Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Middenveld is wel baas. Aanval ook op Babel na. :p Nice hoor. En die transfers zijn idd wat onrealistisch gedaan, 40 miljoen voor Suarez hoe heb je dat gekregen. 8)
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij was speler van het jaar:+.

    En oja.. Babel is m'n beste aanvaller momenteel :F: , gast beukt en schiet als een malle!
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was Suarez niet zo goed eigenlijk. Heb hem ook teveel op de vleugel laten spelen, dan wordt ie ook minder belangrijk. Bij mij moest het vooral komen van Eriksen en Mido.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mido kreeg bij mij in de winterstop een bod van 8 miljoen, dus dat was tschus. Toen Kenwyne Jones gehaald als pinchitter die de winnende goal maakte in de CL finale :cool:.

    Oja ook nog vermeer verkocht voor 7 miljoen terwijl die geen minuut heeft gemaakt :+
     
  5. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt ML Offline. daar is het geld heel makkelijk te verdienen!

     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Juist ja, van Bommel bij Derby is lekker realistisch! 8)

    Met mijn eigen ML heb ik mijzelf wat extra regels opgelegd om het realistisch te houden:
    [​IMG]

    Zie mijn hele ML verhaal HIER
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ga die regels ook maar is gebruiken, maar dan misschien met een Almere City:+.

    Nice gedaan!
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ja ik denk ook maar eens dat ik me daar aan ga houden. Weet ook dat de transfer niet realistisch was van van Bommel maar ik wilde gewoon proberen of hij wilde komen en je raad het al, nee.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  9. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik ook de 'regels' van Tyrant en ik moet zeggen: ML wordt daar echt leuker van. Kies een pauperteam (in mijn geval: Cambuur) en leg jezelf dan ook nog eens beperkingen op. Daar wordt ML een stuk uitdagender van!
    Ik zit nu in het vierde seizoen van de Eredivisie en mag van mezelf eindelijk wat spelers halen die 'goed' zijn. Vorig jaar ben ik tweede geworden (van de divisie). Dit jaar sta ik na 5 wedstrijden helemaal onderaan met nog geen pot gewonnen. Ook meteen eerste ronde KNVB-beker uitgeschakeld, haha. Leuk is dat ik tot nu toe al mijn CL-potjes wel heb gewonnen en bovenaan in de groepsronde sta (ingedeeld met AS Roma, Olympique Lyon en AEK Athene).

    In mijn jeugdteam had ik trouwens Ben Sahar! Die kerel wordt echt suuuuuuuuupergoed en het is ook nog eens een 'bestaande speler' (dus geen jeugdspeler als Henry of Camoranesi). Hij heeft zo ongeveer alle skill cards...8)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  10. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Na lange tijd geen pes meer gespeeld te hebben( enorme lag online), ga ik nu weer beginnen en wel met de Offline Master league. Heb Heerenveen gekozen. Mijn vraag is wat is een beetje fijne opstelling?

    Ik speel nu 4-3-3 met de punt naar achter. Speelt wel redelijk maar ik creeër niet genoeg kansen. Via de flanken lukt het niet ( buitenom ) alleen via de combinatie door het midden creeër ik kansen.

    Je komt haast nooit op snelheid je tegenstander voorbij op de flanken, dat is wel jammer. Iemand nog een beetje goede tactiek?
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er wel langs hoor op snelheid. Draait ook een beetje om timing en versnelling. Zonder Sprint-knop je man opzoeken en dan sprinten en buitenom gaan lukt me wel aardig wat. Soms doe ik er nog een schaar voor. Brengt me ook bij mijn vraag: welke passeeracties gebruiken jullie allemaal bij de buitenspelers? Ik heb nu alleen de schaar die ik kan. :+
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik gebruik inderdaad ook de schaar, ik gebruik de kap regelmatig (er zijn er een aantal, ik gebruik de korte waarbij je dan de bal daarna meteen stukje vooruit speelt) en ik gebruik veel het wippertje naar rechts of naar links. Ik gebruik dan niet die actie waarmee je kan linken (die gebruik ik eigenlijk helemaal niet), maar gewoon de knoppencombinaties omdat ik dan makkelijker kan kiezen of ik rechts of links ga. Dat doe ik eigenlijk met alle moves, die ken ik bijna allemaal wel uit mijn hoofd. Ik gebruik ook die truuk af en toe dat je de bal achter je standbeen langs je tegenstander passed (als je sprint, dus niet die waarbij je eerst stil moet staan) en dan om de tegenstander heen gaat naar de bal toe. Als je dat goed timed is het prachtig, vooral tegen menselijke tegenstanders.

    Qua versnelling gebruik ik niet alleen de sprintknop niet, ik gebruik ook R2 ( PS3 ) om zeer langzaam de tegenstander op te zoeken. Dan is de versnelling nog veel sterker en is het iets gemakkelijker om de tegenstander voorbij te komen.

    Het valt mij op dat als ik tegen goede tegenstanders speel dat zij niet goed gebruik weten te maken van de verschillende moves die het spel rijk is. Deze werken nameliijk redelijk goed, als je ze goed timed. Er wordt weinig gebruik van gemaakt, dat is wel jammer.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  13. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het niet:{
    het spel zegt dat de inhoud van een andere versie komt ofso dus ik weet niet of iemand een betere hebt?
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks. Verhelderend. Hoe doe je die achter het standbeen dan? En die kap moet ik ook leren maar dat is toch A+B? Dan schiet ik hem altijd per ongeluk op doel. 8) Ziet er ook zo raar uit.
     
  15. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de Patch van PES gedownload in Extra Inhoud scherm?
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik toch mooi blijf vinden bij PES is het schieten. Dat blijft gewoon totaal anders dan bij FIFA. Ik merk dat ik echt naar het goeie been van een speler probeer te draaien en dat je dan vanaf de gevoelsmatig correcte afstand vaak heerlijk kan uithalen. Heb ik o.a. met Van der Heijdens linkerbeen of Eriksen/El Hamdaoui met rechts. Bij FIFA deed ik altijd maar wat.
     
  17. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al vanaf 2007 geen fifa meer, maar dat vond ik het grootste hekel punt aan fifa, als je van de rand 16m op de schiet knop duwde en dan in het midden los liet BOEM doelpunt met links of rechts boeide niet en richten hoefde al helemaal niet.. iedere wedstrijd weer opnieuw |:-
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik heb gewoon wat tricks aan die snelknop gekoppeld. Vooral dat typische Ronaldo trucje (bal tegen je scheenbeen aantikken en weer verder) is redelijk succesvol.
     
  19. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dat eerst doen dan?
     
  20. ASH0492

    ASH0492 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die tutorial vinden, hoe je download dingen op je 360 zet?
    Bijv: Bundesliga.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina