Die laatste lijst met feitjes komt van de game informer podcast met Todd Howard waarin mensen vragen in konden sturen (1600 reacties in totaal, nog nooit eerder zoveel volgens GI). Anyway, in het interview zegt Todd dat Skyrim gemaakt is voor een level van ongeveer level 50 (kreeg nogal het idee dat ze dit later met DLC omhoog gaan krikken ala Borderlands), maar dat ze geen harde level cap erin gemaakt hebben. Hij zegt letterlijk dat ze hetzelfde systeem als Oblivion gebruiken, dus zolang je je attributes kan levelen kun je levellen, het heeft met je major skills te maken dan lijkt me.
Over perks zei ie wel dat je vooral in het begin erg snel levelt (van level 1 tot 25/30), veel sneller dan Oblivion, zodat mensen de perks snel kunnen krijgen, maar zoals je waarschijnlijk al weet kun je met 1 char niet alle perks krijgen.
Dit was mogelijk in Morrowwind geloof ik, ze vroegen of het mogelijk was in Skyrim om te veranderen zoals het in het verleden mogelijk was om te veranderen in een vampier of weerwolf, en hij zei dat ze met die mogelijkheid bezig waren.. Maar lijkt me heeeel sterk als ze weerwolf er weer in gaan stoppen.
Laatst bewerkt: 10 feb 2011