geld?

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik doe steeds offline toernooien, bestaande uit 6 races. Per race zo'n 2,000 tot 3,000 dollar en als je het toernooi wint (waar ik nu ben) zo'n 100,000. Je begint met een toernooi waarbij de hoofdprijs 50,000 is :)

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Lekker :D

Ik verwacht de mijne volgende week woensdag, dus kan ik ook Ibiza en Oahu onveilig maken.

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb echt niks te klagen, ja, de bochten zijn wat onrealistisch en lastig, en ik heb ook nog niet geraced, maar voorwat ik tot nu toe gercruised heb, zowel met stuur als met controller, vond ik het prima voor een game als deze, ook geen gewenningsperiode. Ik heb hem op sport gezet, de deadzone iets uitgebreid en verder alles standaard laten staan, geen idee wat voor invloed je met de verdere settings nog kan uitoefenen.

Ik heb zo'n Lancia gekocht en die is prima te hanteren, eerder te makkelijk, als je op een rechte weg rijdt en zwaar gaat slingeren ga je een beetje driften en slippen, maar je houdt hem heel makkelijk in balans, waar je bij gt of forza snel 180 graden gedraaid staat.

Serieus? Ik zat laatst te bedenken dat het tof zou zijn voor de verhaallijn als ze er wat gta-achtige missies aan toe zouden voegen, maar ik wist niet dat dat ook echt in de game zat ;)

Wat vind je er zo vreselijk aan dan?

Ik kreeg trouwens net al een update, iemand die weet wat daarin zit?

Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Het schakelen. Dat geluid en het terugzakken van het toerental is gewon fake. Daar erger ik me kapot aan. De handling, ik kan er niet aan wennen. En tja het ligt me gewoon niet zoals deel 1 me lag. Die heb ik namelijk helemaal grijs gespeeld. En de graphics zijn nou ook niet echt om over te spreken. Deel 1 was gewoon speciaal en nieuw en het kon eigenlijk allemaal niet. Deel 2 is het net niet.

Maar aan de ene kant is het verkennen en sparen enzo wel echt vet. Alleen niet vet genoeg voor mij persoonlijk om de vele minpunten te compenseren

6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kreeg net een challenge van iemand met een Bugatti Veyron, yeah right, dat ga ik wel aan met mn Lancia uit de jaren 80 :+ Fucking lelijk oranje/zilver trouwens ;)

Mn auto is trouwens aardig beschadigd, blijft dat altijd? Of kan je ergens dat laten maken en is dat duur?

Je kan trouwens wel zelf je auto inparkeren bij je huis of ergens waar je naartoe moet. Iemand zei dat dat niet kon, maar het kan gewoon. Als je ergens moet zijn wordt het niet overgenomen door een cutscene, je kan gewoon het terrein oprijden, parkeren en dan pas op a drukken om het gebouw binnen te gaan.

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een topgame is dit seg !
    Wat me wel stoort is de AI soms rammen ze je echt van de baan.

8. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Zijn dat niet andere gamers? :+

Ik heb net mn eerste rijbewijs gehaald. Met het racen is het sturen idd wel wat lastiger, maar wel te doen.

Kan je de eenheid trouwens niet op KM/H zetten ipv Miles/H?

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    In de PC beta kon dit gewoon, kijk eens bij de display options?

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kon het niet vinden de eerste keer, zal nog ff zoeken. EDIT: het staat er echt niet bij, bij Interface kun je wat dingen aanpassen, maar niet kiezen voor kilometers of miles. Wel display names, speedometer, gps en FRIM aan of uitzetten, Unit system op metric of imperial en gps status op fixed of turning.

Heb nog een ander probleem, mss is het een bug. In je huis kan je naar Info gaan en dan naar MyTDULife, de eerste keer heb ik dat gedaan maar ging ik gauw weer uit het menu, nu wil ik er weer heen maar elke keer blijft hij eindeloos laden met dat rondje draaiend in het midden, maar de menuutjes komen maar niet tevoorschijn. Iemand die daar ook last van heeft of een oplossing weet?

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Unit System moet je veranderen naar Metric. ;)

12. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    2 vraagjes : Is hij al gespot bij de Media Markt (cruqius)
    Hoe is de force feedback ?

Bedankt alvast !

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Iemand die al een auto als dlc gekocht heeft van marketplace??
    Krijg je die in je garage erbij? of moet je die ingame ook weer kopen?

Wat als je meer auto's koopt dan je garage toelaat?

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Nieuw huis kopen ;) Ik heb er zelf nu drie, kan nu 8 auto's kwijt.

15. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij zijn ze bezig met de servers had net ook een update en heb ook problemen nu met mensen joinen en nog paar dingen en dat had ik een paar dagen geleden nog niet

16. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    zoals bij elk nieuw spel, heeft ook deze waarschijnlijk wat server errors door de hoeveelheid mensen die nu online komen....

niet gelijk gaan zeiken,.. je hebt het spel al voor de officiele release date ;)

kun je bij elk huis uit al je auto's kiezen of moet je onthouden waar je auto's staan?

17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Test Drive Unlimited mag dan wat ruwe kantjes hebben, maar wat is het toch een vermakelijke game.

Ik reed vanochtend eerst met mijn vrij ouderwetse Lotus naar de Volkswagen dealer. Daar aangekomen kocht ik de Touareg. Prima wagentje. Vervolgens ben ik gewoon lekker gaan rijden tot ik een inhammetje in de weg zag om offroad te gaan. Op dat moment was de in-game tijd zo tussen 18:00 en 20:00, wat betekend dat er een prachtig laagstaande zon te zien was. Ik reed door de woestijn/bos setting heen met op de achtergrond de cd Black Sands van Bonobo, en de laagstaande zon schitterde door de bomen zo mijn cockpit binnen. Perfect sfeertje _O_

Het is op zo'n moment jammer dat de game grafisch een beetje tegenvalt op de Xbox 360. Maar als je daar doorheen kijkt dan kan je echt genieten van deze game. Gewoon beetje digitaal rond touren in een toffe auto, met je favoriete tracks op de achtergrond. Prima toch :cool:

18. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Forza 3 voor 15 euro gekocht. Bevalt me TOTAAL niet. 2 uur gespeeld en deze game is gewoon beetje saai. Beetje rondjes rijden vind ik niet meer zoals het was. Miss toch terugbrengen en deze game aanschaffen :$

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    13:58

16:28
    Huh? :+

Maakt ook niet uit, ik zeur niet, ik was gewoon benieuwd wat er al geupdated werd zo snel en hoopte dat het miss al de controls van de d-pad zijn voor het MS stuurtje ;)

Je kan in elke garage een lijst bekijken met al je auto's, en ik denk dan ook van de andere garages.

20. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Ik zou even wachten, met de reply's van sommige mensen kun je hem wel binnen een paar dagen op de bazar verwachten.

Voorlopig hou ik mij even op de achtergrond, heb gewoon even geen zin in een nieuwe game als TDU2. Ik moet nog aan 2 games beginnen! Ik ken mezelf veel te goed daarvoor, als ik begin met een game als TDU2 dan speel ik de komende 2 maanden alleen maar TDU2. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina