Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Voor een Lambo moet je hem echt niet laten liggen. Ferrari is master en die zitten erin.
    2. Geluid is beter geworden
    3. Besturing is goed
    4. grfx zijn mooi! Wow effecten!

    Kortom uitpakken die hap en gewoon spelen. Vond je deel 1 gaaf vind je deze nog beter. Zowiezo is Ibiza al een stuk vetter om te rijden als Hawaï.

    Dus eerst zelf spelen dan pas oordelen.
     
  2. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    OMG

    Ik heb me lang lang lang kunnen inhouden maar wat voor leven heb jij zeg. Altijd loop je te zeveren! Maakt niet uit waar het om gaat, altijd het negatieve de boventoon laten voeren. Damn, |:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-

    Kon het dit keer echt niet meer laten. (Probeer zelf eerst iets uit en geef dan je mening!)
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja tuurlijk, want een beetje kritisch zijn voordat je je zuurvediende geld uitgeeft mag natuurlijk niet meer he. :)
     
  4. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha thnx! Ben ik niet de enigste :thumbs:
    Maar ken er wel meer die mr. Bubbles wel kunnen schijten.

    Probeer hem ook steeds te rapporteren, maar XBW doet er niks aan, jammer, bannen die jongen.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  5. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Lul niet, je koopt hem toch zelf. |:-
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest



    Je maakt er echt een gezellige boel van, geheel ontopic ook. Klasse! :thumbs:
     
  7. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het niet meer weet hou dan je mond, scheelt weer kb's in de database.

    En weer terug naar TDU2!
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nee, ik kom hier om ervaringen te lezen over de game, daar vragen over te stellen. Wie jij persoonlijk bent en wat jij van mij vindt boeit me totaal geen reet en daar hoef ik ook niks over te lezen eerlijk gezegd. Dat is pas verspilling van de serverruimte lijkt me, niet die paar kritsche vragen die ik stel.
     
  9. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Doorverkopen om nog meer geld op te strijken? :+

    Ga hem gewoon spelen en oordeel zelf.
     
  10. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Jongens, jongens, doe nou rustig :+

    Houd nu op met bashen van Mr Bubbles want:
    A) Het is mijn verjaardag
    B) Het is zijn mening, en dit is tenslotte een forum waar je meningen mag posten, ook als jij dat persoonlijk niet leuk vind, toon wat respect voor iemand met een andere mening.
    C) Als hij de game uit de seal haalt om te spelen daalt zijn verkoopprijs, daarom probeert hij de beslissing te nemen om het uit te proberen of hem direct door te verkopen denk ik zo.

    Ikzelf zit nog te wachten tot Gamehubs hem levert voordat ik wat nuttigs in dit topic kan posten. Ik ga hem in ieder geval uitpakken en spelen, zelfs spelletjes die ik niet echt leuk vond houd ik nog. Op mijn rommelkamer moet ik toch iets op stapelen dat stof kan staan te verzamelen (+/- 60 oude games liggen of zo :+)
     
  11. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    TDU2 GRAAG!
     
  12. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd :thumbs:

    Maaruh...als hij hem voor 33 heeft gekocht, dan is die zonder seal nog wel 45 euro waard. Snap niet dat hij zo moeilijk doet. Eerst andere het spel laten kopen en wachten of die kut is of niet. beetje makkelijk. Je kan ook een keer opkomen als een echte vent, da spel in je ps3/xbox proppen en zelf een kleine recensie schrijven voor de mensen hier! En niet als een sluwe vos afwachten en maar lopen te zeiken + hij heeft het recht niet om er mening over te geven, hij heeft het spel nog niet gespeeld. PUNT!
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Gast, ben je werkelijk zo simpel als dat je je nu voordoet? :emo:
    Lees jij geen reviews voordat je een game koopt? Jij koopt een game alleen op basis van wat de uitgever je voorzet? Het lijkt me toch logisch dat je een echt eerlijke mening kunt vormen als je de game gespeeld hebt?

    En voor wat betreft het in seal houden, ik hoef geen geld te verdienen aan games. Maar de kans dat je een gesealde game verkoopt is groter dan een versie die al gebruikt is. Wat krijg jij liever als cadeau? Een versie in plastic of een gebruikte? Juist, ik ook liever een nieuwe inderdaad, je kunt namelijk nooit zien of ie 10x is gebruikt of maar een kwartier in de console heeft gelegen.

    Nou goed, TDU2 graag, lijkt me veel gezelliger. :)
     
  14. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, neem nou eens aub 10 minuten de tijd om je eigen reactie na te lezen. Ik krijg het idee alsof je dit expres doet, of ben je nou echt op je achterhoofd gevallen?
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, en dan? Ik vorm mijn mening over een game mede op basis wat een medegamer vindt. Dat vind ik zelf belangrijk. Dat jij direct naar de winkel rent omdat je kennelijk een oneindig budget hebt voor games en gewoon de gok kunt wagen of het ruk is of niet wil niet zeggen dat iedereen zoiets kan.
    Maar kennelijk is dat te goedkoop en te makkelijk. Nou ja, so be it. Ik ga verder geen tijd meer aan je verdoen. :p
     
  16. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    nekschot.
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Prima, dat gaat me te ver. :)
     
  18. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ah gerem. Bang voor 8 letters ja?
    Wat doe jij hier trouwens als je het spel niet speelt? Ga aub naar een andere topic, naar spellen die je wel uit de seal hebt gehaald en laat ons gewoon genieten van TDU2.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt het bij jullie online ook zo slecht ?
    Ik kan mijn vrienden bijna nooit vinden.
     
  20. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet meegemaakt. Weet wel dat ze gister bezig waren met de servers die schijnbaar overvol zaten. Merkte wel dat ik mensen gister niet meer uit kon nodigen om mijn clubhuis te joinen. Stond alleen Add to friendlist.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina