Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klik op deze link

Grrr, Tyrant!

3. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geliefd forum,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier poste. Doordat ik het wat drukker had op de universiteit had ik ook minder tijd om te pessen en dit resulteerde weer in minder tijd op het forum. Echter, ik heb een paar zaken ontdekt op het internet die jullie mogelijk ook op prijs zullen stellen.
    Allen via pesgaming.com te vinden overigens.

- Bundesliga OF Edgar.
    Deze is echt heel erg uitgebreid, zoals ik laatst al had aangegeven (2 maanden terug).
    Hij maakt namelijk in een andere thread builds van gezichten van spelers die niet gelicenseerd zijn. Dat brengt mij op het volgende.

- de Faces threads.
    Er zijn een paar vrij goede editors op het forum, die gezichten maken om de niet kloppende spelers, realistischer te doen ogen. Er kan in die threads handig gezocht worden middels een index en je kan ook aan hen vragen of ze een paar spelers willen namaken. Dit hoef je ook niet via een usb stickje te uploaden naar je harde schijf, want ze gebruiken de standaard editor van PES zelf. Sommigen ogen echt heel erg mooi.

- In een andere thread heb ik ontdekt dat je aspecten van bestaande spelers kan wisselen. Zo kan je door de volgende procedure ervoor zorgen dat Chivu het hoofdkapsel (dat ter bescherming) krijgt van Chech. Door naar Chivu te gaan in het edit menu en dan op basiskopie te drukkenen Chech te selecteren, verandert alles van Chech in Chivu. Echter als je dan bij elk aspect (zoals vaardighede, positie, naam et cetera) behalve kapsels weer terugzet op standaard (de Y-knop) resulteert dit in Chivu met het hoofdkapsel van Chech. Super handig!

Hopelijk hebben jullie hier wat aan!

Mark

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ha

Daar ben ik weer , (kom ergens ondr een steen vandaan) maar wat ik vertellen wil.
    Hebben jullie de android versie van pes 2011 al gespeeld.

Ik heb hem gedownload Hij is erg grappig, gewoon voor in de trein, of ff tusendoor! Grafish herken je er meteen pes uit!

Goed bezig konami!

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hey psst welke controller gebruik jij? snelkopelingen aan een toest koppelen hoe?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Geef ons wat links! Zitten er in de OF van Edgar ook Championship teams? Anders wacht ik op Daymos V3.

Met het ingame systeem van PES, Feint Linking ofzo.

7. ASH0492

ASH0492 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er reet van, hoe ik die downloads kan doen enz.

8. ASH0492

ASH0492 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks van, hoe ik die downloads op mijn xbox kan zetten.

9. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo van de tweede Engelse divisie, dus nee die zit er niet in! Maar aangezien ik niet met een Engelse club speel, hoef ik ook niet in de ML een kloppend dynamisch systeem te hebben.
    ik geef de links hieronder, op volgorde van mijn bullit points:

1. http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=82396 Het is wel zo dat Edgar meewerkt aan Daymos zijn versie.

2. face builds: http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=81657

3. default haarstijl veranderen in gelicenseerd .... http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=80491

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ah ok, Championship heeft mijn prio dus die wil ik sowieso die. Maar goed, mooi dat die meewerkt met Daymos. Hopelijk snel meer.

11. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ben benieuwd waarneer we de winterupdate kunnen verwachten.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waarschijnlijk volgende week. IIG nog in februari!

13. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Goede tips hoor zeker die laatste... Maar aan de andere kant treurig dat we er zo achter moeten komen... En konami het ons niet gemakkelijker maakt in de editmode!

14. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht er ook al op.
    Kijk best vaak op internet of ik er wat over kan vinden maar er is nog niks bekent.
    Maar ik hoop ook nog in februarii

Chelsea gaat dodelijk wordenn

Drogba
    Torres Anelka

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gewoon de twitter van Jon Murphy in de gaten houden, daar staat alles.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    ...en dan weet je nu dat de DLC midden maart zal verschijnen ;)

17. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik ben een hardcore Fifa fan, maar ik ben van plan weer eens een nieuwe game te halen. PES vond ik altijd wel leuk, omdat je alles kon doen. Ik wil niet alleen weten wat de voordelen zijn wat dit spel, maar ook een aantal nadelen. Zou top zijn! :D

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Minpunten van de game in het algemeen:
    - Online werkt niet optimaal. Zelf niet zoveel last van lag(terwijl mijn verbinding kut is) maar lees dat er een hoop klachten zijn.
    - De beperkte licenties, al valt dat te verhelpen met Option Files.
    - Master League Online, wel tof om je eigen team te maken en die niet te overpowered maken maar helaas gedomineerd door cheaters met te goede teams.
    - Veel Zuid-Amerikaanse spelers mag je alleen gebruiken in de Copa Libertadores. Licentieprobleem geloof ik maar het slaat nergens op.
    - De animaties, vooral in de replay, ze beginnen me steeds meer te ergeren. Ze kloppen gewoon niet.
    - Transferupdate laat lang op zich wachten.
    - Qua engine lijkt het nog steeds teveel op de vorige PES-deeltjes. Ook gezien de klote animaties moet die er een keertje uit.

Gameplay-minpunten:

- Wanneer er twee spelers zijn waar je naar kan passen, er eentje buitenspel staat en je met de juiste kracht en snelheid passt naar degene die niet buitenspel staat, gaat ie ALTIJD naar degene die buitenspel staat.
    - Als je naar iemand passt en de bal wordt van richting veranderd ofzo waardoor degene die de pass zou moeten krijgen er amper meer bij kan, kost het de grootste moeite om naar een andere speler te switchen. En als dat wel lukt, dan moet je er volledig vrij heen lopen wat resulteert in een soort zigzag loop.
    - De loopacties van de backs. Ze gaan vaak gewoon compleet door het midden, er valt ook gewoon niets tegen te doen. Buitenspelers blijven te vaak stilstaan als ze diep moeten staan en gaan diep als er geen ruimte voor is.

Maar ik speel hem nog graag. :+

19. MarkieMarkie

MarkieMarkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen, hoe je bijvoorbeeld option files van je pc op je xbox zet?

20. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    zie startpost

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina