Niet alleen in BC2 hoor. In alle games. gasten stappen gewoon in zo'n gamemode en gaan door met TDM'n of nog erger, gewoon FFA'n dat hele team gebeuren gaat aan ze voorbij.
Het probleem moet opgelost worden door de gamemode regels aan te scherpen (want die gasten verander je toch NOOOOOIIIT). Ik heb wel eens het volgende bedacht:
1. Je krijgt een aantal credits die je moet besteden om aan bv een match RUSH mee te mogen doen
2. In RUSH verdien je credits alleen door aan die objectives te werken (arm of disarm)
3. Zijn je credits op? Geen rush meer
Dan deel je bv dagelijks een aantal credits uit zodat je 2 potjes RUSH kan spelen, de rest moet je verdienen
Zoiets dus. Een soort economy voor dat soort objective-based gamemodes.
Dat die klote snipers die achterin blijven hangen dus ook vanzelf verdwijnen want die gasten zie je echt maar dan ook nooit in de buurt van een objective
Voor TDM en FFA hoef je geen credist te betalen. Die mag je altijd spelen.
Klik om te vergroten...