The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    - They are currently messing around with the aspect of Form Changing (Vampires, Werewolves, etc)

Weerwolf worden, awesome! :cool:

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Die laatste lijst met feitjes komt van de game informer podcast met Todd Howard waarin mensen vragen in konden sturen (1600 reacties in totaal, nog nooit eerder zoveel volgens GI). Anyway, in het interview zegt Todd dat Skyrim gemaakt is voor een level van ongeveer level 50 (kreeg nogal het idee dat ze dit later met DLC omhoog gaan krikken ala Borderlands), maar dat ze geen harde level cap erin gemaakt hebben. Hij zegt letterlijk dat ze hetzelfde systeem als Oblivion gebruiken, dus zolang je je attributes kan levelen kun je levellen, het heeft met je major skills te maken dan lijkt me.
    Over perks zei ie wel dat je vooral in het begin erg snel levelt (van level 1 tot 25/30), veel sneller dan Oblivion, zodat mensen de perks snel kunnen krijgen, maar zoals je waarschijnlijk al weet kun je met 1 char niet alle perks krijgen.

Dit was mogelijk in Morrowwind geloof ik, ze vroegen of het mogelijk was in Skyrim om te veranderen zoals het in het verleden mogelijk was om te veranderen in een vampier of weerwolf, en hij zei dat ze met die mogelijkheid bezig waren.. Maar lijkt me heeeel sterk als ze weerwolf er weer in gaan stoppen.

Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die oneindige level cap zie ik wel zitten, hopelijk gooien ze er ook wat random generated dungeons in zoals bij Torchlight ofzo zodat je door kunt blijven spelen.

Nu maar hopen dat ze een tijd ff geen info meer uitbrengen want het wachten duurt alleen maar langer zo:+

Vond weinig aan die speren om eerlijk te zijn, niet echt een gemis ofzo.

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Levelcap boeit niet echt als je majorskills maar tot 100 gaat zoals vorige delen, of je gaat gay lopen doen in de gevangenis (zeepje laten vallen).

5. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat dat radiant storytelling (of zoiets) goed gaat werken.
    Zou het ook leuker maken als je evil wil zijn. Ik heb gelezen dat als je iemand vermoord, familieleden van het slachtoffer wraakacties kunnen beramen. En uitvoeren.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik denk dat ze eenzelfde soort systeem hebben als in Oblivion. Misschien middels zo'n gevangenis trucje, misschien middels iets anders. Zeker weten doe ik het niet, maar bij Oblivion kon je op die manier wel over de 100 gaan. ;)

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmmmmmm, zou je denken?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Dat gevangenis 'trucje' is helemaal niet bedoelt voor mensen die verder willen levelen als ze overal de 100 hebben bereikt hoor... |:-
    Aangezien dat niet bij het level systeem hoort, is het nogal zinloos om te gaan denken dat het ook in Skyrim zit 8)

9. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat er weerwolven inzitten, die zijn sowieso veel bruter dan vampiers :9

10. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja als ze er allebei instoppe krijg je dalik weer dat je bij elke dungeon uit moet kijken dat je geen ziektes oploopt, kun je weer gaan zorgen (als je dat niet wilt) dat je een cure vind.

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Denk echt niet dat ze weer hetzelfde in Skyrim gaan stoppen, ze zullen op z'n minst iets nieuws bedenken waarin je kunt veranderen.

12. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Bloodmoon Add-on van Morrowind was de shit. (Kon je een weerwolf worden)
    Als het weer zoiets als dat wordt zou dat geweldig zijn.

13. Mongoose Marvin

Leuk Bevonden:
    0
    De Skyrim setting is gebaseerd op het oude Scandinavie, dus ik vind dat je gewoon een weerwolf moet kunnen worden.
    Volgens de verhalen werden wolvenhuiden gebruikt om een weerwolf te worden.

Zou wel leuk zijn, een shapeshift spell leren, en vervolgens op het bijbehorende dier jagen om zijn huid te krijgen, die nodig is om de spell te casten.

Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je was vroeger ook een weerwolf? :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Laat maar komen. Ik weet inmiddels wel een beetje hoe vet dat kan zijn. Niet via Morrowind, maar wel dat het leuk kan zijn. :thumbs:

Als ik dan zo bekijk ben je volgens mij ook echt belachelijk snel als je goed geleveld bent en in weerwolf vorm zit. 8)

16. Mongoose Marvin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een sjamaan, dus wie weet:+

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    En nu in normaal Nederlands? 8)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik heb het principe van weerwolf al eens in een andere game meegemaakt. Daar was je ontzettend snel en had je eigenlijks geen paard en dergelijke nodig. Ik denk dus, als je als character, goed geleveld bent, je behoorlijk snel zult zijn ten opzichte van de rest. Dat is ook meer omdat weerwolfen fysiek meer kunnen.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Nogal een gehaaste en rare conclusie niet? Bethesda is echt wel ervaren genoeg om hun eigen lijnen uit te zetten. Ik weet niet over welke game je het hebt, maar dat zou net zou raar zijn als ik zeg dat Audi in Forza 4 kut stuurt omdat ik er in Test Drive al eens mee gereden heb. It makes no sense...

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    I know, maar het principe is wel vet.

Stel dat we inderdaad als een weerwolf zouden kunnen spelen, reken er maar op dat het dan wel vet word. Hoevaak maak je dat nou mee? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina