Hallo, Ik ben gister begonnen met COD MW2 online te spelen. maar ik zit na 2 uur spelen op lvl 70.. :{ er klopt toch iets niet lijkt me? Ik ben ook helemaal niet goed, in de meeste potjes 2kills en 24 deaths. maar een printscreen ter verduidelijking, samen gevat : Van lvl 3 naar 70 in 1 potje kan toch niet?
ik gok dat je in een lobby zat van een hacker. heb er geen ervaring mee.. maar krijg wel eens een berichtje. dat iemand tegen betalign een lvl 70 lobby opende.. en anders zou je in dat potje iets van 4000 kills gemaakt moeten hebben ofzo.. als dit zo is, hoef je wat mij betreft niet zo neerbuigend te zijn maar pwn je best wel
Aan je rang te zien heb je geluk. Das pas de eerste keer 70. In totaal heb je er 10 ofzo. Je moet ff prestigen. Dan ben je weer level 1. Weet alleen niet of dat nog normaal werkt na een mod, maar proberen waard.
Heb bij MW2 de eerste keer 70 nooit gehaald. Maar vast ergens bij de barracks ofzo (als dat zo heette). Anders weet iemand anders het wel.
Dat is een rank hack dat de user gebruikte op zijn gehackte map/server. Ben zelf ook al 2x naar rank 70 geschoten. 1x zelfs van rank 2 naar 70... Lang leve de hackers ... Als het goed is kan je gelijk prestigen en weer op 1 beginnen. Voelt het alnog een beetje alsof je een nieuwe speler bent gezien je nog geen hoge rank had hiervoor.
Dat had ik laatst: Zat wat team death matches en domination enzo toen dacht ik ik heb wel ff zin in een free for all dus deed ik dat zat ik ineens in een hack lobby zat al level 70 dus ff eruit prestigen weer erin prestigen weer enz... ben nu lvl 70 prestige 10
Er zijn ook veel hackers op de Xbox 360. Erg irritant dat je altijd van die messages krijgt: "This is a message to all recent players. I'm hosting a prestige lobby blablabla" Flikker op kinderen die denken dat die spam me interesseert ..
oke, het is nu gelukt ben nu lvl 5. maar zou iemand mij willen helpen? met het vorderen en me bijvoorbeeld tips willen geven.. want in 1 potje 2 kills en 28deaths is niet normaal lijkt me?
Tja, het heeft veel met oefening te maken, maar ik kan wel een paar inkoppertjes geven: Ren niet als een kip zonder kop door het level heen, vermijd plaatsen waar je erg onbeschut staat (dus van veel kanten beschoten kan worden). Vaak kun je veilig door de map bewegen door via de randen van de map te gaan, in plaats van door het midden. (Dat ligt er wel een beetje aan per map, in maps als Favela is het makkelijker). Zorg dat je niet buiten blijft staan als er enemy Air Support in de lucht is zoals Harriers of AC-130's, tenzij je Cold Blooded hebt. Zorg ook dat je naar een class met Cold Blooded switcht als ze dat in de lucht hebben. Verder is het belangrijk om een divers assortiment aan classes te hebben. In elke map rondlopen met een submachine gun is vaak niet de meest succesvolle manier om te spelen. Door wapens te gebruiken die het meest geschikt zijn per map of situatie kun je gemakkelijker kills maken. Zo gebruik ik vaak de Sniper op Wasteland, maar eerder een Assault Rifle op bijvoorbeeld Favela. Op maps als Quarry kan het nogal verschillen. Als de tegenstander zich veel in de lange open stukken ophoudt haal ik mijn Barrett erbij, gebruiken ze veel UAV dan speel ik met UMP Silenced met Cold Blooded en anders gewoon met een Assault Rifle (Skar). Probeer gewoon zo veel mogelijk wapens uit en kijk welke je het fijnst vindt. Ik kan je adviseren om te beginnen met Assault Rifles aangezien die allround meestal het beste zijn (zeker in MW2, daar zijn ze gruwelijk OP). Probeer je niet in te laten met achterlijke trucjes die sommige 12-jarigen proberen online (Quickscopen, 360 kills etc) maar probeer gewoon voor jezelf zo efficient mogelijk te spelen. Als laatst is het natuurlijk gewoon belangrijk om de maps te kennen. Dat komt wel als je het een tijdje speelt, dan krijg je wel door waar je wel en niet kan staan, en van waar je goed kills kan maken. Nog wat korte puntjes die misschien van belang kunnen zijn: - Probeer in beweging te blijven tijdens een UAV als je geen Cold Blooded hebt. Blijf bij voorkeur in het deel van de map waar jouw team de overhand heeft tot de UAV uitgewerkt is. - Probeer je killstreaks goed op elkaar af te stemmen. Ikzelf gebruik bijvoorbeeld Predator - Harrier - AC-130. Zodra ik een 5 killstreak haal krijg ik de Missile, waarmee ik mezelf naar een 6-killstreak of soms zelf 7 kan halen. Dan hoef ik nog maar 1 kill te maken voor de Harrier, die vervolgens meestal de kills maakt die ik nodig heb om 11 te bereiken voor de AC-130. Als je moeite hebt om de 5-kills te halen dan zou ik gewoon eenzelfder hierarchie hanteren maar dan bijvoorbeeld een stapje lager. Je kunt dan denken aan UAV - Predator - Harrier. De UAV helpt je om gemakkelijker kills te maken waarmee je de 5 kan bereiken, en dan ben je al heel dicht bij de Harrier. - Zorg dat je goed beschermt of verstopt ligt als je killstreaks activeert. - Ren niet een hoekje om maar loop eromheen, dan kan je sneller richten als er een vijand staat of hipfiren. - Pas je classes aan aan de tegenstander. Dat heb ik al eerder een beetje gezegd, maar is desondanks erg belangrijk. Gebruikt de tegenstander veel UAV, hebben ze veel gevaarlijke Air Support in de lucht of schieten ze veel met Thermal Scopes: Cold Blooded aan. Moet je veel over ijzeren relinkjes lopen waarbij je veel lawaai maakt? Ninja Pro. Wordt je vaak in je rug geschoten? Gebruik Scavenger en dek je rug af met een Claymore. Dat is zo'n beetje alles wat ik nu kan bedenken. Ik hoop dat het helpt.
Oke, bedankt voor de uitgebreide reactie! Ik moet nog een paar woorden ontcijferen maar dat maakt niet uit. Ik heb zeker handige tips gekregen! en ik kijk nog vaak de killcam zodat ik kan zien wat ik precies fout deed... De mappen uit je hoofd leren en de goede plekjes zoeken is gewoon veel gamen en een kwestie van geduld. Ik ga goed gebruik van je tips maken! alleen vraag ik me af wat : Quickscopen, 360 kills zijn.. Nogmaals bedankt, Yorick
Quickscopen: Dit is met een sniper, heel snel inzoomen en dan gelijk een kill maken. Dus inzoomen, en als hij op de helft is schieten. 360 kills: Wederom met een sniper. Maar hier draai je een rondje en schiet gewoon in de rondte. Dan hopen dat je een kill hebt
Bij een quickscope kill moet je gewoon inzoomen totdat je net het kruis van je vizier kan zien. Als je gaat quickscopen zou ik als wapen de Intervention pakken, de Barret kan je ook nog wel gebruiken maar daar ga je al snel mee 'sprayen'.
Is er iemand die met mij zou willen oefenen? dus gewoon met z'n 2en of met 2 tegen 2 in een map? Groetjes
Je kan me op zich wel toevoegen, dan wil ik best een keer met je spelen. Edit: Werkt niet want is voor Xbox 360. (accountnames)