Je kan hem gewoon verkopen bij het kopen van een nieuwe auto. Misschien zijn er meer manieren, maar daar ben ik nog niet achter gekomen.
Voor de mensen die hem nog niet hebben hier een korte indruk (PS3 versie)
Spel is boven mijn verwachtingen! Ik zie dat veel mensen klagen over de besturing, dit is echt een kwestie van wennen (half uur) en gewoon op "Hardcore" zetten, dan word de besturing een stuk flexibeler en krijg je hem goed de bochten door!
Over de grfx, heb toch al een paar keer een WOW momentje gehad wat lang geleden is bij de afgelopen games die ik heb gespeeld. Zowiezo de draw distance is erg goed en de grfx in het algemeen (in de bossen met nacht, regen en BLIKSEM) TOP! Ik ken maar weinig race games (free roam) die zulke sfeer wegens hebben gemaakt. Durf zelfs te zeggen dat Ibiza 10x leuker en gezelliger rijden is als de map van GTA4. Een voorbeeldje, moest gister verplicht met een B4 wagen een race doen, begon bovenaan de berg en moest via haarspeld bochten naar beneden, nou kwa sfeer zeker een dikke 10! Zo ben ik nog meer dingen tegen gekomen, maar die zijn aan jou om te ontdekken
Kwa framerate scheelt het enorm zodra je het online gebeuren uitschakeld in het menu. Dan heeft die een constante 30fps met af en toe uitschieters naar de 60fps. Zet je het online gebeuren aan, dan heb je kans vooral als je met 250km/h door een dorp knalt dat die behoorlijk inkakt, maar dit ben je al snel vergeten door al het andere goeds wat het spel brengt!
Nog een groot pluspunt, alles leeft wat meer als voorheen.
Wat ik eigelijk mis en wat ik dan nog liever gezien zou hebben ipv knipperlichten (Gebruik je echt nooit en slaat ook nergens op), is Cruise control. Soms moet je kmters afleggen op een lange weg, krampen in de vinger van de R2 knop. Zou fijn geweest zijn!
Vragen dan hoor ik ze wel!
Laatst bewerkt: 10 feb 2011