[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar de post daar is vaak langzaam.

7 pagina's en de game is er bijna...leeft niet echt hier zo te zien. Ik laat hem ook liggen. Killzone en bulletstorm krijgen voorrang :)

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zelfde reden waarom Blazblue nauwelijks aansloeg op dit forum, het stijltje, je moet er een bepaalde interesse voor hebben ondanks dat de game erg goed is. JRPG's zijn hier ook niet in, het zijn alleen dezelfde mensen die ze spelen en erover posten, wat natuurlijk jammer is.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Galactus will crush this rabble:

[GT]710308[/GT]

4. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    JRPG en dit soort spellen zijn ook voor mij musthaves. Deze titel heb ik al een tijd gereseveerd bij gamemania en deel 2 speel ik nog weleens op m'n 360. Blazblue pas ingeruild omdat BlazBlue: Continuum Shift​ 2 is aangekondigd voor de 3DS en laat ik die nou net gaan aanschaffen.

5. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 10 dagen, hopelijk wordt het spel wat vroeger verkocht

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Buayrocratie? Customs? Verzendingen uit Engeland komen altijd traag op gang... heb zelfs al drie keer een kwijtgeraakt pakketje gehad.

Kun je nagaan dat ik in het verleden wel eens uit Hong Kong games bestelde... even snel en nog nooit problemen mee gehad.

7. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op internationale forums gelezen dat sommige winkels in Nederland het spel al verkopen waaronder enkele Bart smit winkels

8. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Vanaf aankomende vrijdag/zaterdag word hij verscheept door aantal winkels.
    Fysieke exemplaren zullen niet in veel winkels liggen tot midden volgende week denk ik..

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Verzendingen uit Engeland traag? Ik heb vrijdagavond mijn telefoon besteld en ik kreeg hem gisteren binnen. Dat is nou niet echt traag te noemen. Ligt gewoon aan de service die sommige sites kiezen.

10. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dinsdag want dan krijgen de Amerikanen het spel ook.

Ze zullen wel niet zo moeilijk doen zoals bij de grote titels in Nederland zoals Fifa

11. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt vooral af of ze voor luchtpost of zeepost kiezen

12. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is er al bekend welke winkels het spel precies gaan verkopen? Herinner me bij SSFIV dat hij haast nergens te verkrijgen was. Helpt niet echt om de populairiteit van het spel te vergroten natuurlijk. Ook ben ik benieuwd waar de special edition te koop is. Alleen op het web?

Volgende week lekker rammen met Dante, Wesker en Morrigan (meter assist, jeuj).

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Futurezone rotterdam (pre launch party)kun je hem zaterdag kopen... online bestellingen hopen ze er vrijdag al de deur uit te doen..

14. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het 100 procent zeker dat je hem daar al kan halen? Game komt toch pas donderdag uit? Ben wel op de hoogte van dat er een tourney is in Rotterdam, maar daar kan je de game winnen volgens mij. Nog niet daadwerkelijk kopen.

15. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees het inderdaad. Sorry voor de dubbelpost:

Er zal een toernooi georganiseerd worden waaraan gratis kan worden deelgenomen. De hoofdprijs bestaat uit een Arcade Stick ter waarde van € 250,- . De nummers 1 t/m 3 van het toernooi ontvangen overigens ook een exemplaar van Marvel vs Capcom 3. Alle deelnemers krijgen, win or lose, ook een Marvel Animated Series DVD mee.

Officieel wordt Marvel vs Capcom 3 op 18 februari gereleased. Voor alle deelnemers bestaat er de mogelijkheid om de game op 12 februari op te pikken. Voor dit event hebben we ook nog een speciale actie! Voor € 55,- kan je Marvel vs Capcom 3 + de Official Strategy Guide kopen.
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ik denk dat ik gewoon ga. Kijk al zo lang uit naar deze game. Morgen even wat inlezen in de chars die ik wil gebruiken. Misschien nog een goede keepaway char erbij nemen en dan die eerste ronde misschien overleven door flink te turtlen, haha.

Gaan er nog meer mensen van xbw? Mark misschien? En heeft er iemand misschien een PS3 stick waar we evt. samen gebruik van kunnen maken? Heb mijn x360 stick namelijk nog niet gedualmod.

16. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik Zaterdag geen gratis OV anders was ik wel naar rotterdam gegaan

17. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik toch ook niet en ik moet helemaal uit Kampen, in de buurt van Zwolle, komen. Om deze game een week van te voren te kunnen halen, om getuige te zijn van een vet toernooi en de gezelligheid van het samen gamen te ervaren heb ik het er wel van over. Ben van plan aardig actief te worden in tourneys voor SSFIV en MVC3 dus dit lijkt me een goede start.

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  19. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Futurezone heeft het spel nu als leverbaar op de site staan maar als je wil bestellen dan staat er dat een van de producten niet leverbaar is

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wat voor stick heb je en hoe kun je het dualmodden?

Zou ik wel chill vinden aangezien ik een tournament stick heb voor m'n ps3.

Deel Deze Pagina