Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    voor de mensen die het niet zo lekker vinden rijden
    [​IMG]

    ik zelf heb geen problemen dus heb het niet geprobeerd maar mensen beweren dat je zo lekkerder rijd.
     
  2. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij heb jij een beetje moeite met lezen. Was daar maar met je 5de mee begonnen. :b:

    Ten 1e: Wie heeft het hier over een sim racer gehad?

    Ten 2e: Dus iedere idioot die een rijbewijs heeft kan volgens jou perfect beoordelen hoe een race game hoort te zijn?

    Ik zelfs heb wel eens met een Porsche op Zandvoort mogen rijden om vervolgens hetzelfde rondje met een echte coureur over te doen. Nou ik kan je vertellen. Je schijt 7 kleuren stront. Maar goed, ik vind hem persoonlijk wel lekker rijden. En nogmaals het is geen circuit racer. Ik wil jou met je rijbewijs wel eens door een bocht zien gaan met 150. Kijken of het dan nog steeds grote onzin is 8)
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Jij maakt zelf de vergelijking dat hier "idioten" zitten zonder rijbewijs en zonder een degelijke auto. Niet raar dus dat iemand een reactie plaatst dat ie wel degelijk een rijbewijs heeft.

    Ik heb de game zelf gespeeld en ik denk dat mensen verwachten dat het een arcade racer is terwijl het dat niet helemaal is. Een sim is het ook niet, daar is het toch weer te arcade voor. Ik vind bijvoorbeeld dat langzaam een bocht nemen absoluut niet lekker gaat (misschien is het met een controller anders) maar eenmaal op snelheid gaat het redelijk (al moet je je stuur wel enorm ver draaien voordat je ingame ook echt draait)
    Verder zit de game natuurlijk nog vol met bugs en glitches (die er in het eerste deel ook al in zaten) en dat komt het speelplezier ook niet echt ten goede.

    Gisteren nog 2 uurtjes gespeeld, was blij dat de verhaallijn wat naar de achtergrond gaat, want dat is erg slecht uitgewerkt. :x
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zal wel 100x gevraagd zijn , maar bij mij loopt 'ie nu vast bij het menu. Is er iets dat hiertegen valt te doen?
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Eyyyy,

    Mr.Bubbles gezellig, jij ook weer hier. Ga anders gezellig mee met hem op cursus "begrijpend lezen" Al denk ik wel dat jij het harder nodig hebt dan Shortbull. Maar goed, dat is weer een heel ander verhaal :b: (Maar trek het je niet aan. op een dag komt het allemaal weer goed met je hoor :):)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2011
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Laat maar gaan. Het heeft geen zin om een discussie aan te kaarten met je als je meteen tot de persoonlijke aanval overgaat. Laten we het maar op persoonlijke voorkeuren houden.

    Punt 2 heb je zelf gezegd niet ik.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2011
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Fijn zeg, dat je op deze manier een discussie wilt voeren. Laag bij de grond om steeds op de man te spelen. :x
     
  8. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Als je hier op dit topic steeds blijft reageren om mensen aan te vallen op hun mening, kan je snel gaan stoppen. Dat is mijn mening. Liever geen commentaar hierop... _0/
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Is het trouwens mogelijk om je auto te verkopen en zo ja, waar?
     
  10. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik val je niet aan, jij vond dat het onzin dat ik mensen zo beschouwde. Maar als je goed leest, staat dat er helemaal niet. En wie valt wie dan aan? Precies _O_
     
  11. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het sturen ook wel gaan maar het had inderdaad wat soepeler gekunt door de bochten. de gewone race gaat het nog wel maar met de timetryle is het soms echt k.u.t
    even een verkeerde beweging en je legt naast de weg en heb je ook meteen een penalty
    aan je broek verder een zeer vermakende game
     
  12. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    offline gaan en dan werkt het wel weer goed.
     
  13. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij, en behoorlijk wat mede forumers vraag je toch echt hier steeds zelf om. Maar ik zal je bij deze met rust laten en proberen compleet te negeren. (Iets wat ik hiervoor al heel lang deed) :9
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik vraag helemaal nergens om, en al helemaal niet om die laag bij de grond opmerkingen van jou. :)
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Laat hem bubbles, zijn hele post geschiedenis barst van flames en trollposts.
    *report
     
  16. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    LEZEN!
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja je hebt gelijk. :thumbs:
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    OPHOUDEN.

    Ontopic.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Doen de servers het alweer?
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Hier nog niet (Ps3 versie)

    beetje zitten rommelen met de controls, stuurt nu een stuk beter. Alleen hoor ik wel direct slipgeluiden tijdens het afremmen, is dit nog te verhelpen?
    Remmen gaat nu ook wel beter net zoals bochten nemen. Speelt een stuk prettiger nu!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina