[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zo lees moet ik dit spel maar snel aanschaffen!
    Maar waar kan ik hem het goedkoopst kopen? (op budgetgaming staat hij nog te duur.)

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Jammer dat Warden's Keep maar zo kort is.. Kwartiertje en je bent klaar:mad:

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De moeilijkheidsgraad verschilt ook wel een beetje per stuk. Ik ben niet echt van het tactische gedeelte en dat heb je in deze game wel nodig. Ik zal het geen Brothers in Arms willen noemen, maar je moet je koppie er wel bijhouden en dat lukt me daar nu in eens niet. 8)

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
  6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Is nou eigenlijk alleen Awakening het aanschaffen waard? Stone Prisoner heb ik al, en nu met de aanbieding zit ik te twijfelen welke ik er nog bij moet kopen behalve awakening.. Iemand een mening?

7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind awakening niet de volle prijs waard wat ie kost, maar dat heb ik een beetje met alle DLC. Awakening is voornamelijk veel te makkelijk omdat je meteen een goede character/party kan creeeren.

Verder wel leuk hoor, maar die uitdaging is echt zoek :mad:

Voor die DLC zou ik even op DA wiki kijken staat allemaal wat er in zit ook qua wapens, en die Witch of Leliana song leken me wel interessant. Best interessante characters om meer over te weten.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    allemaal

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ach hij is nu 1200 punten en ik ga mijn chars importeren dus dat heb ik er wel voor over dan :)

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem eindelijk opgepikt voor 13,- (tweedehands) Zat een blaadje bij met codes voor een tweetal items, de Memoryband en Dalish Promise Ring. Beide codes werken niet, is dat omdat hij tweedehands is en de codes al gebruikt zijn (en dus niet een tweede keer mogen) of voer ik ze gewoon verkeerd in? :+

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dan zijn ze al gebruikt. ;)

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    He, jammer 8). Ben een character aan het maken, kan je tattoo's later nog aanpassen?

13. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Nope, kan je niet meer aanpassen.

14. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt zo een gevoel dat ik mezelf(geimporteerde character) ga tegenkomen in dragon age 2.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Had je nou de originele CD van DA nodig om de Awakening stand alone versie te spelen?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat eerste

17. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Wil hem echt nog een keer uitspelen voor deel 2 uitkomt ik heb 3 chars. waarmee ik nog wil spelen en bij alle 3 ben ik nu bij de Fade ... en dat is zo'n klote stuk daardoor is het echt moeilijk om mezelf er toe te dwingen om verder te spelen het ergste stuk van DA:eek: pffff

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben een hele flinke tijd uit de game geweest dus het is echt wennen weer, maar ik word echt keihard geowned in het Redcliff Castle door die soort zombies of whatever het ook zijn, in no time is mijn hele party dood. De game is qua dat soort dingen echt minder toegankelijk dan menig ander RPG. Ik zal wel iets verkeerd doen, maar wat...

Met games als Oblivion,Fallout, Two Worlds II etc nooit problemen, maar met DAO echt wel, en begrijp niet wat ik fout doe.

Fuck it, ben gewoon overnieuw gegaan....ik ga gewoon vanaf nu alles lezen en extra goed nachecken, ik ben nu als mage begonnen. Iets volledig anders gewoon een keer. Het kan niet zo zijn dat ik deze game niet kan spelen....ik wil echt graag verder ermee.

Laatst bewerkt: 12 feb 2011
  19. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de Ultimate Edition gekocht bij Thehut.com
    Het probleem is alleen dat het spel pas op 23/3/2011 wordt verzonden! 8)

20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Beter laat dan nooit hea8)

Deel Deze Pagina