[PS4] LittleBigPlanet 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 aug 2010.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nog niet heel veel gespeeld. Maar van wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik het leuker/mooier/beter dan deel 1. De story mode is op zich geinig, maar de levels zijn nu veel mooier vind ik. Muziek, sfeer, graphics, levels; het is nog steeds Little Big Planet, alleen het ziet er gelikt(er) uit. Het is een heerlijk vrolijk spel, leuk om je sackboy aan te passen en ook leuke toevoegingen, grappling hook en 'taart schieter'. En natuurlijk de nieuwe gamemodes (bijvoorbeeld 'topdown' racen). Ik mis alleen het originele LBP muziekje (tot toe nog niet gehoord).

Wat ik zelf jammer vind is ten eerste dat ik zelf te weinig tijd hebt om te spelen..
    En ten tweede dat ik voor PSN weinig friends heb die dit spelen. En als je random met online spelers speelt, heeft niemand een mic of zegt wat. Wat soms lastig is als je bij stukken komt die je met z'n tweeën moet doen (als je alle items wilt).

Maar samengevat is het :thumbs:

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vraag het maar eens hier (omdat het waarschijnlijk ook in deel 2 zit).

In deel 1 heb je allemaal van die zelfgemaakte levels met free stuff en dingen, sommige vermelden dat er ook costumes zijn. Alleen die dingen zijn dan uiteindelijk alleen maar stickers en meer niet, is dat hele gedoe over gratis costumes nep of je kan op een of andere manier die stickers gebruiken als een costume?

Even geprobeerd en je kan sommige objecten/stickers gewoon aan/op je Sackboy plakken. Awesome, wist ik niet. 8)

Laatst bewerkt: 6 feb 2011
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

ach ja... :+

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb sinds vandaag nu ook de LittleBigPlanet 2 US collector's Edition binnen even gespeeld en zeker wel een goede game, helemaal leuk als je samen speelt =), dit is zeker een spel die ik een tijdje ga spelen.

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    sp van deel 2 de moeite waard? Ik zoek nog een leuk spel om met 2 man te spelen en hoe verhoudt ie zich tot deel 1?

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit in de 3e wereld van de SP en het is imo een stúk leuker om te doen dan de eerste game. Veel meer variatie in je objectives. Leuke gadgets om mee te spelen. Een verhaaltje. Characters met stemmen. Cutscenes. Levels zien er leuker uit. Betere bossfights.

Alles is gewoon wat beter dan LBP1.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Het wordt langzaamaan steeds iets leuker idd. Eerste wereld had ik nog echt iets van 'meer van hetzelfde', 2de wereld al wat leuke tools, en 3de wereld nu die Sackbots enzo wat ik erg grappig vond...

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor diegene wat voor soort variatie er buiten standaard platformen nog meer in zit; hier wat kiekjes van de 4e wereld. (en volgens mij nog een paar van de 3e, dat verschil zie je direct)

Heerlijke game. :9 Lekker veel variatie tussen de werelden.

[SPOILER1][​IMG]
    [​IMG][/SPOILER1]

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb wel het idee dat deze game ietsje korter is dan deeltje 1. Ook:

Had je in dit deel geen uber ziek moeilijk eind level wat je in deeltje 1 wel had... Dat rad...

Verder topgame!

Speel het zo nu en dan even met m'n vriendin en dat is best wel gezellig.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien lijkt ie korter doordat ie leuker is? :+

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat kan het ook zijn, LBP 1 heb ik nooit echt non-stop gespeeld.

Dit heb ik met deeltje 2 wel gedaan aangezien ik alle levels gehaald heb met m'n vriendin.

Al moet ik wel zeggen dat deze game zoveel variatie bied dat het wel echt geweldig is. En de game is gewoon erg leuk om met zijn tweetjes te spelen. Nu moet ik nog alle levels halen zonder dood te gaan.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    The Community made Level Pack Hansel and Gretelbot is out now! For those who didn’t see it last week, Hansel & Gretelbot is a completely community made pack of 7 playable levels, furnished with a full story, cut scenes, voice acting, original score, and lots of prizes to collect too! It’s a might achievement, and hopefully one that will inspire others to do the same.

It’s completely free and no need to download, just head over to this LBP.me page and queue up the first level!

http://lbp.me/u/Hansel_Gretelbot

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand ondertussen awesome levels gemaakt? :+

Bijna klaar met deel 1, denk dat ik daarna maar eens deel 2 ga halen. En een extra controller, met zijn tweeën is volgens mij een stuk leuker.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Alles uit deel 1 neem je mee naar deel 2 toch? Dus al mijn kleding en materiaal van mijn Sackie zit ook in deel 2? Alles proberen 100% te halen in deel 1 nu. En story levels uit deel 1 kan je ook in deel 2 spelen of alleen community levels?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Alleen de community levels.

[SPOILER1][​IMG]
    [​IMG][/SPOILER1]

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmmm lijkt me toch wel leuk om samen met mijn vriendin/zoon te spelen :D

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het is echt een leuk spel, jammer alleen dat de story-mode zo kort en makkelijk is.

Binnenkort maar eens op zoek naar leuke user-levels.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Toch eens begonnen met het proberen van het maken van levels. Hele middag bezig geweest met Fii Effect. Verschrikkelijk, binnen 1 minuut uit en slaat nergens op. Maar allemaal even checken! :+

Fii Effect

Ga er nog wel zwaar aan customizen, wil er voor zorgen dat je begint vanuit de lucht in die shuttle maar weet niet hoe. Nu start je er gewoon achter en lijkt het als of je neerstort en eruit komt.

Nu bezig met Fiitanic, die zal epic worden muhwawaw. Alleen zitten kloten, krijg mijn boot nog niet verder + mijn Sackbots moeten de boot opstappen. :+
    Noooooooooo, alles perfect gedaan qua boot en sackbots en loopt ie vast. Twee uur weg, geen zin meer.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  19. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand keer zin om prize bubbles te verzamelen? Ben online nog niemand tegen gekomen waarmee dat echt goed lukt :)

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mass Fii Effect update gegeven en opnieuw erop gezet, die laat ik zo. Super!
    Iedereen spelen! :cool:

Mass Fii Effect

Nu eens goed de tutorials doornemen qua creëren en bewegen van een monster. Volgende project: Attack of the JellyFiish! _O_

Deel Deze Pagina