Argh! Gister na verschillende keren proberen 133,367 gehaald op Fortunate Son. Zo dichtbij de 133,337 achievement!
Iemand hier wel eens "Fury Of The Storm" op expert drums gespeeld en gehaald? Heb hem zelf net gehaald, en ohmagawdithurtzzzzz. Ach, kreeg er wel een leuke achievement voor GH™: Warriors of Rock 450 / 1000 23 / 50 (46%) Chosen One Endured the Storm 20 (7-1-2011)
RIP Guitar Hero En even later kwam deze tweet: En op de GH forums: Heel erg zonde... Oh stond dus ook al in nieuwtjes topic, tja daar kijk ik nooit
Was wel te verwachten, de bel moest een keer klappen. GH is lang niet meer zo populair als het was in de tijd van GH3. Vergelijk dit topic met niet eens 150 posts maar eens met bijv. het GH3 topic, waar er toch al minstens 4900 posts verspreid over 5 delen over GH3 zijn gegaan.
Ja ik zag het eigenlijk ook wel aankomen, steeds minder DLC, toen maandelijks, nog niks over GH7. Toch zonde, ze hadden imo met WOR weer een heel goed deel afgeleverd. Ach ja, zolang RB maar blijft bestaan.
Voor zover ik heb gezien gaan ze gewoon door maar dan bij een andere ontwikkelaar, wellicht dat ze dan bepaalde DLC niet kunnen krijgen omdat ze niet meer verbonden zijn met MTV maar ze gaan als het goed is gewoon door
DLC gaan ze misschien nog mee door, maar er zullen geen nieuwe Rock Band games meer verschijnen lijkt me. Harmonix gaat zich nu weer richten op de kleinere downloadable games. (Amplitude sequel plz? ) (ze zullen wel moeten, eerst verkocht worden en daarna nog eens een hoop ontslagen) En misschien nog Dance Central 2.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nou niet echt rouwig om word dat er geen nieuwe Guitar Hero's meer komen. Het is een leuke serie, maar het begon de FIFA-kant op te gaan met elk jaar een nieuw deel met wat geforceerde veranderingen omdat je toch niet elk jaar een precies hetzelfde deel met alleen andere nummers uit kan brengen (en zelfs dat deden ze soms). Ik heb ook net WoR binnengekregen en het is een leuke game, dat zeker, maar meer over the top dan dit kan het ook niet worden met zombies, mummies, en een zwijn als personages en de mogelijkheid om 40 sterren per nummer te halen...
Maar wat hebben we nu nog over? Rock Band is dood Guitar Hero is dood DJ Hero is dood Ze hadden de game een jaartje moeten laten rusten, niet gelijk de hele serie dumpen.
Nou, je hebt ondertussen... *haalt adem* Guitar Hero Guitar Hero II Guitar Hero Rock's The 80's Guitar Hero Aerosmith Guitar Hero III Guitar Hero World Tour Guitar Hero Metallica Guitar Hero Greatest Hits Guitar Hero 5 Guitar Hero 6 Guitar Hero On Tour Guitar Hero Modern Hits Rock Band Rock Band 2 Rock Band: The Beatles Rock Band: Green Day Rock Band 3 DJ Hero DJ Hero 2 En de bijbehorende duizenden nummers aan DLC die erbij horen. Is dat niet genoeg om je de komende 10 jaar zoet te houden? En dit was uit m'n hoofd, dus vergeef me als ik er eentje vergeten ben...
Je hoeft ze niet apart te listen. Ik heb ze bijna allemaal al, dus ik weet welke er zijn. Het gaat me erom dat iedere serie wat we hadden dood is. DLC doe ik niet aan, ik wil verse games! Ik heb nog RB3 en Warriors of Rock te gaan, en dan ben ik klaar.
De koe is op een gegeven moment gewoon uitgemolken... Zelfde geldt voor Tony Hawk, alhoewel je daar meer mee kan imo dan met de guitar hero serie.